T25 kõrgsurvepump

aga õhku ikka antakse peale?
Vasta

Kui neid torusid vaadata siis tahavad need kindlasti vahetamist. Siin juba tihendavad tööpinnad kindlasti koonuses ja seib üksi ei suuda asja tihedaks teha. 
Ja veel. Vaata eelmist postitust. 2715 on üles riputanud elementaarse joonise kuidas teha kütusekontuur. 
Mine too poest russi jäme- ja peenpuhastusfilter või kui vene värki ego tõrgub kasutamast siis tööriistamarketist saab ka analooge ja tee süsteem ringi. Igatahes 25 originaalfiltritega põka keeldub korralikult töötamast.

Aquila captas non muscas.
Vasta

ei saa kätte kütet või õhku.unusta need orginaal filtrid.uus passati filter 7€ peale ja enne seda eurine plastjunn jämefiltriks.filtrid imipoolele ja etteandepump lükkab otse kõrgsurve poolele ja asi vask.mul nii 2 mootorit ja pole probleeme.
Vasta

https://forum.automoto.ee/showthread.php...447&page=3 seal näidis minu süsteemist.
Vasta

Hea küll. Aga on ka koht kust tellida kõik need vidinad? Poodi on minek jala seega eelistaks e-poest osta.

Periko ja pmk?
Vasta

Neid vidinaid on igas poes, ära tee end nii saamatuks.EI PEA olema passati filter.Võta ükskõik milline (või kahe milline).millel on 1 sisend ja 1 väljund ja õhutuspunn üleval, veel parem kui on all ka vee välja laskmis ava.Suvalise auto oma , mis odavam on.Imipooles saad ju kôike kummivoolikute ja muu käepärase ja olemasolevatest jubinatest teha.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta

(22-04-2019, 08:26 AM)Mihkus Kirjutas:  Hea küll. Aga on ka koht kust tellida kõik need vidinad? Poodi on minek jala seega eelistaks e-poest osta.

Periko ja pmk?
ei saa nüüd nii saamatu ka olla https://www.autodoc.ee/topran/2729615 esimene mis ette jäi,jämefilter https://www.automaailm.ee/et/Eshop/Produ...aga.minull oma autopood kust juppe ostan ja olen ka metsas ja midagin vaja helistan uurin tellin ja kui kohal lähen järgi ja peenfiltrit küsin peenfilter vooliku vahele diislile. http://www.trabiflex.ee/et/a/banjo-ots-k...-1-2-avale sina vajad mitte keermega vaid vooliku otsaga 4tk,vooliku klambrid ja ka kütusevooliku tõnn müüb sukle kogu kupatuse.aasa jämedus põkal oli äkki 14mm?peast ei mäleta ja vaskrõngastihendid ka vaja ja tõnnil olemas.
Vasta

Vahetasin voolikud, vaskseibid, banjo poldid ja kui jõudsin küusefiltrini, siis see oli puhas kui prillikivi.
Kopsikud lõin seest läikima, veidike setteid küll oli aga ei midagi põnevat. Ikka ei käivitunud.
Kopsiku äär oli veidi karvane, lihvisin siledaks. Ei käi ikka korralikult..... kuigi parem kui enne.
Viskasin filtri vahelt minema ja kohe kõik töötab veatult!
Juu oli seal nähtamatu ollus. Lahendus ise tundus väga loll olevat.
Korra sai käima pandud, läks väga jõuliselt pöördesse ja käivitus poolelt pöördelt. Uus filtrisüsteem on kõik ühes korpuses ja vee saab kraanist välja lasta. Tuleb veel külge keerata...


[Pilt: EF-10-K-Fuel-Filter-Water-Separator-With...in-For.jpg]

Pumba tagant kuskilt ikka veidi lekib, siis saab ehk päris lekkevabaks selle masina aga kui kauaks...
Vasta

Palju sellise vidina läbilaskevõime on?  Ei maksa mingeid võrri filtreid voolinu vahele pista. Pumba tagasivool on suurem kui siitkaudu peale tuleb ja ongi nälg majas.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(13-05-2019, 13:15 PM)Mihkus Kirjutas:  117l/min...

Tõsiselt?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Liitrit tunnis, minu viga. Ruumi võtab umbes sama palju kui originaal.
Vasta

pumba taga ju ainult 2 asja peale ja tagasivool.pealevoolul surve sees ja võib vabalt välja pressida.
Vasta

Nädalavahetusel on aega uurida. Ilmselt on sul õigus. Vist oli etteandepumba ja kõrgsurvepumba vahel ka väike leke, võibolla kuskilt veel. 2 toru veel vahetamata. Aga need lähevad uue filtri külge ja need mis ma ostsin tuleb selleks katki lõigata. Labased voolikuliitmikud banjode asemel.
Vasta

On sel pildil oleval vee eraldil ikka mingi papist filtri moodi asi ka sees?
Olen kohanud taolisi asju ilma pappelemendita. Mõeldud jämepuhastusfiltriks. Peenpuhastus veel teine juures.
T-25 originaal metallfiltrikopsikutega majandades tasub alati panna ka uued kummist tihendusrõngad. Enamasti on vanad ära surnud ja kui kopsik ei saa vana koha peale täpselt tagasi, siis ongi õhuprobleemid. Samuti tasub ära vahetada peenpuhastus filtri kinnitusmutri all olev kummist kolmnurktihend. Mille asenduseks sobib rasvane kummist ümarrõngas.
On majandatud aastaid erinevate põkadega ja veel nende originaal filtripotsikutega janti näinud pole.
Iseenesest selline klaasist jämepuhastuspott võiks küll olla. Ilusti näha, kui küte hangunud või vesi sees.
Vasta

On ikka. Sealsed tihendid olid minulgi kahtlased, eriti mutri alune

[Pilt: Screenshot-20190423-124647-Ali-Express.jpg]


Ei osanud uue filtriga vanat asendada. Tegin lihtsalt kõik pugtaks ja panin tänapäevase filtrielemendi pappkäraka asemele.


[Pilt: 20190601-235439.jpg]

url=https://postimg.cc/mzHCx4rD][Pilt: 20190602-184120.jpg][/url]

[Pilt: 20190602-184127.jpg]

[Pilt: 20190602-184132.jpg]
Vasta

    Tere. Kuidas töötab T16 kütusepumba surveklapp? Kolb ei ulatu avani, et kütus saaks liikuda.
Vasta

(16-11-2022, 13:09 PM)umm Kirjutas:  Tere. Kuidas töötab T16 kütusepumba surveklapp? Kolb ei ulatu avani, et kütus saaks liikuda.
Kolvi sees on pisike ava ette nähtud kust kütus liikuma pääseb ja kolb leevendab kütuse pulseerimist oma vedruga.
Kütus liigub läbi ava ja õhk suudab seda kiiremalt läbida.
Vähemalt vanasti oli nii.
Kaasajal võib olla ava asendatud lõtkuga.
Kütuse läbivool sealt pole ka millekski vajalik sest plunser pumpab ta sealt välja ja kütus vahetub.
Küll aga peab õhk läbi pääsema.
Vasta

(16-11-2022, 16:19 PM)2715 Kirjutas:  
(16-11-2022, 13:09 PM)umm Kirjutas:  Tere. Kuidas töötab T16 kütusepumba surveklapp? Kolb ei ulatu avani, et kütus saaks liikuda.
Kolvi sees on pisike ava ette nähtud kust kütus liikuma pääseb ja kolb leevendab kütuse pulseerimist oma vedruga.
Kütus liigub läbi ava ja õhk suudab seda kiiremalt läbida.
Vähemalt vanasti oli nii.
Kaasajal võib olla ava asendatud lõtkuga.
Kütuse läbivool sealt pole ka millekski vajalik sest plunser pumpab ta sealt välja ja kütus vahetub.
Küll aga peab õhk läbi pääsema.
Kolvil ava puudub ja mingit lõtku ei ole kus puhudes õhk mööda saaks. Vidin on lukustusrõngastega variant. Millega kompenseeritakse etteande ületootlus?
Vasta

Tsitaat:Millega kompenseeritakse etteande ületootlus?
Selle vedruga, mis asub punase kriipsu all. Ekstsentrik lükkab rulliku kaudu kolbi. Kolb saab tagasi tulla ekstsentriku suunas vedru mõjul ainult niipalju kui selle aja jooksul on tarbitud kütet.
Või saan mina küsimusest valesti aru. 

PS. Unustasin pumba pildi. Vastan vaid tsiteeritud küsimusele.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(16-11-2022, 21:01 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Millega kompenseeritakse etteande ületootlus?
Selle vedruga, mis asub punase kriipsu all. Ekstsentrik lükkab rulliku kaudu kolbi. Kolb saab tagasi tulla ekstsentriku suunas vedru mõjul ainult niipalju kui selle aja jooksul on tarbitud kütet.
Või saan mina küsimusest valesti aru.
Mina saan aru,et tegu surveklapiga mis asub pöörispumba taga alumine ja seal ei ole ju mingit eksentrikut.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne