Mõistusevastased manöövrid liikluses

Kodus garaažis pargin alati selg ees (sama tegin ka eelmise kodu ees parklas), sest sooja mootoriga manööverdamine on kokkuvõttes väiksema kütusekuluga. Auto taha jääb piisavalt ruumi, et vajadusel tagant luugist midagi kätte saada.
Poe parklas nii ja naa, sest sõltuvalt sellest, kui viisakalt naaberautod on ennast joonte vahele pannud, peab teinekord parkima kõrvalistuja ukse kas vasakule või paremale laiutava naaberauto lähedale, et üldse välja saada.
Vasta

Aga ma pargin parkla kõige tagumisse otsa kus kedagi ei ole ning tõmban tuimalt üle joone nõnda, et saan nii sisse kui välja sõita nina ees. Big Grin 
Aga küllap on ka selliseid, kellele see (üle joone sõitmine) ei meeldi.
Vasta

(23-10-2020, 12:37 PM)olli Kirjutas:  Aga ma pargin parkla kõige tagumisse otsa kus kedagi ei ole ning tõmban tuimalt üle joone nõnda, et saan nii sisse kui välja sõita nina ees. Big Grin 
Aga küllap on ka selliseid, kellele see (üle joone sõitmine) ei meeldi.
Ma Cadillaciga või Rivieraga sõidan kah parkla tühja ossa, aga siis pargin nelja koha peale. Huvitav, et õiendama pole tuldud.
Vasta

(23-10-2020, 12:37 PM)olli Kirjutas:  Aga ma pargin parkla kõige tagumisse otsa kus kedagi ei ole ning tõmban tuimalt üle joone nõnda, et saan nii sisse kui välja sõita nina ees. Big Grin 
Aga küllap on ka selliseid, kellele see (üle joone sõitmine) ei meeldi.

LS selle keelab, aga kuniks parklas säärase tegevuse jaoks ruumi on, pole ilmselt keegi huvitatud ka menetlusest.

Sellega on veel üks huvitav asi: ka meie SEL on ajuti kusagil kaugemal nurgas üksi. Siis tuled tagasi ja leiad, et keegi on külje alla ujunud. Ümberringi kümnete kaupa tühje ruute, aga oli vaja kõrvale parkida.
Vasta

Siis on küljealla ujujal ka kindel tunne, et ustega ei paugutata. Ka nn hallimassi mõttetu auto, on osade jaoks täitunud unistus, mida hoitakse kui silmatera.
Ise hakkasin tagurpidi parkima sõjaväes, seal seletati seda kui põgenemis suunda.
Vasta

(23-10-2020, 21:39 PM)siimik Kirjutas:  Siis on küljealla ujujal ka kindel tunne, et ustega ei paugutata.
...

See loogika pädeks, kui jäetaks vaba ruut vahele. Aga pargitakse kõrvalruutu...

Ma olen paaril korral üritanud naabrit ära oodata, et temalt säärase käitumise kohta selgitust nõutada, aga alati on tal kulunud liiga kaua. Sad

Huvitav, et B2500 säärast naabrust kunagi ära ei teeni. Selle mittepöörava laevaga üritad ka kuhugi nurka pugeda, et mitte end vigaseks võimelda.
Vasta

(23-10-2020, 21:52 PM)v6sa Kirjutas:  
(23-10-2020, 21:39 PM)siimik Kirjutas:  Siis on küljealla ujujal ka kindel tunne, et ustega ei paugutata.
...

See loogika pädeks, kui jäetaks vaba ruut vahele. Aga pargitakse kõrvalruutu...

Ma olen paaril korral üritanud naabrit ära oodata, et temalt säärase käitumise kohta selgitust nõutada, aga alati on tal kulunud liiga kaua. Sad

Huvitav, et B2500 säärast naabrust kunagi ära ei teeni. Selle  mittepöörava laevaga üritad ka kuhugi nurka pugeda, et mitte end vigaseks võimelda.


Loogika on ju olemas.
Autoomanike välimääraja tunnuste põhjal langetatakse otsus et selle auto omanik enda ustega kontrollimatult ei lehvita ja see külg on turvalises alas.
Muidugi siis kui see külgvahe olematuks aetakse siis see loogika ei toimi... 

Ise otsin oma töise igapäevaliikuri 6,5 pikkuse ja 2,5 laiuse tõttu teisi mitte segada püüdes ka neid kaugemaid/hõredamalt asustatud parkimiskohti.
Ja tagasi auto juurde tulles ei jõua ära imestada kuidas kõrvale tekkinud sõiduki ustest välja pugeda on suudetud. Mõni on endast ka mõlgi maha jätnud...
Vasta

Mulle meenub hilisõhtuse rongi kirjeldus.
Vagunis istub üksainus inimene.
Järgmises peatuses siseneb
a) eestlane. Otsib istujast võimalikult kauge pingi ja istutab end sinna;
b) venelane. Istub kui mitte varasema istujaga samasse pingivahesse, siis ikka võimalikult lähedale.
Vasta

Mul oli korra Pärnus "huvitav" olukord. Õhtupoolik, Espaki parklas polnud peale minu oma ühtki autot, kui Kaubamajakasse sammusin. Tulen tagasi, parklasse oli tekkinud üks auto veel... Ja see oli parkinud minu auto juhipoole nii, et ma pidin autosse minema parempoolsest uksest! Ümberringi oli vabu kohti tere parkla jagu, pargi kuhu ja kuidas tahad.
Mul tõusid kulmud juuste peale, et mida sellised küll mõtlevad ja mis kuradi pärast on vaja nii külje alla imbuda?
Vasta

Tsitaat:on vaja nii külje alla imbuda?
Sitamagnet - ütleb mu kaasa selle kohta kui turul on ainult müüad. Nagu ta ühe tomatimüüa ette valima-ostma jääb, on tema taha tekkinud järjekord. Toimib karjainstinkt - seal, kust ostetakse on kindlasti turu parim kaup. Mujal kindlasti praht.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(23-10-2020, 23:44 PM)Aare R. Kirjutas:  Mul oli korra Pärnus "huvitav" olukord. Õhtupoolik, Espaki parklas polnud peale minu oma ühtki autot, kui Kaubamajakasse sammusin. Tulen tagasi, parklasse oli tekkinud üks auto veel... Ja see oli parkinud minu auto juhipoole nii, et ma pidin autosse minema parempoolsest uksest! Ümberringi oli vabu kohti tere parkla jagu, pargi kuhu ja kuidas tahad.
Mul tõusid kulmud juuste peale, et mida sellised küll mõtlevad ja mis kuradi pärast on vaja nii külje alla imbuda?

Sellises olukorras tasub enne paremast uksest ronimist veidi ringi vaadata, võimalik, et mingid tiinekad teevad reageerimisevideot kuskilt veidi eemalt.
Ise olen olnud sunnitud Krauta parklas oma autosse paremast uksest ronima. e46, 100kg, tüütu aga aega oodata ka polnud. Siis oli parkla 101% täituvusega.
Vasta

Mulle ei jäänud ringi vaadates läheduses ühtki hingelist silma, vaatasin, et äkki on selle auto omanik kuigi kusagil näha- ei keskit.
Aavu- seda karjainstinkti olen tegelt üsna palju näinud, miskipärast on ka näiteks paljudel lõuna poolt tulnud veokajuhtidel mingi "lähedusvajadus".
Krt ma ei müünud seal parklas isegi tomateid mitte Big Grin
Vasta

Härrased,Kuidas küll Te siiamaani olete suutnud Kaubanduskeskuste ees parkida ,niiet kaubakäruga ligi pääseb.Ja mismoodi pargite nüüd ,peale seepikka targutust ( kuidas kellelegi meeldib )  Rolleyes  (ehk paar lk. veel )
Vasta

(24-10-2020, 01:02 AM)linnuke Kirjutas:  Härrased,Kuidas küll Te siiamaani olete suutnud Kaubanduskeskuste ees parkida ,niiet kaubakäruga ligi pääseb.Ja mismoodi pargite nüüd ,peale seepikka targutust ( kuidas kellelegi meeldib )  Rolleyes  (ehk paar lk. veel )


Vaidluses  selgub tõde.

Juba vanad roomlased korraldasid mitmepäevaseid mõttetalguid. Egas meie kehvemad pole.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(24-10-2020, 01:02 AM)linnuke Kirjutas:  Härrased,Kuidas küll Te siiamaani olete suutnud Kaubanduskeskuste ees parkida ,niiet kaubakäruga ligi pääseb.Ja mismoodi pargite nüüd ,peale seepikka targutust ( kuidas kellelegi meeldib )  Rolleyes  (ehk paar lk. veel )

Mina jätkan samal viisil, ei näe põhjust erutumiseks. Ehk mul on küll kahju, kui keegi Peeter peab seetõttu mõnel päeval neli-viis sekundit mu taga ootama, kuniks ma paika tagurdan, kuid eelkõige hoolitsen enda (ja minu autos olijate) turvalisuse eest. Sest samast mulgust välja tulen ma kindlasti sekundit kümmekond - no ei julge paugutada peale seda, kui politsei andis sarnases situatsioonis juba välja tagurdanud autole vastasboksist paremasse külge sissetagurdanud autole õiguse: olla parema käe reegli kohane. Ehk nagu COLREG ütleb: kui oma paremat parrast ei hoidnud, oled süüdi. Mis sellest, et Sina olid juba väljas ja hakkasid otse sõitma: ikka oled süüdi. Sest Sinu paremasse külge tuldi. Kaamerat selles kohas paraku ei olnudSad

Millest isand linnukese mure on kantud? Et internet saab äkki täis?
Vasta

Juba vanad roomlased korraldasid mitmepäevaseid mõttetalguid. Egas meie kehvemad pole.

Ja kus on see rooma riik nüüd? Ilmselt paljud teavad mis juhtus.
Vasta

Isand V6sa tõi väga huvitava näite. 
Olen korduvalt tabanud ennast mõttelt, et kes praegu süüdi jääb.
Just poe parklates näeb sellelaadseid situatsioone.

Täitsa huvitav oleks kuulda selle politsei põhjendust, et kui pikalt peab kumbki auto olema taskust välja sõitnud, et alluda parema käe reeglile. 

Mul on näide tuua kus mulle põrutati Tallinnas  kinnisel territooriumil küljepealt sisse ja hakati nõudma valuraha kuna ma olla rikkunud parema käe reeglit. 
Ja et  pooled omavahel kokkuleppele ei saanud kutsuti kohale politsei. 
  Nüüd oli jutt lühike. Kuna tema lajatas mulle sisse tagarattasse  ja õueala kiirusel siis inspektor väitis, et see on tahtlik avarii tekitamine või absoluutne tähelepanematus. Mulle tundus algusest saadik samamoodi.

Ühesõnaga,mina jätkasin teekonda aga tüüp jäi aru andma oma käitumisest.

Aquila captas non muscas.
Vasta

https://auto.geenius.ee/rubriik/hea-nipp...iklemisel/
Vasta

Tervist !

 Nendes kaubandushiidude parklates aga ka mujal teega külgnevatel aladel jääb pahatihti tähelepanuta selline "tühine" nüanss - VV on oma määrusega Eestis  kehtestanud parempoolse liikluse , vähemalt LE kehtimise ajal oli , praegu on sage situatsioon , kus vastutulev sõiduk sõidab justkui vastassuunas , ehk ei hoita tee parempoolsele servale / äärele no ja sel juhul ...
 Vaadates üldist mõtlemislaadi , siis õigused on hälvetega isikutel ( need kes kiirust määravad kepsu järgi ehk mahutavad end mõõtmisvea piiridesse / mälu järgi UL mõõtmisviga kiirusel 100 km/h oli +/- 1 , seega 96 km/h sõitvad saab tuimalt tahtmise korral "paberile panna"/ , muud erisused jätan nimetamata ) aga need liiklejad , kes liikumiskiirust hoiavad sõiduki spidomeetri järgi , neid palun mitte nimetada , on arusaadav ?
Vasta

Misasi on UL?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne