30-06-2018, 08:41 AM
Omast kogemusest võin öelda, et kutsikale uus magneeto ja starter peale, mitu aastat pole käivitusmuresi olnud.
Tsitaat:kuidas nüüd see keti pingutus peaks toimima?https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid372273
(16-03-2021, 00:02 AM)aavu Kirjutas:Seal pole seda mida ma teada tahaks! Seda ma ju tean kuidas keti pingutamine toimib ainult et mismoodi see erinevate pumpade vahel toimib on segane!Tsitaat:kuidas nüüd see keti pingutus peaks toimima?https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid372273
Seal ka juttu, uuri edasi.
Tsitaat:Kõik ilus aga ma ei saa aru kuidas nüüd see keti pingutus peaks toimima?Olen uurinud tuttavatelt kes jumziga töötanud on.
(07-05-2021, 12:06 PM)2715 Kirjutas:Tänud !
Klapp number 7 laseb õli vaid silindri välimistesse pooltesse, millega surutakse silindrid sisse ja kett läheb pingule.
Saab see muidugi toimuda vaid siis, kui samal ajal ka masti keerata sest muidu on silindrite tagumised pooled jagaja poolt suletud ja kolvid ei saa sisse liikuda.
Kui kett juba pingul klapp 7 õli tagasi ei lase ja kui näiteks masti paremale pöörata tuleb surve vasakusse silindrisse, mis omakorda surub esimeses pooles oleva õli kaudu paremat silindrit sisse ja mast pöörab.
Tegemist on lihtsa rõhukordistiga sest töörõhk on madal ja silindrite välimises pooles tõuseb rõhk varre läbimõõdu võrra ja lükkab sisse silindri mis teeb tööd.
Päris kindlasti ei peaks see süsteem nii teaduslik olema ja kui mul selline aparaat oli siis ma võtsin klapile 7 õli kulbi silindri torust, mis on survestatud iga kaeveliigutusega ja hoiab keti sujuvalt pinges ilma mingi spetsiaalse pingutamiseta.
Paremini ei oska seletada, kuid loodetavasti oli abiks.
(21-09-2021, 20:37 PM)E303 Kirjutas: Tänu eelmisele postitusele kus oli Jumz elektrisüsteemi skeem sain vastuse küsimusele millele olen aeg ajalt ikka mõelnud kui Jumz traktoriga kohtunud . Miks pole tehases pandud nendele traktoritel armatuuri massilüliti ja generaatori punast kontroll lampi nagu see elektri skeem näitab pole seda sinna üldse projekteeritudki . See on olemuselt väga vajalik lamp nii massilüliti asendi kui generaatori laadimise näitamiseks . See on ikka tõsine elektrisüsteemi ehituse viga mida pole suudetud või tahetud likvideerida aastakümmnete jooksul . Kõikidel muudel vene traktoritel oli see olemas aga Jumzil oli see signaallamp vaid export mudelitel koos tahhomeetriga .