22-08-2022, 13:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2022, 13:55 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Ma vaid LPG-gaasikaid kasutanud. Nelijärve Talveralli rada tegime 2,0 85kW LPG'ga C4 1WD sedaanAudiga ja see oli naljakas rahakulu! Siis ol iLPG kuidagi eriliselt odav. Üks ring maksis jäme 5€. See oli 3-4 korda odavam siis, kui oleks seda teinud bensuquattroga, mis siis tähendanuks kusagil 15 toopi bensu ja 20+eurot.
Järgmine oli RAM (eelmine ja üleeelmine põlvkond) ja paadi-käruvedu Meremessidel. Viimati toimunul märts 2020 asju tagasi vedades 100 liitrit gaasi maksis siis 70€ ja ma sain teha 4 tiiru Pirita-Rummu, ring 110 km, kokku siis jäme 450km läbisõitu. 22l/100km gaasi kulu pole ju kõneväärt. Täna maksaks sama paagitäis 85€ ehk mittezittagi pole see tõusnud! Ehk LPGl on veel kõvasti hinnal tõusuruumi selleni, kus tummisema katlaga LPG-gaasiauto enam ära ei tasuks! Praegu on RAMiga sõitmine 20€/100km ehk sama, mis 10 toopi kulutava bensukaga. Diisel-kastikaga siis 11 sajale ja sellised kulunumbrid olid äsja käruveol tarbitud kaheturboga Ford Rangeri 157 kW Wildtrackil, kui ma sõitsin samamoodi nagu RAMiga Ehk KIIRESTI! Üle tonni käru sabas ja Pärnakal lased 120 rauas ja fooritaga vajutad gaasipedaali ikka ka! Lihtsalt oli ligalibe ja dragimisel polnud mõtet. Vana 3,2 kulutas oluliselt rohkem, see kippus samas stiilis tallates 15 võtma.
Ehk hetkel toorejõulisel käruveo-ninana on gaasiautol ikka veel vägagi jumet. Sellisega ennast vaeseks ei sõida aga suur ja mõnus maanteelaev on ta ikkagi. Linnas on mõlemad ühtmoodi tüütult suured, RAM ajuvabalt suur. Aga KÕIGE VÄRSKEMAD testitulemused uusima e-torquega on suisa imelised! 15-17 gaasi sajale... See on sama kulu, mis praegu soodafoobiaga sõites! 2000 vs 100 000 eurot on "ainus" argument Sooper/Russi on jälle autodega müranud
Järgmine oli RAM (eelmine ja üleeelmine põlvkond) ja paadi-käruvedu Meremessidel. Viimati toimunul märts 2020 asju tagasi vedades 100 liitrit gaasi maksis siis 70€ ja ma sain teha 4 tiiru Pirita-Rummu, ring 110 km, kokku siis jäme 450km läbisõitu. 22l/100km gaasi kulu pole ju kõneväärt. Täna maksaks sama paagitäis 85€ ehk mittezittagi pole see tõusnud! Ehk LPGl on veel kõvasti hinnal tõusuruumi selleni, kus tummisema katlaga LPG-gaasiauto enam ära ei tasuks! Praegu on RAMiga sõitmine 20€/100km ehk sama, mis 10 toopi kulutava bensukaga. Diisel-kastikaga siis 11 sajale ja sellised kulunumbrid olid äsja käruveol tarbitud kaheturboga Ford Rangeri 157 kW Wildtrackil, kui ma sõitsin samamoodi nagu RAMiga Ehk KIIRESTI! Üle tonni käru sabas ja Pärnakal lased 120 rauas ja fooritaga vajutad gaasipedaali ikka ka! Lihtsalt oli ligalibe ja dragimisel polnud mõtet. Vana 3,2 kulutas oluliselt rohkem, see kippus samas stiilis tallates 15 võtma.
Ehk hetkel toorejõulisel käruveo-ninana on gaasiautol ikka veel vägagi jumet. Sellisega ennast vaeseks ei sõida aga suur ja mõnus maanteelaev on ta ikkagi. Linnas on mõlemad ühtmoodi tüütult suured, RAM ajuvabalt suur. Aga KÕIGE VÄRSKEMAD testitulemused uusima e-torquega on suisa imelised! 15-17 gaasi sajale... See on sama kulu, mis praegu soodafoobiaga sõites! 2000 vs 100 000 eurot on "ainus" argument Sooper/Russi on jälle autodega müranud