18-11-2004, 20:41 PM
Kes mulle Maksimi müüb
jurka Kirjutas:Vassermani Gaz 67 piiblis kõik kirjas. Kui mootor on metsa all ,siis on see korras jutt ka metsa all.Olen sel suvel näppind 15 mootorit. 6l neist ilmnesid mootorit lahti võttmata defektid -jäidki koju toomata. 9on lahti võetud ja neist on 1ÜKS! millest PEAKS saama korraliku mootori kuigiKus seda Vassermani näha saaks?
plokk on lõhki.
Selliste metsa ja tõrvapapi all seisnud mootorite hind on EMEX i hind.
Põrsast kotis ei osteta ja ei soovita kellelgi osta lahti võtmatta mootorit .
Aspelund Kirjutas:TÜ raamatukogus kindlasti...
valdy Kirjutas:Selline küsimus, et mis bensiiniga see mootor
praegu töötama peaks? Ma siin ühte kahesilindrilist
tarvitasin tavalise 95 bensuga nüüd klapid põlend.
Ma arvan, et bensust. Vana Prost'i käest küsisin küll,
et mis bensa panna. Tema ütles et pole mingit vahet.
Siin asjatundjad mehed ehk oskate kommenteerida.
jurka Kirjutas:Seda teab vaid vanajumal mis besuga tegu on. 92 bensiini kasutades läks 67l kollektor punaseks, peale paari nädalast seismist seda enam ei juhtund.Uueks hädaks oli kadund tühikäik.EI OLNUD NURGA TAGANT ÄMBRIGA OSTETUD! Oli hoopis OLEREX.Ei soovita jätta autot seisma pikemalt ,kui paagis on tundmatu vedelik.Kas sa pliiasendajat ka kasutad?
IIIFFFAR Kirjutas:Proovi toda pliiasendajat.Valvolinil on too pliiasendaja koos oktaanarvu tõstjaga
Valvolinel on ta \"Lead Substitute\"
Shellil \"Milleniumi\" nime all.
Just sarnase probleemi tarbeks välja mõeldud