Hullud Kukkumised...
#81

Üks tuli veel meelde. Sõitsime sugulasega miniga, oli just sadanud ja oli märg. Oli üks väga lühike teejupp kus oli ainult kaks sügavat jälga ja ees oli kohe maja( maha jäetud sigala). Sugulane juhtis ja vajutas gaasi seal libedal rohu ja mulla tee peal põhja. Ja nii me sinna kukkusime, pärast oli nalja kui palju, sest algul jäi mootor täiepöördega tööle ja sugulane tõmbas piibu maha. Pärast hakkas käima lükkama ei läinud ja ei läinud , alles siis avastas et oli küünlapiibu maha võtnud.
Vasta
#82

mina pole küll hullusti kukkunud aga sõber sõitis rolleriga 70 km/h käis känni ja kiiraabi järel kah kohe
Vasta
#83

Mina nt polegi õieti matsu pannud veel (3x üle õla) ,kuigi olen päris surmatoovaid sõite teinud. Matsu olen aga ainult kahel korral pannud. 1: Sõitsin miniga mingi 45 -50 ,no nii enamvähem ,palju see v50 välja võtab. Aga ühesõnaga proovisin pidureid ,tulin täie rauaga mööda asfaldit ja üritasin külge tõmmata ,aga see raisk selle peale tegi 90 kraadise pöörde ja viskas mind teisele poole küllili. Mingil imekombel aga ei juhtunud selle väikse rajakaga(miniga) midagi...

2: Proovisin elvas metsavahel sellesamuse miniga hüpet teha ,aga näe kurivaimu ,tema ei tahtnud koos minuga õhku tõusta ,vaid üksi lennata. Nii ma siis vaatasingi tagant järgi kuidas mini 3m õhus üksi lendas. Jällegi ei juhtunud minuga õnneks (3x üle õla) midagi... ´

A ja talvel olen võrriga küllili ka käinud ,kohapeal seistes ,ikka kuradi libe oli...
Vasta
#84

Tuli veel meelde üks asi: pole kül päris kukkumine aga ikkagi mainimist väärt. Oli hilissügis, lund veel ei olnud aga lombid olid juba külmetanud. Siis ma sõitsin seal ja mõned olid sellised üle 5 meetri pikad jäärajad tee ääre pool. Enne jääle jõudmist lasin gaasi maha ja nii kui jõudsin jääle jälle gaas põhja. Tavalistelt keeras säärekas ennast täpselt ilusti ringi ja jäi seisma seal kus oli pidamine suurem(jää lõppes). Aga ükskord oli vist kiirus suurem ja mõtlesin et teen veel ühe kannaka aga võta näpust ei hakanud keerama vaid hoopis esiratas hakkas libisema. Suutsin ikka püsti jääda aga kuna see jää oli nii teeääre ligidal siis läks esiratas rohu peale ja õnneks või õnnetuseks oli seal just üks pisike heina hunnik(jääk heina tegemisest) ja nii kui ma sealt üle sõitsin nii sumbuti alt ka kadus. Toru jäi alles ja nii ma sõitsin mitu head kuud, tõmme oli ka parema ja jõudu rohkem. Kuna leegitoru jäi alles siis ei visanud esiratas silindrisse mingit sodi ja kolb jäi terveks.
Vasta
#85

sõbraga oleme võrriga küll matsu pannud,kas essakatega ülepea ,või siis hüppe pealt matsu,tegime sellise hüpeka et mingi 3,5m lendas kõrgele,veljed olid purud ja muudki katki:jne,neid pulliga matsupanekuid on palju
Vasta
#86

talvel sai külgkorvi-iz`iga veidi rändtsirkust teha, kahekesi sadulas ja neli inimest oli korvis ja selle ümber, egas me siis päris kained ka ei olnud, kuid keegi \"tropp\" hakkas ässitama \"roki veidi, ainult natukene\" kuna sellise rasusega kihutada ei saa, üritasin teha kannapööret, vajutasin piduripedaali ja keerasin rooli vasakule, kuid korvirattal oli raskus suurem kui tagumisel rattal ja sellepärast viimane üles tõusiski. iz lendas üle korvi ja kaasreisijad peale minu ja tüübi kes istusi korvis jäid pardale.
iz tahtis veel õigetpidi tagasi lennata, muljudes minu parema jala(ei tea kuidas) enda ja kinnisurutud lume vahele, kuid õnneks vajus viimasel hetkel tagasi (muidu oleksin juba ussitoit). tüüp kes istus külka ninal suutis küünarnukiga lüüa porilaual istuvale sõbrale silma siniseks kaotades samal ajal oma saapa. mina tõmbasin jala lõhki koos pükstega, külkas istuval klemmil polnud häda midagi ning teisedki kaasreisijad pääsesid ainult ehmatusega. tsiklil murdus käimalöömisvänt ja tagumine jalahoidja, purunes külkorvitule klaas ning lülitid mis olid roolipeal lebavad siiamaani seal.
Vasta
#87

alles paarpäeva tagasi,sai jalg terveks,ja sõbraga alevisse,tall oli mingi käikudega ja pakkikaga suur venerattas.Mina istusin pakikal ja muidku ütlesin,et anna hoogu juurde,niiswis ,sõber tõmbas nokka rattaga,mina taga peal,ja üle läks kergelt.Sõber tõmbas liiga palju,kiirus rattaga mingi 35,tõmbas üle,mina väänasin jala ära,kuid sõber oleks peaaegu mulle ptsa lennanud,sõber lohises mööda asfaldit peopesad purud,kuid ise näeris.Sõbrad sõitsid liivateel käigukaga,3 kesi peal,juku kõige all,siis läks rain tema kukile,ja raini kukile omakorda mati,taguvelg kohe puru ja mats oli ka hea.Talvel sai võrridega jääpeal käidud,hea libe jää,kui hiib saas pöörasin õrnalt lenksu ja kohe käpla,pea lõin vastu jääd ära,kui võrr oli hullem,see libise vastu kivi ja kohe essahark kõver.Sõitsime sõbraga võrriga koos,mina juhtisin ja taga sõber püstipeal,metsateel,mul võrrile essakad jube head,kohe võtab plokki,ees läks asfaltile tee ja sõber vajutas essapiduri põhja.kuid oma viga, lendas kohe üleminu ja mina võrriga otsa,ning ka ise matsu,viga eriti ei saanud,isegi võrr jäi terveks.Ning see jalalugu,delta essakäiguga jamas,lükkasin hoogu juurde et käima läheks,ja kohapeal läkski,hakkasin jalga allapanen,kui läks jalg kettipeale ja jalg tegi koos kettiga hammakale tiirupeale,2 varbaluud purud,see ongi kõibe hullem õnnetus minuga,kui võrriga palju matse olnud,tegime hüpeka oma 1,5m maast õrge,koos olime peal ja mäest alla hea hoob sees oma 45km/h kuskil,panime koos hüpet,sõber oli tag ja hakkas hühheaeg kui õhus olime taga kallutama ja minukäed läksid lenksult lahti,kukkusin talle otsa ja võrr pane täiega üksi matsu,kuigi meie pääsesime väiksemate vigastusteta,neid matse palju olnud,kuna seesuvi sai iga 2 päevatagant mingi päev otsa sõidetud,oma 1000kr läks sõbraga kokku pena peale
Vasta
#88

Nojah.. ma sõitsin siis krossikaga (85-ne Kawasaki, vesijahutus, kettad jne).. Juhtusin just seekord plätudega sadulasse, sõidan siis natuke aega põllul ja siis kui korra minema hakkasin siis tuli pööre kuidagi kole järsku (tagarattal sai oma 10m sõidetud) ja siis kui maandusin siis hakkas kõrvale kalduma ja panin jala korrigeerimiseks maha, aga nii õnnetult et põrutasin jala niitugevalt ää et põlvest oli kild väljas ja 3 nädalat kipsis. Muideks ma jäin täielikult püsti!
Vasta
#89

Seisin garaazis ja kallutasin tsiklit natuke ,et näha õli taset ning siis käisin küllili ....mu parema käe keskmine sõrm sai väikse kriimu kust tuli verd.....ma väga kartsin ...jooksin minema ......=P
Vasta
#90

korgits Kirjutas:Seisin garaazis ja kallutasin tsiklit natuke ,et näha õli taset ning siis käisin küllili ....mu parema käe keskmine sõrm sai väikse kriimu kust tuli verd.....ma väga kartsin ...jooksin minema ......=P
irw...jooksid minemaToungue
Vasta
#91

et mul on izh jupiter3 planeta mootoriga, üks kinnitus juurde keevitatud. niisis.....suvel sai sellele jupiter2 külka külge pandud ja sõitma hakatud. vanemad mehed rääkisid küll, et see korviga sõitmine on hoopis teine, kui soolot sõita.(mu isagi rääkis seda)
ma ei pööranud sellele tähelepanu ja sõitsin, nii nagu harjunud. kõik olid tutavad kurvid ja harjunud neid läbima nii 80, 90 kmh. siis kui korviga kurviläksin, tõusis korvi ratas üles, ma pidurdasi ja hinertsiga viskas korvi ette, teelt minema ja otse puusse!!! väga valus oli, siklil esimene ratas kõhuall kinni. sel hetkel, kui teelt minema lendasin, surusin silmad kinni, tõmbasin pea õlgade vahelt ja koidsin lenksidest nii tugevasti kinni kui sain. üle lenksu lendasin ikkegi, aga väga õnnelikult sellest puust mööda ja põõsastesse!
Vasta
#92

hulleim kukkumine
se oli siis kui ma esikaid katsetasin ja olin ypris loll
kurat võttis kohe blicki ja tõmbas kylili asfaltil
kogemused olid väixed ja ei osanud kuidagi ää ka seda kukkumist hoida
kukkusin põlve lõhki nii et suur auk oli sees ja mitu nädalat ei saanud korralikult käia
kuid niipea kui liikuma hakkasin hyppasib jälle tsikli selga

ja teine asi oli see kui ma kax korda oma jalal naha maha olen kärsatanud
sellele tekkis kärn piale ja see läx veel mitu korda katki ning sellega oli ka paras juramine
Vasta
#93

Ellpool oli juttu soolosõidu ja korviga sõidu eripäradest,kuid ikkagi tuletan meelde,et korviga sõitmise näiline turvalisus on väääääga petlik.
Aitasin sõbral 7,5-se korda niblida ja esimene proovikas-küljes ainult korvi raam(rattaga)Töristas algul niisama ümber maja,siis kojuminek.Ok,nii ta läkski.Hommikul sõitsin ise sama teed ja näen:parempoolne kurv aga otse viljapõldu suunduvad väga ühemõtteliselt 2 kitsast jälge...Alguse asi.
Ise suutsin ennastki üllatada aastaid tagasi,talvel,et ka raske rauaga+korv saab üllatavalt kaua õhus viibida.Lugu järgmine:suht külm ilm,üle-10,just sahk teed nüginud,peateelt mahasõit,selline laugjas.Korralik vall.Potsutasin tasakesi ja muidugi jäin kinni,see soolasodi ju teada,nagu kitt.Hing täis,ise kurja täis,et tagasi tulles nii loll ei ole,ikke hooga läbi.Nojah,nii tegingi aga vahepeal külm oma töö teinud ja vall kivikõva.Seda avastasin muidugi siis,kui kõik rattad õhus.Poole lennu peal irdusin lennumasinast ja maandusin keset teed tagumikule,silmanurgast jälgimas,kuda 300 kilo õhus ennast elegantselt tagurpidi pöörab ja hetk hiljem kummuli kraavis maandus.Kahjud:kõveraks paindunud peegli vars ja tirts bensiini,paksus lumes üksinda asi ratastele nügida paras punnitamine.Traumad:Näost valge naabrinaine,kes kusagilt ilmus ja kogu kino jälginud oli,minul olulist midagi...
Soojad soovitused:ikke kiiver alati pähe ja korviga sõites kartke alati vasakpoolseid kurve,eriti joogisena aga see on teine teema...
Vasta
#94

Paraku ei,ikke vasakpoolseid sest paremale keerates kardad rohkem(tuleb ülesse jms.),kuid vasakule jamam,nagu tagumine ratas maast lahti,on korvi esiots maas ja nippel käes,ei soovita testida.
Vasta
#95

Kukkumised

1) võrriga. Tulin hea hooga kurvi, kurvi ääres mingi kuur. Ei võtnud kurvi välla ja otse vastu seina. endega õnneks midagi ei juhtunud. Võrri kahjud: esiratas tagaratta kõrval, esituli ja kahvel pooleks.

2) kawa80 Vaja klassi näidata ja kedo lasta. Tulemusd: tõmas tagarattale ja siis üle. Järgmine kord panen kedo laste esipiduri alla!!!
Vasta
#96

et siis sai võrriga hypet teha aga võrr vist ei tahtnud eriti hüpata ja nii ma siis õhus lendasingi, maandumine oli natuke valus et siis mandusin põlvede peale aga põlvede peal ei libisenud eriti ja ma siis asusingi ninaga maad kündma
Vasta
#97

ma putitasin minskat natukene ja siis proovima ikka et kuidas töötab.Lükkasin käima aga midagi oli juhtunud vahepeal gaasiga (peale jäi) ja siis alles sööstis yle sõidutee naabri võssa esitule sain puruks ja ise natukene kriimustada. Kusjuures olid olemas pidurid sidur ja sureti aga ei taibanud Big Grin

ning ükskord läksin vihmaga sõitma ja hakkasin porilombis ringi pöörama (sidur polnud korras) ning panin natu liiga palj ugaasi ja tõmbas ratta ringi ja minu külili mahaBig Grin
Vasta
#98

mina tõmbasin ükskord stellaga nokka ja nats sõitsin noka peal kui liialt palju gaasi antsin ja taha samal ajal kallutasin.........tõmbas stella üle, tagaporikas ja tuli ribadex , endaga suurt ie juhtunud midagi kõigest ehmatus ja tagaratas sõitis kah üle mu varvaste Big Grin
Vasta
#99

Praktika õpetaja rääkis ühel päeval sellise loo: Sõber tal kunagi sõitis punnvõrriga ja bensiin oli otsa saanud. Tahtis sõber vaadata järgi palju veel paagipõhjas bensiini alles on, õnnetuseks polnud taskulampi kaasas ja hakkas vaatama põleva tikuga. Edasi oli juba sõit haiglasse, küll mitte punnvõrriga. Õnnelik õnnetus siiski!
Vasta

Martti Kirjutas:Praktika õpetaja rääkis ühel päeval sellise loo: Sõber tal kunagi sõitis punnvõrriga ja bensiin oli otsa saanud. Tahtis sõber vaadata järgi palju veel paagipõhjas bensiini alles on, õnnetuseks polnud taskulampi kaasas ja hakkas vaatama põleva tikuga. Edasi oli juba sõit haiglasse, küll mitte punnvõrriga. Õnnelik õnnetus siiski!
See on nii kulunud lugu, kõlab rohkem legendi moodi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne