Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
niisiis oleks väike mure.
Olen siin arutanud juba pikemat aega, et peaks omale ühe lada muretsema. Masin on odav ning kerge parandada. Talvel on suht hea auto lada millega saaks kõike vedada armutult. Põhiline sõit oleks käruga.
Niisiis kogemusi, mis te arvate tagasillaveoga lada 07 st
vastupidavus ning suurimad mured.
ning kuidas suhtute esisillaveoga lada 09sse (mis on kuigi välja venitatud 08)
Ps kui kellegil on midagi pakkuda siis saata ps vaataks ehk isegi üle.
Aasta arv võik olla ikka 88--- 92
hind 07 kuni 6tuh
hind 08 veidi rohkem
oodatud ka kriitika hinna kohta, et kas tasub niipalju või nii vähe välja käia.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 1,705
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Null-seitsmest olid eksportvariandid, parema sisu 1600 mootori ja viiese käigukastiga. Sellise masinaga sai ise sõidetud pikka aega ilma suuremate probleemideta ja kui leiaks mõne sellise heas korras oleva isendi 6000 eeku eest, siis täitsa kaaluks ostu.
Postitused: 195
Teemad: 5
Liitus: Apr 2002
Maine:
0
Ise vaataks ka vast 07 poole kuna minu arust mootor pisut töökindlam ja välimus kenam. Mootor lihtne, kereplekid on muidugi nii nagu nad on, põhja-alust roostet peaks hoolega uurima kui uss sees sööb kõik ära. Kogemused on olemas sõbra 07 näol.
08,09 erilisi kogemusi pole.
MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Kas 07 mootor pole mitte hammasrihmaga, mis veab ringi nukkvõlli, kui see puruneb siis on klapid kõverad ja kolvid purud. Hoopis kindlam on kettiga mootor mis välja surres ikkagi ringi käib.
Postitused: 44
Teemad: 1
Liitus: Apr 2004
Maine:
0
1,3 liitrisel 05 mootoril küll kolvid- klapid kokku ei saanud. Sõitsin ise 1,3L mootoriga 2104-ga 14 aastat ja elasin üle 2 hammasrihma purunemist. Seepärast ei usu, et ka 07 mootoril seda häda oleks.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
kas siis rahval 09 kogemusi ka on?
omaette küsimus, kas mitte ladadel ei ole samad mootorid esisillaveolistel masinatel ning tagasillaveolistel masinatel.
st näiteks kas 09 mootor sobib 07. Mõtlen ikka 1,5l mootorit.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 52
Teemad: 4
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
tere
rihmaga eksisteerib ainult üks lada mootor- 05 jaoks loodud 1300cm ning see ei lähe tõesti peeti kui rihm puruneb (vastupidiselt enamikele lääne analoogidele)
selle konega 07 pole ise kunagi näinudki, enamik on 1500cm uuemad ja eksportvariandid tõepoolest ka 1600cm konega, millel 5 käiguline kast.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Oli ka 1,3 liitrine 2107,mille indeksiks 21072 (minu teada 2105 mootoriga) ning 1,6 indeks (2106 kone) oli 21074.1,5 l (sissepritsega?) eksportvariant oli 21073 ja 21079 jõuallikaks rootormootor.
2108 ja 2105 1,3-liitrised mootorid on teineteisest erinevad.
Postitused: 940
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
Selle rootor variandiga tahax sõita.Arvata võib, et ega ta mingi \"unistus\" pole.Ilmselt teeb sama välja mis gaz 13 mootoriga Volga.Kahjux olen kuulnud, et Lada tehas toodab neid fännidele vaid näpuotsatäie aastas.Ülejäänu läheb vist eriteenistustele.
Postitused: 60
Teemad: 10
Liitus: Apr 2004
Maine:
0
Mul on kogemusi 1,3 08 mootoriga, Rihma purunemise korral on klapid peas, 1,5-se puhul ei pidavat nii juhtuma. Sõidumugavuse poolest valiks ise 08-09.Mootoritest veel niipalju, et 08 ja 05/07 mootorit minu mäletamist mööda üks-ühele ringi tõsta ei saanud...
Postitused: 186
Teemad: 34
Liitus: Apr 2005
Maine:
2
mina tean et 2107 03 mootoriga ehk siis 1.5 on ketiga...ise kavatsen ühe sellise 1990nda aasta eksemplari 4500 eeguga kohe kohe osta. Isa kiidab hirmsasti lada 05 ja 07 lada 03 mootoriga...väga hea minek, salongis normaalselt ruumi, tugev tagasild, töökindel, lihtne remontida, juppe igaltpoolt odavalt saada (see vist kõigi ladade puhul nii). Samas 08 ja 09 pidid väga mugavad olema. Mina soovitaksin 07 osta
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
09 ei ole käruga pidevalt sõitmiseks kõige parem variant. Kere liialt pehme.
Olen ise kuulnud 09 omanikku kaebamas, et käruga sõites läheb tagaluuk tihti ise lahti. Ka kaebas ta uste kinnikiilumise üle täiskoormaga masina puhul (kui üks ratas juhtub näiteks kõnnitee ääre peal olema).
Ise 09'ga kogemust ei oma. Küll aga kannatab tavaladaga suuri koormaid kärul vedada.
Postitused: 167
Teemad: 3
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
09 kohta olen korduvalt kuulnud Motamehe poolt toodud märkusi kere kohta, et see pidavat järgi andma.
Rihma purunemist ei maksa karta, kui rihma õigeaegselt vahetada. Tänapäeval teevad kõik suuremad varuosatootjad ka Ladadele osi ning korraliku rihma saamine ei tohiks probleem olla ja liiga palju maksta.
2109 kindlasti etem. osta 1500-se mootoriga (21093). ta ei ole võrreldes 08-ga väljavenitatud, erineb uste arv. põhi täpselt sama pikk. see auto ei vaja nii sagedasi esisilla ja klappide regulli...võrreldes 07-ga oluliselt kaasaegsem etc.
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Olen 08 ja 09 kohta kuulnud, et mootorid on ikka oluliselt ökonoomsemad - 6l 100km kohta täiesti tavaline nähtus.
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
esiveoga auto on alati ökonoomsem.sölmi ju vähem..samuti vördle öhutakistustegurit.