Ega see töö lihtne ole. Ja kui masinale võimsam mootor pealepannakse siis pole see originaal. Ise soovitaksin alustada mõne lihtsama projektiga, seda tean enda kogemustest. Restaureerimine on väga pikk ja raske, sellega tegelevaid inimesi on vähe enamus niiöelda remondivad vana asja. Toda fiati ei soovitaks kuna tollele juppe suht vähe saada, minumeelest on parem kas mosu402/403/407 nagu sul see teine varjant on sest tollele juppe saada ikka on. Hakka ehitama almamosset (mosu 400 or 401) nagu foorumlasel tamar99 on. Vott see on alles ilus masin kui valmis saab kunagi. Seniks jõudu, ei tasu esimest äraosta vaata ikka välja millist tahad ja hakka otsima sest kui äraostad avastad niikuinii et keegi müüb paremat/ilusamat ja hakkad kahetsema. . . See vanaauto ehitus vaatad et mis se ikka maksab et värv+pahtel ja mõni jupp aga kui tegemahakkad läheb raha sinna hullult.
korra olen ühte autot teinud! nimelt ZAZ i! sai kõik lahti võetud ja kerele remonditööd jne jne! aga nüüd tahaks ikkagi midagi muud! pole nagu vene rauda ammu enam katsunud kah! huvi on! ise olen huvitatud M407 mest!
Postitused: 690
Teemad: 58
Liitus: Nov 2003
Maine:
1
Minuarust seal suurt vahet pole kere on sama seal iluliistud ja tagatuled on teised.
Postitused: 21
Teemad: 10
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
See seal pildil on M403e. M403 on M408 tehnikaga.
aga et kumb masina siis parem on M 403 või M 407
Postitused: 21
Teemad: 10
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
Ei saa niimodi öelda \"kumb parem\" mõlemid on head ja ilusasd. M403-le on lihtsam varuosasid saada.
Postitused: 3,001
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
Kui 25k pole probleem ja auto tegelik olukord vastab kuulutusele siis Topolino on igal kümnel juhul huvitavam ja haruldasem valik.
Töö ja vaeva hulk ei sõltu väga auto margist, pigem ikka pakutava isendi olukorrast.
Mis puudutab varuosi, siis piirid on lahti ja põhimõtteliselt on ikka väga paljusid asju saada. Hinnad ilmselt muidugi Mossega võrreldavad pole.
Kui üldiselt, mitte püstitatud valiku piires mõtteid mõlgutada, siis ise olen mittesõitva \"rondi\" ellu äratamise läbi teinud. Liikmete autode alt võid lugeda. Noh, esimesed paar nädalat on huvitav lammutada, vahest kuu-poolteist on veel mingi hoog sees... aga parem võta see 25k ja otsi selle eest mõni priimas korras vanaauto. Saad kohe sõita, motivatsioon püsib kõrgel, ei pea tegelema ülitüütute keretöödega... Kasvõi siit uunikumide turuplatsist on paar sellist läbi käinud. Seda ei maksa karta, et korralikumat isendit ostes käed liiga puhtaks jäävad, seda juhtub vast Concours d\'Elegance klassist uunikumide puhul, mitte iial paarikümne tuhandeses hinnaklassis. Ja keretööd ei tule iial odavamad korraliku kere ostmisest. See on sada korda ära tõestatud.
Postitused: 5,782
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
See Topolino on nii ümber ehitatud, et algsest masinast on seal heal juhul alles veel katus. Mootor on vale, ees sapika sild , taga moskvitš, mootoriks hoopis mingi kolmas asi, sees LAZ bussi näidikud, sisu ka põlve otsas kuidagi kokku pandud.
Pigem fekaal kui Topolino. 25 tonni selle eest on selge ülepakkumine. Restaureerimine/originaalosad läheb suurusjärgus 100K.
Sama raha eest leiab asju, millel on originaalosi ikka rohkem säilinud.
Mina ei kiirustaks oma rahade lennutamisega ja vaataks veel ringi. On paremaid asju ja ka paremas seisus Topolinosid veel maamunal olemas....
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 659
Teemad: 40
Liitus: Oct 2003
Maine:
10
Ega see 403 e ka prillikivi ole. Karbid läbi, parempoolsel küljel poritiivad mõlkis, sama kabotiga. Sees uus ИЖi rool, raadio puudu, plastosad läbi või puudu, istmetele õmmeldud uued katted mis originaalilähedusest kaugel. Uksepolstriteks puitimmitatsiooniga puitkiudplaat (maakeeli soomepapp) va üks tagumine uksepolster. Tehnika mis \"heas\" korras pole töötanud 5 aastat....
Ja peale kõige muu on masinal ka ostja olemas.
Teiseks, kui hakkad restaureerima autot, eeldab minuarust juba see sõna originaali taastamist. Arvestades seda, et restaureeritavast, eriti kui tegu teise ilmasõjaeelse massinaga, peaks tulema masin, mida viiakse ilusal kuival ja mitte otsese päikesepaistega (et ei pleegitaks) suvisel lau - pühapäeval õue jalutama ning peale seda pestakse ja kuivatatakse (mõned teevad seda viimast veel fööniga). Siis igasugune ümberehitus parema sõiduomaduste saavutamiseks on nosens.
Seetõttu, kui tahad saada endale ilusat igapäevaliikurit, ei soovita ma küll vaadata kaugemale, kui eelmise sajandi seitsmekümnendate keskpaik, olgu see siis suure kodumaa varaaidast või kapitalistliku ühiskonna pahedest. Sellistele on veel piisavalt saada juppe, tegemist on nendega enam kui küll, samas näevad juba küllalt erinevad välja ja lõpuks on neil ka seda sõiduomadust juba piisavalt.
Postitused: 5,782
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Ei, Valdo, see KB eksemplar eksisteeris kunagi Viljandis. Tunnen selle endist omanikku ja sain seda aparaati ise kunagi uurida. TM-i oma on selle kõrval suisa ideaal.
Kahjuks oli selles peres komme vanu autosid \"täiustada\", üks Opel Admiral sai sama seltskonna käes endale Belarussi diisli ja mingil teadmata põhjusel pandi kerele veel pikkupidi mingi 20 cm vahele...kogu auto pikkuses.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 5,782
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Enne, kui Sa asud sellist mootorit 407 mootoriruumi panema, mõned mõtteterad:
ARK on seadnud piirmäärad, kui suuri asendusmootoreid võib kasutada. Fordi V6 Mosse puhul tõenäoliselt kõne alla ei tule, st seda ümberehitust ei võeta ametlikult arvele. Mitteametliku ümberehituse korral tekib oht osta suures koguses riigi aktsaid sinistes mundrites kodanike käest.
Originaaliga rohkem hobujõude leidub ka näiteks M-412 mootoris, eriti, kui see on korralikult hääles/remonditud. 100 usaldusväärset hobujõudu ei ole korraliku mootorimehe töös võimatu suurus.
Originaalsillad ja pidurid on ette nähtud 40 hj tarbeks. Mõtle, kas 150 hobujõu jagu suudavad nad ohutult ära taluda? Minu arust mitte, seega nõuavad paremate vastu vahetamist ka sillad.
Kas Sul endal on olemas vajalik kogemus kodugaraažis selliste ümberehituste läbiviimiseks?
Kui ei, siis kas Sul on olemas ettekujutus, kui palju sellise töö tegemine korralikult mõnes spetsialiseerunud ettevõttes maksma läheb? Ja kas Sul on üldse selleks vajalikud finantsvahendid olemas? 10K ei tee siin veel mitte midagi.
Sorry, et mu jutt külma vee kallamisena Su entusiasmile võib tunduda, aga iga reha otsa ei pea tingimata ise jooksma, vahel aitab ka teiste eelnev kogemus.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Hmn ARK tuleb muretseda ümberehitus luba muretseda MIS SEAL MUUD IKKA ON! aga see sildade jutt oli küll nüüd natuke jama! mis asendus sildasid sellel kasutada saab?
näd kohe kokutama ajas KOOMA jutt! ET siis jah ark st tuleb muretseda luba! aga sildadega on jah siis jama! kas midagi muud ei saa sobitada?