Teema on suletud

naljanurk 2

Eile tuletasid kollegid kroonuaega meelde ja parim lugu oli see:garaazi ees
remontis must mees Uaz bussi.Kuna ta oli ka varem teistele jama tekitanud,
siis veeretati buss magava mehe pealt garaazi ja jäädi kaugemale ootama.
Õnnetuseks sattus talle peale naaberpolgu kindral.Olgu mainitud,et venelane
oskab 15 minutit miimoodi ropendada,et ükski sõna ei kordu...

Õndsal vene ajal tekkis kolhoosnikutel õhtusel ajal probleem: vaja viina juurde tuua, aga bensiini pole. Mindi tiira-taara töökotta, kus seisid kanalitel majandi autod. Imeti pents suuga üles ja lasti 3L klaaspurki. Kuna töökojas oli suht pime, siis oli vaja varsti vaadata, palju on, et üle ääre ei jookseks. Loomulikult tikuvalgel... Töökoda hävis koos seesolnud tehnikaga.
Sama trikki proovis üks eriti helge peaga bensiinijaama töötaja. Läks kontrollima tühja maa-alust mahutit. Et kas on ikka tühi. Ja no mis sa tühjast asjast ikka kardad, loomulikult tikuga! Pärast seda ei olnud mahuti enam maa-alune vaid tugevasti maapealne ja tüki maad teises kohas. Cool Tüüp ise jäi imekombel ellu, aga tegi vinge õhulennu ja murdis mõned kondid.
Mõlemad lood on pärit tolleaegsest ajalehest.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Kutsekoolis rääkis liiklusõpetaja sellise loo.Õndsal vene ajal olid ju asjad nii,et kuskilt EPT-st või kolhoosist olid ju mingid suunamised vms ja sinna tuli ju praktikale ka minna.Olnud siis üks noormees ühes EPT-s traktoristiabiks jossimehele.Reede lõuna,meestel kurgud tolmamas,vaja keegi poodi saata.Ega´s midagi,saadeti poiss kuna ta kõige noorem,aga poiss oli mugav ja ei viitsinud võrriga minna(ise ta sellega tööle käis)ja hakkas vastupunnima,et tema ei viitsi minna ja pole nagu millegagi minna ka,mehed sellepeale kohe pakkuma,et mine jossiga!Poiss läkski,kõigest 4km oli poodi minnaBig Grin.Poe ees tegi veel kannaka ka ja vot kus lugu,miilitsaonule see ei meeldinud!Poiss saadeti minema ja visati koolist ka välja.

Kolhoosis, kõige kiiremal silo tegemise ajal jäeti ööseks joss silo kuhja sõkkuma. Ühel hommikul, kui töödejuhataja tööle jõudis, oli joss kadunud. Joss leiti hääle järgi üsna ruttu üles, oli teisel pool lauta turba kuhja otsas maltsa sõkkumas. Töö käis, kuid valel kuhjal. Töömees oli öösel jossiga viina järel käinud ja tagasitulles valele kuhjale roninud.Big Grin

Taat pajatas sihandese juhtumise N.armee päevilt.
Teenis tema aega kaugel Azerbaidþaanis lennuväeosas,elektrihuvilisena pandi lennukite akude eest hoolt kandma.Eks lähedalasuvas külas tekkind ajapikku tutvusi ka.Ostis siis üks külamees omale mustalt turult pruugitud Moskvits 408.Küsis taadilt et ehk on mingit poolpidust akut üle limusiinile.Leidus aku ja taat tassis ta külasse autoomaniku juurde.Õnneseen käis ümber auto ja kiitis et kuradi odavalt sain,18 000 rubla ainult! (seitsmekümnendate alguses!).Aku pandi pagasnikusse ja veeti kaablid kuhu vaja.Seejärel tiriti paps tarre,kus oli laud kaetud ja hakati kohe pihta.Peremees ammutas aga laua alt ämbrist kodutehtud samogonni ja pakkus pealegi hammustada.Pakkus oma vanamoori ja vanemat tütart ka.Korraga meenund taadile,et poole tunni pärast vaja narjaadis olla.Ütles lahkele peremehele,et käib nurga taga asjal,aga polnud tal aega sinna asjale jääda,jooksis raskel sammul väeossa tagasi ja enam äri ei teind kohalikega...

A selle Basilio bensiinijaama juhtumi kohta,et kui ma veel Iisakus elasin,siis 90 algupoolel oli seal samalaadne ilmkärakas.Bensujaama sultan oli läind küünlaga jääki vaatama.Mahuti oli vist maapealne küll...Vatijope kärssas ära ja õhulend murdis mõned kondid,aga jäi elama uljaspea.
Hiljem müüdi sealt bensuka putkast burgereid ja sihvkasid ja õlut...

Nõuka armeest meenub sihuke nähtud sündmus.
Ilus suvine õhtu ja kohalikel noortel vaja makiga uhkustada. Tuleb siis tüüp mööda teed, mingi suuremat sorti duubelmakk õlal, mis röögib mingit Modern Tolkigu lugu. Mõned sammud tagapool astuvad veel neli kutti kes tassivad rasket akut, mis makile voolu annab. Patareid olid tollajal vist defka kaup. Küllalt koomiline nägi see rongkäik välja.
Terv.Jaanus

Jaanus Kirjutas:Nõuka armeest meenub sihuke nähtud sündmus.
Ilus suvine õhtu ja kohalikel noortel vaja makiga uhkustada. Tuleb siis tüüp mööda teed, mingi suuremat sorti duubelmakk õlal, mis röögib mingit Modern Tolkigu lugu. Mõned sammud tagapool astuvad veel neli kutti kes tassivad rasket akut, mis makile voolu annab. Patareid olid tollajal vist defka kaup. Küllalt koomiline nägi see rongkäik välja.
Terv.Jaanus
Mul lõi silme ette selline pilt, et tuleb mööda teed üks vend, duubelmakk õlal, ja tema järel teine vend, autoaku õlal Big Grin

Selle maki looga meenub, et kuidas üks kohalik poiss (veidi kiiksuga) oli oma jalgrattale kassettmaki paigaldanud ja jõuallikaks oli vist dünamo, kuna mida kiiremini ta väntas, seda kiiremini hakkas makk pakiraamil mängima Big Grin

Viimastel päevadel on ta rattale suutnud paigaldada mingi rolleri või muu sarnase masina tulede süsteemi ja signaali.

Eesti Politsei helikopter mängufilmis "Tallinn pimeduses" (1993)Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

...

Kui omal ajal st. kuldsetel 60-ndatel ilmusid välja transistorraadiod "Selga", siis oli kõva sõna see kaela riputada ja linnvahele jalutama minna.

Kuna siin on juba rodu tööga seotud lugusid, siis panen ka mõned:

Aastaid tagasi kui Shell veel Eestimaal kütust müüs sai öösel Port-Arturi keldris olevas jaamas remonti tehtud, mina vedasin kaableid, mingid suva ehitusmehed tegelesid muude asjadega. Keegi muidugi lõikas rellakaga karbikut nii, et tolmu lendas.. aga kahjuks suitsuanduri all. Hetk hiljem olid meie kõigi kõrvad lukus tuletõrjealarmist mis tööle hakkas mitte ainult bentsukas, vaid terves majas. Ei läinudki kaua kui terve armee tuletõrjujad uksetaga (ikkagi suur kaubamaja ja bentsujaam) . Järgmine probleem oli aga see, et esimesena ukseni jõudnud töömees suutis võtme pooleks murda, nii me siis paberile kirjutasime ja läbi klaasi näitasime tuletõrjujatele, et mingu koju :-) Välja saime palju hiljem, kui jaama juhataja kodust kohale tuli ja teise ukse lahti tegi..

Sarnane lugu mis umbes aasta vana: Koos Falki meestega sai ühendatud uut hoonet Häire 112 süsteemi (Elioni toode kus tulekahju signa on andmesidega otse häirekeskusega ühendatud) ühes suures puidufirmas mis mitte kauges ajaloos on korra maani maha põlenud. Falki mehed siis mingi hetk pidid miskit ringi ühendama ja tegidki seda. Soovitasime küll, et helistagu häirekeskusse aga nemad, et see ühendamine ainult hetk.. Kuna tuletõrjemajast sinna on ainult üks parem ja üks vasakpööre ning vahemaa paar kilomeetrit, siis läks ka neil ainult hetk et kohale jõuda. Igatahes ühel hetkel uksest välja vaadates vilkus seal väga sinine valgus.. Falkimeeste näod olid aga üsna valged :-)

JAN
Suzuki GV & VW Caravelle

Tuleb meelde üks ammukuuldud juhtum vanast heast nõukaajast. Peatab miilits öösel ühe Moskvitði. Astub siis auto vasakpoolse esiukse juurde, seesolija keerab akna alla... Ja miilits näeb ennenägematut vaatepilti: juhil sõidu ajal otse rooli peal ajaleht lahti ja mees lihtsalt loeb sõidu ajal lehte!? Järgnenud umbes selline dialoog: "Loete sõidu ajal ajalehte!?!?" "No loen ja mis siis?" "Teie juhiluba palun!" "A' mul ei ole juhiluba." "Esitage auto dokumendid!" "Minu käes pole mingeid auto dokumente." Pannud miilits siis mehe veel "puhuma" ka, selgus, et ka promille oli omajagu. Lõpuks käratas seadusesilm, et no mis see siis olgu, loete sõidu ajal ajalehte, juhiluba teil ei ole, auto dokumente ka mitte, ise purjus ka ja sedasi olete roolis? "Aga ma ju polegi roolis," vastas mees autost rahulikult. "JA KES SIIS ON?!?!" röögatas miilits. "Tema," ütles mees ja osutas näpuga paremale poole. Kogu lugu seisnes selles, et tegu oli parempoolse rooliga Mossega ja kõrvalistuja (sedapuhku siis vasakul pool) oli otsustanud veidi nalja teha, oli kummivooliku rõngaks kätte keeranud ja selle peale ajalehegi lahti löönud. "Ebatraditsioonilisel" kohal istunud ja kogu lugu vaikselt itsitades jälginud juht oli muidugi kaine ja paberidki kõik korras.

Puruks ja pool pööret tagasi!

Mossemees Kirjutas:..."Tema," ütles mees ja osutas näpuga paremale poole. Kogu lugu seisnes selles, et tegu oli parempoolse rooliga Mossega ja kõrvalistuja (sedapuhku siis vasakul pool) oli otsustanud veidi nalja teha, oli kummivooliku rõngaks kätte keeranud ja selle peale ajalehegi lahti löönud. "Ebatraditsioonilisel" kohal istunud ja kogu lugu vaikselt itsitades jälginud juht oli muidugi kaine ja paberidki kõik korras.
Eks aastakese pärast saan isegi taoliseid nalju proovidaBig Grin

Mossemees Kirjutas:Tuleb meelde üks ammukuuldud juhtum vanast heast nõukaajast. Peatab miilits öösel ühe Moskvitði...

90-te esimese pooles oli ka minul au, hea tuttava autos, korduvalt ilma roolita autojuht olla. Tegu klassikalise parempoolse rooliga, sinepikarva universaal 427-ga, mida põllumajandustöötajatele jagati.
Mõned episoodid:
Eks see tehniline seisukord oli nagu oli ja aeg ajalt ei õnnestunud käigukangiga soovitud sõidusuunda sisse vehkida. Tartu kaubamaja ees astus "juht", töötava mootoriga autost välja, lükkas selle tagurpidi tänavale ja siis sõitis auto lihtsalt minema. Rahvas vaatas kummalise näoga järele.
helistas tähelepanelik liikleja politseisse, et autot juhtivat väike laps ja "purjus" vanem lösutavat kõrvalistmel. Laps kusjuures kenasti turvatoolis.
eelmainit lubade ja rooli puudumist, pidi pimedal ajal võimuorganitele korduvalt meelde tuletama. Päevavalgel vabandasid viisakalt, ja trampisid kraavipoolsele küljele.


Teemat jätkates: http://www.youtube.com/watch?v=lzf15V3PI1Y (ei kontrollinud kas on varem siin ka esinenud see)

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.

Kadunud paps rääkis mulle kunagi ammu ühe naljaloo, et sõitnud tema ühe linnuvabriku embleemidega furgooniga GAZ 52 taga ja vaadanud, et tolle juht peab iga natukese aja tagant auto kinni, hüppab kabiinist välja, võtab istme tagant ühe vägeva malaka, tümitab sellega mõned korrad vastu furgooni külgi ja sõidab jälle edasi. Ja natukese aja pärast jälle sama lugu. Mitu korda juba samamoodi. Järjekordse peatuse ajal tulnud siis mu paps kah oma RAF'ist välja uurinud, et milles asi. Veomasina juht siis seletanud: "Vaata, selle auto kandevõime on 2,5 tonni. Aga mul on siin furgoonis 3 tonni elusaid kanu. Et auto kandevõimet mitte ületada, peavad 500 kg kanu kogu aeg lennus olema". Ma olin tol ajal vast 4-5 aastane ja ega kohe naljast aru ei saanudki.

Puruks ja pool pööret tagasi!

reymo1995 Kirjutas:Vahvliküpseti ''Esta-2'' pole küll vast erilist nostalgiat tekitav, aga ehk on huvitav vaadata.
Sm. Volgahuviline Kirjutas:Nii mõnigi eestlane pani taolise vahvliküpsetajaga kunagi oma ärile (ja edaspidisele rikkusele) aluse Smile
Meenub juhtum aastast 1988, kui kaasorkestrant T.V., olles ostnud kaks vahvlit vahukoorega (50 kop./tk.), suutis pooleldi söödud vahvlitoru vahetada uue vastu põhjendusega, et toru keskpaigas vahukoort küll ei olnud.

Mossemees Kirjutas:selle auto kandevõime on 2,5 tonni. Aga mul on siin furgoonis 3 tonni elusaid kanu. Et auto kandevõimet mitte ületada, peavad 500 kg kanu kogu aeg lennus olema

Naljanurka täiesti sobiv, sest füüsika seisukohalt on see praktiliselt võimatu.

Nalja ka siis:
Üks blondiin küsib teiselt: "Kas teadsid, et Tartus ehitatakse teed?"
Teine blond vastu: "Mis teed?"
-"Söön!"

Eilse õhtu nael:
Kes on 2008. aasta kõige vaesem mees?
Angela Aak - tal pole m*nnigi.

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.

Leiutavad venelased siis suure kella, mis iga ropu sõna peale veerand tundi
edasi läheb.
Teevad 3 tükki. Ühe panevad lasteaeda, teise kooli ja kolmanda
sõjaväeossa.
Järgmisel päeval lähevad asja kontrollima. Lasteaias on kell veerand tundi edasi liikunud. Pole nagu ime. Noh jõuavad kooli siis. 8 tundi edasi
läind. Pole kah hull lugu. Ja siis lähevad sõjaväeossa. Ei jõua uksest veel
sissegi kui mingi polkovnik vastu tuleb ja möirgab:
"No jo***i m*tt kto etat jo**nnõi ventiljator sjuda n*hui
pastavil!?"
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne