21-03-2018, 11:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2018, 11:34 AM ja muutjaks oli Jarmo.)
Jätk eelmisele postitusele
Golden Sahara II valmis millalgi 1958 ning lisaks muule modifitseeriti näiteks esitulede ümbrust ja tehti autole ka uus pleksiklaasist
vormitud katus.
Kustomrama artikkel Golden Saharast:
https://www.kustomrama.com/index.php?tit...den_Sahara
Golden Sahara oli pungil tolle aja kohta täiesti ulmelistest lisadest.
Auto oli juhitav vähemalt viiel eri moodusel:
- tavapärane roolist juhtimine, kuigi rool ise oli kaugel tavapärasest;
- rool oli lihtsasti eemaldatav ning teiseks juhtimisvõimaluseks oli põrandal olev kang-hoob, millega sai manööverdada, kiirendada ja pidurdada;
- samuti sai autot juhtida puldist - uksi avada, käivitada ja autot sõidutada;
- armatuurlaual nii juhi kui kõrvalistuja ees olid väikesed puutetundlikud plaadikesed, mille peal sõrmedega libistades auto sai liikumiseks vajalikke käsklusi;
- voice control.
Esistangedes olid antennid automaatse pidurdusüsteemi tarbeks.
Muude lisade hulgas olid näiteks helendavad rehvid, suunatuled ilukilpides, külmik-baar, televiisor, helisüsteem, telefon, lindistaja, massaažifunktsiooniga istmed
ja palju muud.
Auto läks maksma 75 000 dollarit, mis tolle aja kohta oli täiesti meeletu number.
Siit videotest näeb ka veidi nende lisade kohta:
https://www.youtube.com/watch?v=n72FLMtSs4U
https://youtu.be/umHr2y87bBM
Golden Sahara II valmis millalgi 1958 ning lisaks muule modifitseeriti näiteks esitulede ümbrust ja tehti autole ka uus pleksiklaasist
vormitud katus.
Kustomrama artikkel Golden Saharast:
https://www.kustomrama.com/index.php?tit...den_Sahara
Golden Sahara oli pungil tolle aja kohta täiesti ulmelistest lisadest.
Auto oli juhitav vähemalt viiel eri moodusel:
- tavapärane roolist juhtimine, kuigi rool ise oli kaugel tavapärasest;
- rool oli lihtsasti eemaldatav ning teiseks juhtimisvõimaluseks oli põrandal olev kang-hoob, millega sai manööverdada, kiirendada ja pidurdada;
- samuti sai autot juhtida puldist - uksi avada, käivitada ja autot sõidutada;
- armatuurlaual nii juhi kui kõrvalistuja ees olid väikesed puutetundlikud plaadikesed, mille peal sõrmedega libistades auto sai liikumiseks vajalikke käsklusi;
- voice control.
Esistangedes olid antennid automaatse pidurdusüsteemi tarbeks.
Muude lisade hulgas olid näiteks helendavad rehvid, suunatuled ilukilpides, külmik-baar, televiisor, helisüsteem, telefon, lindistaja, massaažifunktsiooniga istmed
ja palju muud.
Auto läks maksma 75 000 dollarit, mis tolle aja kohta oli täiesti meeletu number.
Siit videotest näeb ka veidi nende lisade kohta:
https://www.youtube.com/watch?v=n72FLMtSs4U
https://youtu.be/umHr2y87bBM
Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee