Rodding ja kustomivärk
Kas keegi ehk teab midagi täpsemat selle auto kohta?
Oli Motoexotical väljas eelmisel nädalavahetusel ja peaks vist olema varustatud ZaZ'i mootoriga.
Oleks väga põnev projekti kohta täpsemalt lugeda/näha/kuulda.
[Pilt: c093e2de1a1c53a45f83d59591e85a82.jpg]
225 1980 | Type1 1971
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta
Ksf! Miilits teab sellest masinast palju.

A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
Kui ksf miilitsa sõber, siis made in Halliste! Peale selle fantaasiaauto tema tegemistest tuntud diiselmootorratas, poole,s.o. kahesilindrilise s. automootori paigaldamine TZ`le ja veel hulga ülesleidusi.
Vasta
(29-03-2018, 11:37 AM)Jarmo Kirjutas: Kas keegi ehk teab midagi täpsemat selle auto kohta?
Oli Motoexotical väljas eelmisel nädalavahetusel ja peaks vist olema varustatud ZaZ'i mootoriga.
Oleks väga põnev projekti kohta täpsemalt lugeda/näha/kuulda.
[Pilt: c093e2de1a1c53a45f83d59591e85a82.jpg]



Aga võta mehega ise ühendust. Fb otsi Agu Helimets, pottsepp ja muidu kuldsete kätega...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
(29-03-2018, 13:40 PM)mlsluik Kirjutas: Fb otsi Agu Helimets, pottsepp ja muidu kuldsete kätega...
Jep, Aspelundi vihjega juba jõudsin jälile, aitäh.
225 1980 | Type1 1971
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta








See on nii ülimalt geniaalne kuidas on nõukogude tehnika osad sobitatud kokku. 

Endal mõlgub mõte pikemat aega järelejäänud kahepütase UD-2 jõumootoriga 1920-40'nendate stiilis grand prix ringraja auto kokku panna. Üritades kasutada võimalikult palju nõukogude tehnika jäänukeid.
Vasta
Õhkjahutusega Volkswagenid on pea iga nurga alt olnud osa kustomkultuurist - eelkõige just need, mille suunaks gasser, lowrider, cal-look jne.
Ning muidugi ka volksrod.
Panen täna siia lihtsalt mõned põnevamad variandid ja lisaks ka paar kastikat ning universaali.

[Pilt: 663fdb79ff234f80bd3bd876bf90bb1a.jpg]

[Pilt: 196cb0cddb6c92cb5744308450b6a2dc.jpg]

[Pilt: e1d29995ff5b0d697883030b30c767e7.jpg]






Heb Rod:
[Pilt: 860a8883773134edbe45ae8197bca776.jpg]

[Pilt: fe8b214436839ea3f67852ca6cdc1cf8.jpg]





Hea idee - Põrnikast lead sled
[Pilt: c9cb75f923fe2d86b2a287ba41b21cb4.jpg]





[Pilt: 9d277928a02e0aa88b44f86f301ca2f8.jpg]

[Pilt: cb87a19edb3e19a80b381b2a93c59862.jpg]

[Pilt: ed5b22eb357f2a5c4dcfa079913f1707.jpg]

[Pilt: f098ed699f97f330ff3274f61ae96e80.jpg]






Bubble top ja muidu suht sõge aparaat:
[Pilt: a07ba6f74902a767eec5ba061f248e9d.jpg]

[Pilt: 9877d3d5de0057c8ec909a4f7c0a4d86.jpg]

[Pilt: 1754583.jpg]

Siin on selle masina projektiteema:
https://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=644402&postdays=0&postorder=asc&start=0

Üks videoklipp ka:
https://youtu.be/8kFLuJGpd8g?t=7






[Pilt: 771a50e1b56f14b2f2348e3893930404.jpg]

[Pilt: fea282a156bdb5daab00ac719e4a8891.jpg]

[Pilt: ba89341802b91a36d8a8092f4a0e5684.jpg]

[Pilt: 7474ceeba9cfef0e0ffc54e2e4b91578.jpg]

[Pilt: d013e2e280058630f17d2692922f5d8e.jpg]






"The Woodruff Special"
[Pilt: woodruff_special_chopped_bug.jpg]

[Pilt: Volkswagen-Beetle-Woodruff-Special-video-b.jpg]

Videoklipp kus näha eelmisel pildil olevat autossepugemist:
https://youtu.be/PMyCQlQU5gs?t=5




Ja veel üks klipp teemal "suur inimene - kitsas volksrod":
https://youtu.be/cAfDU5d1s_I?t=13
225 1980 | Type1 1971
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta
Põnev lugu Larry Watsonist (see lege custom painter).
Lugu ja pilt on pärit ajalookontolt "46to64", mida saab jälgida neil aadressidel:
Facebook - https://www.facebook.com/46to64/
Instagram - https://www.instagram.com/46to64/

Täispikalt ümber tõlkima ei hakka, aga teema siis selles, et Larry oli oma tolle aja kohta ülimadala T-Birdiga kruiisides kogunud juba nii palju trahvipunkte (ei tohtinud 
olla madal), et taheti lube käest ära võtta. Kohtussemineku ajaks laenas tuttava tüdruku ema käes tolle T-Birdi ning selle peal siis demonstreeris kohtunikele, et 
auto on ju stock kõrgusega. Punktid tühistati ja Larry kruiisis rahulikult edasi.


"I’m going to call this story “Watson cheats the law” If you read my previous post by now you know I had a phone conversation with LaVonne Bathke who was close 
with Larry Watson in the 1950’s, tonight she told me this story. In 1958 Larry accumulated so many lowered vehicle tickets while cruising in Downey to Harvey’s Broiler 
that his license was almost revoked. LaVonne who’s mother had a brand new stock black 58 Thunderbird was the perfect candidate for Larry to drive to the Downey 
Courthouse and prove his car was “legal height”. This trick Larry played worked and his tickets were waived. Right after that Larry returned LaVonne’s moms T bird and 
continued to low ride around Downey the rest of 1958.
"

[Pilt: 30830203_1828389593848637_2685316387861168128_n.jpg]
225 1980 | Type1 1971
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta
Eilsel Mecum'i oksjonil läksid müügiks Jim Street'i Golden Sahara II ja Kookie T (tuntud ka kui "Kookie's Kar").
Golden Sahara II hinnaks kujunes 350 000$ ja Kookie T läks 440 000$ eest.

Siit hetkest alates on nende kahe auto oksjonid. Lisaväärtusena on ka auctioneer chant põnev kuulamine Wink
https://youtu.be/SYBAPwr1Ntk?t=19716




Mõlemad autod on kustomiajaloos olulisel kohal - GSII kohta siin juba hiljuti kirjutasin, aga "Kookie T" on auto, millest sai alguse
T-bucket'ite populaarsus.

Mäluvärskenduseks üks pilt ka Golden Saharast:
[Pilt: CCC-Golden-Sahara-II.jpg]



Kookie T algne omanik ja ehitaja oli Norm Gabrowski ning auto oli alguses üldse nimega The Lightning Bug.
"Because California law required the use of fenders on all vehicles weighing over 1500 pounds, there was some question as to whether Norm's
rod would qualify as legally fit. Fortunately for Norm, the car tipped the scales a few pounds below the mark. The build was completed in 1955
amd it was in its first black version that the car caught the eyes of TV producers. This version of the car was featured in The Ford Television
Theatre - Season 4, Episode 36, - Mr. Kagle and the Baby Sitter.
"

1959 müüs Norm auto Jim Skonzakesele (muutis nime Jim Street'iks) ja too siis ehitas oma ideede põhjal edasi.


Erinevad versioonid läbi aegade:
[Pilt: 800px-Norm-grabowski-lightning-bug101.jpg]


1955
[Pilt: 600px-Norm-grabowski-lightning-bug102.jpg]


Ca 1957
[Pilt: Norm-grabowski-kookie-kart-t-bucket.jpg]


1960
[Pilt: Grabowski-kookie-t.jpg]


Eelmise versiooniga tuuritas Jim Street mõnda aega mööda näituseid ringi kuniks millalgi kuuekümnendatel sai auto sellise ilme ja on säärasena säilinud tänaseni:
[Pilt: 800px-Kookie-t-mecum-auction-2018.jpg]

[Pilt: 800px-Kookie-t-mecum-auction-2018-2.jpg]

[Pilt: 800px-Kookie-t-mecum-auction-2018-10.jpg]
225 1980 | Type1 1971
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta
Järgmisel nädalavahetusel, 8-10. juunil, toimub Wildwoodi rannas (New Jersey, USA) järjekordne The Race Of Gentlemen.
Ürituse eesmärk on näidata ja kogeda õhustikku, mis oli hotrodinduse algusaegadel, kui just rannad olidki põhilised 
kiirendusrajad, sest probleemi tekkimise korral sai keerata pehmesse liiva või sõita otse ookeani.

Et hoida stiili ja ajastukohast õhustikku, siis reeglid sõidukitele on päris tihked:
autode väljalaskeaasta max 1934, mootorratastel kuni 1947.

"Autos must be modified to enter TROG. Stock/antique cars with fenders pulled off to emulate hotrods do not count. 
All engines must be hopped up and prepped for speed. We have four race classes; 4 cylinder, flathead V8, drag class and exhibition.
Year: Car bodies must be 1934 or older, American made only.
Engine: American made 4 cylinder and V8 flatheads up to 1953.
Fuel: Gas only, NO ALCOHOL OR NITRO!
Running gear: 1953 and older. No modern transmissions, disc brakes, alternators, etc.
Wheels & Tires: No 15 inch wheels. 16, 17 & 18 inch only. No widening of wheels, stock only. No aggressive knobby or paddle tires.
No headlights, no white wall tires or aggressive tread, no Fenders on hot rods (some very early-teens racers and speedsters may be exempt 
but must be pre-approved)
." 


Pühapäeval toimub ka Kustomrama poolt kureeritud näitus "Customs by the Sea", kus esitletavate kustomite max väljalaskeaastaks on 1952 ja ka 
modifitseeritud peavad nad olema vaid kuni '52 kasutusel olnud stiili, võtete ja osadega.


Ürituse koduleht:
https://www.theraceofgentlemen.com/



3:34 pikkune videolõik kus korraldajad veidi asjast räägivad:
https://www.youtube.com/watch?v=XdCnUSb5TFY




Ka ürituse liputüdruk on saanud omamoodi ikooniks ja siin on temast ja üritusest üks paar päeva tagasi avaldatud klipp:
https://youtu.be/eB_np-Va6Mw



Millalgi siin teemas küll selle ürituse kohta postitasin, kuid hea jälle meelde tuletada ja veel mõnda pilti vaadata.
[Pilt: 010-the-race-of-gentlemen-day-two-new-jersey.jpg]

[Pilt: fe22a5e859bfa04cc0e25de60fb0d224.jpg]

[Pilt: _dsc7546_0.jpg?itok=3GZ7hIPN]

[Pilt: 20151009-LeicaM8-L11439801.jpg]

[Pilt: 105.jpg?format=750w]

[Pilt: Race-of-Gentlemen-Gear-Patrol-Slide-2-970x650.jpg]

[Pilt: Customs-by-the-sea-pismo-2016.jpg]

[Pilt: 20170305192232%21Customs-by-the-sea-2014-3.jpg]

[Pilt: Customs-by-the-sea-pismo-2016-5.jpg]
225 1980 | Type1 1971
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee


Vasta
(29-03-2018, 11:37 AM)Jarmo Kirjutas: Kas keegi ehk teab midagi täpsemat selle auto kohta?
Oli Motoexotical väljas eelmisel nädalavahetusel ja peaks vist olema varustatud ZaZ'i mootoriga.
Oleks väga põnev projekti kohta täpsemalt lugeda/näha/kuulda.
...
Samast masinast nüüd artikkel ja video ka postimehes olemas, artikli sisu küll tasuline aga video on täitsa nähtav:
https://www.postimees.ee/5858839/kuldset...-soiduauto

Väga ilus asi valmis ehitatud, aga seda vist kahjuks ainult oma hoovis/külatänaval sõiduks ja käru peal näitusele vedamiseks. Vaevalt, et sellist iseehitatud masinat arvele saab legaalseks liiklemiseks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne