Zaz´ile vaz´i mootor
#21

miniest Kirjutas:
miniest Kirjutas:muide ma olen kuulnud, et Luazile on aretatud Mosse mootor peale, ning mingi aeg pandi Luazile Pesukotti Disel Mootoreid peale.
Ma eksisin natuke neid mootoreid pandi uutele Luazidele, siiski, ma kuskilt lugesin, enam ei mäleta kust, aga ma vöin ka siin juures eksida.

Ilmselt eksid sellega, et Pesukati mootoreid pandi kõikvõimalikele muudele masinatele peale. Belgias vist Volgale, kuskil mujal Mossele jne.
Aga ma ei pretendeeri siinkohal absoluutsele tõele (mitte sinnapoolegi). Aga kui sind see teema huvitab, kasuta otsingut, siin foorumis on sellest varem juttu olnud. "Volga diesel" (või mingis sarnase nimega) teemas oli sellest vist kõige rohkem juttu.
Vasta
#22

Täname siis Selgituse eest.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#23

Sellise mootorivahetuse juures on kõige raskem osa mootori ja käigukasti omavaheline kokkusobitamine. Kui keegi on sama asjaga juba hakkama saanud ja on olemas joonised ning töö kirjeldus ,siis pole asi väga raske.
Ise istutasin "Opel Rekordi" 2,0 mootorile "Ford Sierra" 5-käigulise käigukasti. Tegin 15 mm paksuse vaheplaadi ,treisin hooratast ( et mahutada "Fordi" siduriketast ) ,lühendasin kardaani ja sobitasin selle kokku käigukastiga ,jne. Kahjuks ei teinud täpseid jooniseid ,vaevalt keegi sellist asja teha tahab. "Rekordil" olemas ka 5-käiguline kast.
Vasta
#24

Mh miks sa Ford Sierra kasti Opelile peale aretasid, kui tohib küsida?

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#25

aga küsimus selline et mida arki/ülevaatuse mehed sellise ehituse peale ütlevad?



Vasta
#26

Fordi kasti aretasin sellepärast ,et Opeli 5-käigulist ei leidnud kuskilt. Juhuslikult pakuti odavalt Fordi kasti ja mõõtmiste tulemusena selgus ,et on võimalik see külge istutada. Kuna igapäevaselt tegelen metallitööga ,siis ei olnud asja tegemisega probleeme.
Ülevaatusel ei leidnud ülevaataja tagumist käiku ,teda eksitas Opeli käigukang ,siis ütlesin ,et käigukast on Ford Sierra oma. Selle peale leiti vajalik käik ja rohkem ei öeldud midagi. Peale selle on minu autol ka vale mootor ,passis on 1,8L ,aga peal on 2,0L. Sellest pole ka kunagi mingit jama olnud.
Jõudu kõigile aretajatele.
Vasta
#27

aga õhkjahutusel ja vesijahutusel suur vahe tglt...aga no ju näeb siis kui plaanitakse see ettevõtmine ära tehaSmile



Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne