Ei käivitu!
#21

Mul on väga paha uudis, nimelt oli teil rihmaga seoses õigus... nüüd sain ma korraliku õppetunni... aga sain ka blokikaane lõplikult maha, homme tuleb parandaja, võtab plokikaane kaasa, teeb korda ja paneb ise tagasi.

Mis te arvate kui ma ise plokikaane maha võtsin kas siis läheb tööhind madalamaks? Sest sellest põhilliselt klappivahetus sõltubki...
Vasta
#22

Ei, kahju sind kurvastada, aga mahavõtmine on kõige väiksem ja lihtsam töö seal juures üldse. Samas on ka seda võimalik valesti teha, näiteks polte lihtsalt suvalises järjekorras lahti keerates.

Klapivahetuse juures on kõige keerulisem töö klapipesade lõikamine. Samas ka kõige tähtsam, selle pealt ei tasu kokku hoida.
Vasta
#23

Ma jamasin oma poolteist tundi ja tänagi veel näpud valutavad... mul oli ainult paar kruvikeerajat, tangid ja see rataste X millega ma need kruvid mootoril lahti keerasin ja pool tänavat on nüüd seda vedelikku täis (pool pange ikka ka).

Mingid jublakad nukkvõllil mis täiesti lahti olid kukkusid pidevalt ära, 1 läks sinna rihma juurde millega ma võitlesin korraliku minuti enne kui lõpuks kätte sain...

Mis seal klappidega ikka, käärid välja ja hakka aga lõikama... kokkuhoidmisega on mul vist lõpp aga peaasi et auto sõidab... kui nüüd saaks mingilt romult paksemaid rehve, ma sõidan 145 paksuste 13\"-ga ja nendega ei saa maale minna muidu vajub sisse. Olen opeli foorumist natuke näksinud aga tulemusteta.
Vasta
#24

Solenoid Kirjutas:Ma jamasin oma poolteist tundi ja tänagi veel näpud valutavad... mul oli ainult paar kruvikeerajat, tangid ja see rataste X millega ma need kruvid mootoril lahti keerasin ja pool tänavat on nüüd seda vedelikku täis (pool pange ikka ka).

Kulla mees, kärsitus on kindlasti suur ja tehatahtmine. Tõsisemat auto/tehnikaharrastamist tasuks teooriaõpingute kõrval siiski vähemalt ühe komplekti enamvähem korralike mutrivõtmete muretsemisest alustada. Teadmiste lisaks on ka varustus ikka väga oluline. Kõige odavamaid nn. \"anttila\" lastekomplekte ka ei soovita, nendega võib sedasi juhtuda, et näpud enam ei valuta ka mitte...Wink Lisaks ihulistele vigastustele võib suvaliste kättejuhtunud riistadega ka mootoridetaile tuksi keerata.
Et siis vaata enesele kõiksepäält üks riistakomplekt kokku, enne kui miskit kruttima kipud.

loll on loll olla.
Vasta
#25

Kui mutrivõtmetest rääkida siis ma jätsin vanaisa mutrivõtmekogu Tallinnasse sinna samma kus see auto seisis oma 3-4 aastat. Nendega sai see starter ära võetud aga ega seal muud erilist ei olnud, ikka mingi 15-20 tükki, ja paljud topelt.

Ma ei hakka enam seda autot ise remontima, vähemalt ma väga loodan seda. Aga kindaid vist on vaja kui midagi juhtub, mul veel tänagi napuotsad valutavad, ja kätepesuks läks 10mn...

Täna kahjuks \"sita\" ilma pärast ei saanud remondimees plokikaanele järgi tulla, pidi see õhtupeale jääma... aga ta teeb seda oma vabast ajast nii et ma ei ole pahane. Nüüd on summutit eest näha mis mootorist välja tilbendab Toungue, kujuta ette, ma kasutasin seda kummivahetus tõstjat et auto alla mutritele ligi pääseda...
Vasta
#26

Järjekordne peast kätega kinni haaramise koht, tavalise tungraua abil üles tõstetud auto alla ei tohi MITTE KUNAGI ronida. Kolm hüüumärki. Soovitav on kasutada spetsiaalseid autopukke, kuigi need näevad lihtsakesed välja, on nad tegelikult väga stabiilsed, oluliselt paremad kui tellised, tuhaplokid ja muu selline kräpp.
Vasta
#27

Ma tean, ega isegi tungrauaga ületõstetult ma sinna ei mahtunud, ma katsusin ühe ratta tagavararatta peale panna aga liiga madal oli, põhiliselt oli see 2 summuti mutri jaoks ja pange jaoks mis seda tosliini kogus... ma katsusin nii kaugel olla kui sain ja ainult käsi keeras mutrit. Kui läheks suuremaks asjaks otsiksin ma mingeid telliskive ja lükkaksin peale aga nende kandiliste majade vahel polnud midagi 5Km raadiuses.
Tallinnas panime 3 korrust telliskive ja puust lauad peale, lükkasime esirattad peale ja käsipidur peale, ilusti sai hakkama.
Vasta
#28

Nonii, nüüd on mul ainult pool mootorit alles. Nüüd asi selles et silindrites on mingi löga sees, 1 on seda jahutusvedelikku täis, millega oleks kõige targem puhastada, või topin näpud sisse ja hakkan löga välja kaapima? See vedelik on vist natuke mürgine ka, ma ei kujuta ette... teine võimalus on auto tagurpidi keerata ja siis voolab see välja, ma usun et paar meest saaksid isegi sellega hakkama Toungue.
Vasta
#29

Lase kõigepealt karterist kõik välja mis tuleb. Silindritest on manuaalne kaapimine ilmselt kõige mõistlikum, käte kaitseks võid ju majapidamises kasutatavad kollased kummikindad kätte tõmmata. Oluline on, et mootorisse ei tohi kogu tegevuse käigus pääseda tolmukübetki! Mida rohkem sa suudad puhtust hoida, seda parem. Kui ööseks koju lähed, tõmba näiteks toidukile silindritele peale.

Pärast kokkupanekut võiksid igaks juhuks pesuõliga mootori läbi pesta, kuna sul ilmselgelt mingit performance-mootorit sellest ei tule, siis sellest peaks piisama.
Vasta
#30

Krt täna on hilja kile panemiseks, panen homme, plokikaan tuleb tagasi alles esmaspäeval... loodan et mingi tolmujunn sisse ei tule või mingi hulkuv kass sisse ei pissi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne