12-06-2005, 23:19 PM
Mul on silindris siis väike kriips sees. Kas seda annaks millegagi parandada? Või on vaja uus osta? Kui on vaja uus osta siis palju see maksab?
Kunagi olid mõned teinud mopeedidele ja võrridele veel ühe kolvirõnga koha, aga kas sinna tehti kuidagi tihvt ka? Kui tehti siis kuidas?? Ja kas lisarõngas muudab moootorit oluliselt??
ette tänades sassikas852
Postitused: 2,852
Teemad: 202
Liitus: Jan 2004
Maine:
48
oleneb sellest, kui suur/sügav kriips on ja kus ta silindri sisepinnal asub. Lisarõngas teeb paremaks ainult juba pooleldi p....s mootori, kui sul kolb-rõngad normaalselt tihedad, siis teeb kolmas rõmgas masina ainult aeglasemaks.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
See kriips ei ole väga sügav no nii et näpuga tunned ikka ära, et on aga no mingi 0,2 mm sügav. See asub silindri vasaku külje peal kui silinder mootoril peal on. Aga kas seda on võimalik parandada(kuidas)?
Ja kui ei ole, siis palju maksab uus silinder?
Ja seda kolvirõnga kohta ei ole siis mõtet teha.
Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Parandada ei ole silindri peegelpinna kahjustusi võimalik. On võimalik asi \"puurida\" ümber remontmõõtu spetsiaalpinkide peal, kuid see eeldab remontmõõdus kolvide/rõngaste olemasolu/kättesaadavust. Minu teada mopeedidele remontmõõdus asju ei tehta, erinevalt autodest/mootorratastest.
Ning lasta silinder üle puurida/teha spetsiaalse tellimustööna remontmõõdus kolb+rõngad on palju suurem/kallim töö, kui hankida lihtsalt uus silinder. Tegu on ju üüratutes kogustes valmistet masstoodanguga, mille kättesaadavusega ei ole probleeme.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
aa aga kui palju maksab silinder?