Teema on suletud

Citroen CX25 GTI ´84 + Pallas x2
#21

Hehhee....tänan.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#22

r.i.h.o Kirjutas:ja väike nali ka juurde,nii u.10 aastat tagasi oli Raadi auto turul müügis saksamaalt toodud punane CX millele oli ümber ehitatud ferrari f 40 bodykitSmile ,see koosnes suurest kogusest ebamäärases vormis klaasriidest,suurest taga tiivast ja suurtest aukudest külgedel.ilmselt maha ta müüdi sest rohkem ma toda autot enam ei näinud.
huvitav kas keegi teab tollest autost midagi?

Huvitav kas see oli sama masin aga kümme aastat tagasi müüdi punast ja rohke klaasriidega \"vormitud\" ning tiivustatud CX-i ka Räni autoaias. Tolle auto kohta oli mingi inf, et see olla kuskil Narva või ida-viru kandis selliseks maskeeritud Smile
#23

ju ta siis see sama oli,vaevalt et teist sarnast keegi teha viitsis.
naer tuleb peale kui seda autot meenutan.tegu oli ikka eriti haige liikuriga.räni auto aiast ma teda ei mäleta,kuid minu meelest olid tal transiit numbrid akna peal.aga kes see ikka nii vana asja enam täpselt mäletab.
ma loodan,et see auto siiamaani ikka kuskil alles on,kasvõi hoiatuseks tulevastele põlvedele. Big Grin
#24

Nii.

Vaeseke on pmtselt eelmise aasta suvest seisnud, isu taas liikvele ajada on kogu aeg olnud, nüüd aga on käes ka aeg, kus võiks seda reaalselt proovima hakata.

Plärisen siin oma mure ära, ehk saab mingeid ideid, kust alustada. Ma ise ei ole nii tark, et kõikjale mõelda oskaks.

Mure järgmine: seisma jäi selle tõttu, et hakkas lihtsalt üks hetk linnast välja sõites jukerdama. St suri poole sõidu pealt välja. Selline tunne nagu kaoks lihtsalt jõud ära ja gaasi vajutades ei toimu midagi. Käivitades ei läinud tööle ning aku tühjenes. Krokodillide abiga lõpuks sai uuesti käima. No ja nii ta suri ikkagi uuesti välja, nii et, taas krokodillide abiga käima saades õnnestus mul temaga kuidagi ära sõita sinna, kus ta praegu seisab.
Nüüd siin paar nädalat tagasi läksin proovisin. Ühendasin krokodillid külge ning käivitasin.....aga käima minna ei luba. Ei ainsatki turtsu.

Mis võiksid olla kohad, mida üle vaadata? Kütusepump?

Teine mure tal oli eelmine aasta veel see ka, et soojast peast ei tahtnud käima minna, pidi jahtuma natukene.

Kui selliselt keegi oskab midagi nõu anda, siis on tore, kuigi ega väga ei looda igaks juhuks. Virtuaalmaailm siiski ju pole päris.

Aga hüva, huviga ootama jäädes,

Jarmo.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#25

Minu lugupidamine massist eristuda julgevale inimesele.

Citroeni omadusi austavaid ja omapärasid taluvaid inimesi on vähe. Võtmesõnaks on mugavus. Kahjuks tuleb mugavus keerukuse arvelt. Ning keerukas kipub kallis olema. Sad

Aga igal juhul on sidrun omapärane, eriti veel CX.

Milline sissepritse antud masinal on? Üldiselt kasutusel olev Bosch või mõni itaalia-prantsuse üheöösuhtest sündinud väärakas?

Soojalt mittekäivitumine vihjaks nagu temperatuurianduri jamale. Samas, kui üldse ei käi, on põhjusi miljoon... Kas keegi sidruni veakoode ka lugeda oskab? Need vast annaksid mingit vihjet..

Aga need tavalised küsimused võiks ikkagi küsida.
Säde on?
Bensiini ette antakse (st. kas pump paagist mootoriruumi ikka lööb)?
Kas voolikud-juhtmed on kõik terved ja kinni?
#26

Autodata näitab, et 1984.a. 2,5 (Turbo?) CX'l on Boschi L-Jetronic sissepritse.
#27

Tegin Tehnika alajaotuse alla selle jutu. Seal tundub rohkem silmapaare seda nägevatSmile
Et siis vastavat arutelu võib jätkata seal.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#28

Kuna minu mõistus ikka asja eriti rohkem lõpuks ei võtnud ja maraklratid hakkasid Lasnamäel seisvale autole ka juba järjest rohkem liiga tegema ( mõlk ukses, üks tagatuli toonlakiga üle lastud, peeglid lõhutud) siis võtsin end täna kokku, tellisin puksiiri ja viisin auto töökoja hoovile. Järgmine nädal võetakse vist ette ja loodan siis varsti kiisu liikvele saada.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#29

Poolteist kuud juba kass töökojas olnud. Täna helistasin ja uurisin, et kuidas läheb. Öeldi, et saadi käima, kuid nüüd pidavat hüdraulikavedelikku igast august välja jooksma. Tegelevad. Mul veel kiiret pole, peaasi, et korda saab.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#30

Palju sul Chopper neid projekte on kah? Kas ise ikka ülevaadet omad?
Igaljuhul jõudu! Wink
#31

Heh.....kuram, mitu on. Prioriteet nr 1 on siiski see va Volga. Tasapisi püüan muudega tegeleda niipalju kui jõudu on, et neid liikvel hoida. Merc vist siiski varsti müüki läheb, kuna ei tunne end kõige kodusemalt temas.

Jõudu on tarvis küll, sidrun tundub üsna hmm....suhtumisega tegelane olevat.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#32

Pole küll kindel,aga üks taoline sidrun peaks vedelema ka oisus helesinise ja halli vahepealset värvi midagi vist.Minu teada ei sõida enam ja on juba pikemat aega seisnud.Omanikku natuke tundes,peaks selle kergesti talt kätte saama kui vaja.
#33

Sidrun ongi suhtumisega. Nimelt tuleb sellesse suhtuda stiilis: Olalallaa...

Muudel viisidel võib vaimne tervis kannatada saada...

Mis mersu on müüki minemas?
#34

Mitte Mersu, vaid Mercury. ´88 Cougar, 5.0. Aga ei tea veel täpselt, millal ma selle liigutuse teen.

Helistati Citrolist ja öeldi, et võin sidrunile järgi minna. Nemad seda leket parandada ei saa, kuna raam täiega mäda pidi olema ja seega ei saa tõsta autot. Et "sillatõstukit" vaja, aga neil seda pole. Muidu pidi ok olema auto, ainult roolilatil mingi kala. Täpselt praegu telefonis ei saanudki aru, eks siis järgmisel nädalal küsin täpselt üle, kui autole järgi lähen.
Natuke võttis tõsiseks see info raami kohta. Kere kohta teadsin küll, et vaja oleks palju keevitada ja nii, aga see raamiasi tundub veel hirmutavam. Lisaks on see, et mul ei ole praegu ei kohta ega aega sellise töö jaoks. Enne ikkagi vaja Volga valmis saada ja nii.
Ei teagi kohe, mis teha, kerge nõutus on hetkel.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#35

Ma tahaks vahemärkusena öelda, et jut sidrunist ja olallaaast on minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt jama. sidrunid olid omalajal lihtsalt tehnoloogiliselt üsna arenenud ning suhteliselt keerulised, mis aga ei tee neid kuidagi mitte halbadeks autodeks. pigem on asi selles, et enamus remondimehi neid siinmaal ei tunne ja siis ajavad jama suust välja. niisiis, kõigepealt raamatust asi selgeks ja siis käed külge.

muuseas kurtis ka Didyk, et kunagi jäi ta veho sidruni meeste juures hätta, kuna nood vana masinat ei tundnud.
#36

Sry, my bad. Millegipärast seostus see lühend kohe MB-ga.

Remondimeeste pädevus on kurb teema. Eriti nukraks teeb asja see, et ka margiteenendus, kus ometi peaks leiduma piisavas koguses nii teadmisi kui tahtmist, ei leidu tihtipeale kumbagi. Hea, kui seda leidub uue auto garantiiaja lõpunigi...

Sidruni teema on ikka väga "olalalaa". Sest tõsise ellusuhtumisega inimene saab ilmselt rabanduse, kui ühel tema kalli raha eest odavalt ostetud prantsuse autotööstuse suursaavutusel on hommikul pool kosmoselaeva pardaarvutist pime ja teine pool põleb täiseti süüdmatult; tagavedrustus ei suvatse toimetada ja vasakpoolse tagaukse lukk lihtsalt ei toimi. Kusjuures need "rikked" kaovad maagiliselt peale hommikuudu hajumistWink
Samas ei tähenda ülalmainitu auto kasutamatust. Kõik vajalik ju toimibWink

Kusjuures mina olen viimane, kes sidrunit halvaks autoks peab. Nii sidruni hüdropneumaatiline vedrustus kui CX ulmeline disain olid nii omast ajast ees kui ootamatus autoklassis... Aga need olid mitte halvad, vaid just omapärased lisad. Aga olgem ausad - jaapani autode töökindluseni need teosed ei küüni. Kuid samas - kas auto peab olema ainult edasiliikumise vahed punktist A punkti C? Minu arvates mitte ainult, olulised on ka "vähemtähtsad" ja suisa mõõdetamatud asjad...

Ja roostetavad need prantsalsed, nagu MercedesSad

CX vääriks kordategemist. Kasvõi jonni pärast - ilmselt on Eestis praegu Volgasid rohkem, kui heas korras CX-e...

Veevalt seal mingit tõsist raami on, CX on ju kandevkerega. Kui poolraamid on mädad, siis neid saab omaeti lappida (ülevaatajad siis seda lauset ei loe, eksWink ). Kuigi, ega see kerge ega meeldiv tegevus pole...
#37

Nii uuele autole on tõenäoliselt ka remondiplekke saada, ei peagi lappima ega midagi.
#38

Kuram, ma ikka tean, et cx täisraamil on.


Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
#39

Cx peaks olema minu loogika kohaselt siiski raamil auto.
http://www.citroen.autko.pl/img/89/112.jpg
Kere kinnitub raamile poltidega, raami ja kere vahel on kummipadjad.

Vähemalt II seeria cx-l on korssosioonitõrje suht korralikult tehtud. Karbid roostetavad aintult kohtadest, kus tõsisemad mõlgid/kraapimised saadud.
Porikoopad on kaetud suhteliselt paksu kummikihiga, mis omakorda värvitud.
Samuti on piisavas koguses auke, mille kaudu korrosioonitõrjet uuendada vajadusel. Augud on ilusti kummikorkidega suletud.
Karpidele mõjub suht laastavalt, kui porikoobastes olevad korgid ära kaovad, siis pritsitakse kogu liiv/vesi/sool/muda karpi. (ühest karbist võib kuni pool ämbrit mudaliivasoola segu saada).

Ei tea, kuidas praegu on, aga u. aasta tagasi ei olnud Eestis vähemalt tagaluugi alumise ääre remonditükki saada, samuti ei olnud karpe saada.

Uus tagaluuk on võimalik saada, umbes 15000 kohalikku krõbisevat ja pannakse prantsusmaalt tehasest tulema asi.

sry chopper, kui sinu auto teemast mööda vähe kribasin.
#40

Ei ole häda midagi, väga mõnus info.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne