VÕRR kiiremax
#21

raitz1234 Kirjutas:aga kui ka düüse kruvi on liiga kinni siis ei ole joudu kiirust juurde panna ning ei liigu kah asti..
aga kas su võrril joudu on??? veab korralikult..?
keera düüse kruvi umbes tapselt 2 ringi välja ning proovi.
Kui küsimus oli mulle suunatud siis: On jõudu küll ja veab korralikult, kui välja keerata siis ei vea enam vaid teed \"tühja häält\" ja ei liigu üldse edasi. Tundub et iga võrr vajab eraldi lähenemist ja midagi kindlat ei ole.
Vasta
#22

mul hakkab tekkima tunne et mu vorr tahab relakaga lähenemist......summar taiesti puhas..vaata läbi...soelu pole....leegikast tuli paar kivistist velja.....peksmisega ei tea arvata kas seal neid veel on...mingit kasusest kyll polnud...

speed is the key
Vasta
#23

mis sellel võrril viga on et ta tuure yles ei võta?
muidu jõudu on ja kiirust ka veic
kui tuurid yles saaks siis läheks paremini
Vasta
#24

vaata kas sul gaasi siiber liigub täiesti üles

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#25

kalev60 Kirjutas:vaata kas sul gaasi siiber liigub täiesti üles
Kui ei liigu siis tõmba trossist, mina sain nii tõmmates max kiiruseks 56km/h. Mida siledam tee(jääga kaetud) seda paremini liigub.
Vasta
#26

Kallid postitajad, palun lugege hoolikalt esimest postitust. Sellise seletamise ja hilisemate täpsustuste peale pakun ma veaks ei vähemat ega rohkemat, kui kulunud kolvirõngaid. Miks just seda? Sest kohapeal ilma takistuseta pidid pöörded korralikud olema, kuid sõites ei saavuta enam selliseid pöördeid. Eelmisest lausest tulenevalt on mootor liiga hõre. Vähem tõenäolised/hullemad vead oleks näiteks sooniliseks kulunud/vigastunud kolb ja/või silinder...
Vasta
#27

v6rril peab segukruvi 2,5 pööret v2ljas olema, see t2hendab sis et keerad t2itsa kinna ja sis keerad t2pselt 2 ja pool pööret v2ljapoole Smile
Vasta
#28

McAngel_90 Kirjutas:v6rril peab segukruvi 2,5 pööret v2ljas olema, see t2hendab sis et keerad t2itsa kinna ja sis keerad t2pselt 2 ja pool pööret v2ljapoole Smile


see,et sinu võrri mootoril oli vaja 2 ja pool pööret välja keerata,et segu paigas oleks,ei pruugi see nipp mõne teise võrri mootoril toimida.Iga võrri/ida tsikli mootor on \"omaette isiksus\"
Mina olen nende süüdet ja karbussi timmind silma/kõrva järgi,ja mootorid on laulma hakkand isegi.
Vasta
#29

uluk007 Kirjutas:Kallid postitajad, palun lugege hoolikalt esimest postitust. Sellise seletamise ja hilisemate täpsustuste peale pakun ma veaks ei vähemat ega rohkemat, kui kulunud kolvirõngaid. Miks just seda? Sest kohapeal ilma takistuseta pidid pöörded korralikud olema, kuid sõites ei saavuta enam selliseid pöördeid. Eelmisest lausest tulenevalt on mootor liiga hõre. Vähem tõenäolised/hullemad vead oleks näiteks sooniliseks kulunud/vigastunud kolb ja/või silinder...

kolvirongad on uued..kolb ja silinder kannatavad ka kriitikat

speed is the key
Vasta
#30

Äkki on mingi perses sündinud silinder? Tehases vorbiti neid väga suurtes arvudes ja vasja võis seal midagi täis peaga valesti teha?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne