jutt lyhike.
otsin gaz 67 plokikaane tihendit ja aitaks kindlasti ka see ,kui keegi valmistaks selle või siis soovitaks valmistaja .sinna sobib ka gaz a a oma.ette tänulik olles
Postitused: 67
Teemad: 4
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Helista ja uuri ,äkitse on kaupluses \"Volga\" see tihend olemas.
Postitused: 32
Teemad: 21
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
Tihendimehed hakkavad välja surema, minu tuttav kes Laagris kunagi neid tegi on igatahes seda teed läinud.
Kui sa muud ei leia siis võid proovida selsamal meetodil teha nagu 67-le kindlasti juba mitu korda on elu jooksul tehtud ehk ise. Kui on materjali siis pole keeruline. Vanasti oli kõige keerulisem nõukogude mõõtudest erinevaid auke teha, tihenditegijatel olid augurauad kindlas mõõdus, (siis raiuti näiteks õhukese meisliga) aga nüüd peaks laseriga metallilõikajad selle töö ehk ära tegema. Silindri aukudele keerati vene ajal trafode ühenduslintidest võetud õhukest vasklinti servadesse.
W.
see fordi mõte on kindlasti asjalik,kuna eks fordi sugemeid ja idee teostusi võib sellelt autolt leida kyll.
tihendi ise tegemisega on see probleem ,et tal ei ole põlemiskamber ymmargune vaid lukuaugu kujuline ning,mis tingitud klappide asendist.ja selle plekkserva tegemine tihendile väga komplitseeritud.ma olen nyyd silmanud gaz 51 plokikaanetihendit ning pean võtma kätte ja minema uurima, kas silindri läbimõõt on neil sama või mitte.julgen kahelda ,kuid mine tea.
siis oleks võimalik ehk mingi valemiga kasutada 51 tihendi plekke,kuigi egas kerge see olema saa.olen seni leidnud tegijaid ,kes tavalisi ymmarguste aukudega või ovaalsete aukudega teevad,kuid jah selle tihendi ees tõstavad käed ylesse.samas lootus sureb viimasena ning seega tuleb edasi otsida.asjaliku informatsiooni omamisel loomulikult andke teada ,kuna hyva nõu on oodatud
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
26-08-2005, 10:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-08-2005, 10:31 AM ja muutjaks oli
miilits.)
UAZ-i 3-e liitrisel mootoril on kolvi läbimõõt 100 mm.
Sellise mootori plokikaanetihendit on KARTER-i kaupluses viljandimail võtta.
teema võime nyyd lukustada.leidus yks hea meistrimees Viljandist ,kes siis tegi kolm tihendit .auto sõitev taas.tänud aarne!
jaanus
Postitused: 1,021
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
(Võtame teema uuesti lukust lahti

Kui jutt on Gaz 67 tihendist ,siis on uusi kui vanu.Gaz AA tihendit hetkel pole.
Sorry kui jutt on ültse muust margist.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 1,235
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Aga millest seda siis lõigata täpselt? Mingist sellisest materjalist, mille puhul ei pea metallääriseid põlemiskambritele ja õlikanalitele (kui on) peale valtsima?? Minu meelest on just nimelt nende metallservade tegemine kõige suurem probleem... Osaliselt on tehtud neid jätkatuna aga minu meelest peaks need plekid ikkagi ühest tükist olema. Kuidas seda kommenteerime?
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Kunagi saagisin vineerisaega 2 mm alumiiniumplekist plokikaane tihandi ja käis küll.
Tervitab Veteran.
Postitused: 160
Teemad: 46
Liitus: May 2010
Maine:
1
Nagu juba eelpool öeldud, alumiiniumplekist saab teha, vask peaks samuti sobima, vast parem isegi...
Taivo
55624799
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Kanada eestlane Märt Kirik tuli kodumaale tagasi koos truu 1930 a Ford A,ga. Peaks õpetama Tartu lennukolledzis inglise keelt. Piiritusel töötavate mootorite fänn, olete vast isegi tema artikleid lugenud. Kodutalus Viljandimaal pole teda sel suvel enam näinud. Unicautode üritustel on tema raudkindlalt oma Ford A`ga kohal olnud. Ja mootorit on ta küllalt remontinud sel. Nii et kanalid tihendite jms saamiseks on tema juhatusel võimalikud. Löö Googles piiritusemootor ja kohe härra tuleb ette.
Postitused: 45
Teemad: 2
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
14-11-2010, 15:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2010, 15:27 PM ja muutjaks oli
Andrusss.)
Viljandimaal Kolga-Jaanis,Meleskis vms kuskil peaks elama mees, kellel neid Gaz67 mitu tk restaureeritud.Ehk on teda lihtsam leida.
Plokikaanetihendid lõigatakse veega ja spets plokiktihendi lehest, ja see ei ole odav.
Seega, täpne joonis - lõpptulemus hea.
Kindlasti on kellegil ka kuskil kuuris naela otsas mõni tihend veel.
Palun täpsusta , mis mootor Sul on
Vanasti tehti vasklehest surveastme tõstmiseks vahetihendeid, alum on kahtlane, et see hea on.