Millist autot osta?? kuni 50000kroonu
#21

Jesper Kirjutas:Aga kui sa pole tegelikult autoostja, vaid selline noorepoolne tüüp, kellele meeldib sõpradega koolis autode üle arutada ning ostja on tegelikult su ema, isa või vanem vend, siis ära väga muretse ja lase samas vaimus edasi ning võta teadmiseks et minu arvates peaksid sa ostma Fordi! Vahet pole, kas Ka, Escorti, Focuse, Mondeo, Scorpio (või Volvo, Jaguari, Astoni Smile)! Ei lagune, odavad varuosad, on mugav ja ei võta palju kütust! Parim auto!

Julgen selle koha pealt vaielda. Escort pole küll mingi kandi pealt hea auto. Ebamugav, lärmakas, janune ja nõrk. Pigem julgeks soovitada Opelit. Vectra A viimased aastakäigud või ükskõik kumma põlvkonna Astra. Kui auto otstarve on kulgemine punktist a punkti b võimalikult säästlikult ja mugavalt siis vist parim valik. Kui aga auto peab olema mainekujunduslik element, siis see vist ei sobi...
Vasta
#22

Millised kriteeriumid on tähtsamad? Millised vähemtähtsamad?

Esimeses postituses kirjeldasin küllat täpselt millisesse kriteerimisse peaks auto mahtuma. Tingimused olid ökonoomsus, varuosade kättesaadavus, lihtsus.

Kuid jah, esimesele kohale seaksn ikkagi ökonoomsuse. Mis kasu on mul autost millele ei jõua kütet sisse kallata ja pead iga sõidu üle tõsiselt pead murdma, et kas sõita või mitte.
Teisle kohale paneksin masina lihtsuse, et saas ise lihtsamate töödega hakkama mitte ei peaks iga pisiveaga kuskile töökotta tõttama. Selle lihtsusega peaks kaasas käima ka varuosade kättesaadavus ja hind.
Ja siis tuleksid ülejäänud nõudmised e. mugavused.

Millised on sinu eelnevad autod, millega sa nende juures rahule oled jäänud, mis on häirinud? Kas sa meeldivad sama firma uuemad mudelid?

Minu autod siis:
M 412 83, ja 88 esimene auto. Järgmiseks tuli Ford Sierra 1.6 84a. Auto oli küll lihtne ja avar kuid väga jänune. Kütet raibe võttis kuid edasi ei läinud. Siis tuli Escort 93a 1.3a, no peaks olema ökonoomne kui kahjuks ei olnud. Peale selle sai soetatud Volvo 460 turbo 1.7. 91a Masin oli täitsa ok kuid hing oli ikka rahulolematu, hing ihkas ameeriklast. Nii saigi ökonoomsusega lõpparve tehtud ja Volvo sai vahetatud 91a Taruse vastu. Taurusega sai mõnda aega kulgetud,kui tuli jälle uus idee ja võimalus soetada endale buss. Nii siis saigi ostetud 2.4D transporter pikk variant millega ma kulgen tänaseni. Veel tuli üks hea pakkumine ja nii sai ka veel Saab 90 2.0 84amuretsetud.
Nagu näha on masinaid proovitud päris hulga ja seda kõike 5 aasta jooksul ja ikka pole sda päris õiget leitud ning võibolla ei leiagi!

Küsimustele stiilis \"milline oleks hea ökonoomne auto mida oleks odav üleval pidada\" ja \"kumb on parem, kas ford või vw? tahan võimalikult uut\" ei saa sa mitte mingi nipiga ammendavaid vastuseid. Sama hästi võiks küsida, kumb on parem toit, kas liha või kala. Oma otsused pead sa ikka ise tegema.

See on ju loomuli et selle otsuse teen ise millise auto ostan. Aga foorum on selles osas abiks kuna siin saad lugeda mida keegi mingitest markidest arvab ja kui tal on midagi tarka öelda siis nende arvamuste kokkuvõttes saab ju midagi otsustada.

Ja Jesper ei tasu eriti irooniliseks minna.!!! Saab ka inimese kombel asju ajada!
Vasta
#23

Ma vaatan et eriti janused on sul olnud nooremas põlves peetud masinad, masin muutub seda ökonoomsemaks kuda mööda omanikul mõistust pähe tuleb. Endal kogemus bmw 325 ga, sai sellega mõnda aega kulgetud, olen ise rahuliku/mõistliku sõidustiiliga mees ja bensiini kuluga mingeid probleeme polnud, eks ta kümne kanti jäi, kuigi rahvas peab vanu bemme jubedateks joodikuteks, Tallin Tartu trassi keskmine oli väiksem kui naabripoiste mazda 323\'l. Samas aga minu 316 (jällegi bmw) rüüpas nii mis jube, ja edasi ka ei läinud, järgmine omanik remontis mootori ja vahetas karburaatori ja räägib et suht öko 11 keskmine kütusekulu.

Öko sõidukitega on nii, et kui jätkub raha ainult Priiusele pentsu ostmiseks, tuleb osta jalgratas või mopeed, pole midagi teha. Muidugi võiks osta ka mingi korea seebikarbi, aga see on kah pigem mopeed.
Vasta
#24

tänapäeva diislitest pidi parim olema VAG-i toodang, ehk siis VW, Audi (ja Skoda) 1.9 TDI (ehk alates 66 kw)

ostsin isegi kevadel 92 a Audi 80 B4 35000 eest ja sigarahulWink
talvine kulu max kuni 6 l (ka linnas) ja suvel isegi Tallinna linnas alla 5 l/100 km (Piritalt õismäele ja tagasi põhiliselt)

kui otsid maksimaalset lihtsust ja odsavust(remondi mõttes), osta Golf, aga parema varustusega (kasvõi pehme aramatuurlaud) on neid üksikuid

Audi on lihtsalt mugavam ja roosteprobleemidest oled ka prii,
soovitan lugeda audiklubi foorumi diisli alajaotust
Vasta
#25

sass Kirjutas:Toyota on üldse kõige parem auto.See mul juba kuues Toya,kõik on olnud diislid, läbisõit on olnud kõike muud kui tagasihoidlik ja ainult kiidusõnad!
Vaevalt et ta nüüd kõige parem auto on, võib-olla parim rahvaauto aga kindlasti mitte parim auto. Täna sai sõidetud Tallinnas RR ja Toyota järel (sõitsid kõrvuti). Pole see Toyota midagi väärt, vaata juba värvikvaliteeti sellel(Toyotal), kuigi eks ta kokkuhoidliku inimese auto ole...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne