TZ 4K-14 mootori remont

Mina tegin esialgu jagamise kolmikkraaniga. Oli lihtsalt olemas üks selline. Kui hiljem peaks tekkima soov kolmandat silindrit kasutama hakata siis peab ka jagajale mõtlema, kuid tööriistamarket tahab tõesti kirve leti ääres selga lüüa.Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

klaave kirjutas
Tsitaat:Mina tegin esialgu jagamise kolmikkraaniga. Oli lihtsalt olemas üks selline. Kui hiljem peaks tekkima soov kolmandat silindrit kasutama hakata siis peab ka jagajale mõtlema, kuid tööriistamarket tahab tõesti kirve leti ääres selga lüüa.Big Grin
Minul sama lahendus. Vahe ainult selles, et kolmikkraan viidud teisele poole jagajat.Kolmikkraani ühe väljavõtte otsas kiirliide, millega ühendan vastavalt vajadusele buldooseri või käru kasti tõstesilindri vooliku.Kui vaja vaheldumisi buldooseriga tööd teha ja kasti tõsta, on selline lahendus muidugi veidi tülikas.
Jagajaid pakub ka Põllumehe Kaubamaja ja Soovis keegi eraisik. Hinnavõrdlust Tööriistamarketiga ei ole teinud.
Vasta

Kas kusagil on sel traktoril mingi kerenumber ka vms?
Üks tahab mu oma ära osta ja arvele võtta. Küsitakse ost-müügi lepingule traktori nummert....
Vasta

(02-12-2013, 11:45 AM)pannkook Kirjutas:  Kas kusagil on sel traktoril mingi kerenumber ka vms?
Üks tahab mu oma ära osta ja arvele võtta. Küsitakse ost-müügi lepingule traktori nummert....

Ma ei tea et tal oleks muid tähiseid kui traktori paremal küljel olev pirka (sidurikoja küljes).

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

tervist!

Sai ka eile üks tz-4k toodud endale. Kahjuks pole varem sellise agregaadiga kokku puutunud, mootor 1 pütane nagu ikka ning siin ka probleem. Nimelt alustuseks vaja uusi väntvõlli laagreid, 1 katki vaatasin, ning samuti ka rõngaid. Vanamees midagi rääkis, et tallinnas pidavat mingi pood olema, kus müüakse neindele varuosi, või ehk on kellelgi kusagil üleliia rõngaid sellele mootorile?
Vasta

(17-12-2013, 22:05 PM)botzor Kirjutas:  tervist!

Sai ka eile üks tz-4k toodud endale. Kahjuks pole varem sellise agregaadiga kokku puutunud, mootor 1 pütane nagu ikka ning siin ka probleem. Nimelt alustuseks vaja uusi väntvõlli laagreid, 1 katki vaatasin, ning samuti ka rõngaid. Vanamees midagi rääkis, et tallinnas pidavat mingi pood olema, kus müüakse neindele varuosi, või ehk on kellelgi kusagil üleliia rõngaid sellele mootorile?

Tallinnas tegeleb nende masinate varuosade müügiga Mõigu KRK OÜ. Jõgevamaal Aare Tehnika, hinnad vahel vähe odavamad. Samas rõngakomplekt ei maksnud viimati eriti midagi. Millest järeldad, et rõngad üldse vahetust vajavad? Väntvõlli otsalaagrit saad näiteks Tartust Servemetist, ei maksa ka eriti palju.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(17-12-2013, 22:13 PM)saarrand Kirjutas:  
(17-12-2013, 22:05 PM)botzor Kirjutas:  tervist!

Sai ka eile üks tz-4k toodud endale. Kahjuks pole varem sellise agregaadiga kokku puutunud, mootor 1 pütane nagu ikka ning siin ka probleem. Nimelt alustuseks vaja uusi väntvõlli laagreid, 1 katki vaatasin, ning samuti ka rõngaid. Vanamees midagi rääkis, et tallinnas pidavat mingi pood olema, kus müüakse neindele varuosi, või ehk on kellelgi kusagil üleliia rõngaid sellele mootorile?

Tallinnas tegeleb nende masinate varuosade müügiga Mõigu KRK OÜ. Jõgevamaal Aare Tehnika, hinnad vahel vähe odavamad. Samas rõngakomplekt ei maksnud viimati eriti midagi. Millest järeldad, et rõngad üldse vahetust vajavad? Väntvõlli otsalaagrit saad näiteks Tartust Servemetist, ei maksa ka eriti palju.


Üks rõngas pooleks miskipärast ja laagrisaalel ka kurat pragu sees.. Aga aitähh, eks ma uurin.
Vasta

(17-12-2013, 22:20 PM)botzor Kirjutas:  
(17-12-2013, 22:13 PM)saarrand Kirjutas:  
(17-12-2013, 22:05 PM)botzor Kirjutas:  tervist!

Sai ka eile üks tz-4k toodud endale. Kahjuks pole varem sellise agregaadiga kokku puutunud, mootor 1 pütane nagu ikka ning siin ka probleem. Nimelt alustuseks vaja uusi väntvõlli laagreid, 1 katki vaatasin, ning samuti ka rõngaid. Vanamees midagi rääkis, et tallinnas pidavat mingi pood olema, kus müüakse neindele varuosi, või ehk on kellelgi kusagil üleliia rõngaid sellele mootorile?

Tallinnas tegeleb nende masinate varuosade müügiga Mõigu KRK OÜ. Jõgevamaal Aare Tehnika, hinnad vahel vähe odavamad. Samas rõngakomplekt ei maksnud viimati eriti midagi. Millest järeldad, et rõngad üldse vahetust vajavad? Väntvõlli otsalaagrit saad näiteks Tartust Servemetist, ei maksa ka eriti palju.


Üks rõngas pooleks miskipärast ja laagrisaalel ka kurat pragu sees.. Aga aitähh, eks ma uurin.

Siis on läbi järelikult hoorattapoolne laager? See kipub minema, endal ka korra läinud. Kuidas muidu üldine seisukord masinal? Said lisatarvikuid ka kaasa?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(18-12-2013, 09:14 AM)saarrand Kirjutas:  
(17-12-2013, 22:20 PM)botzor Kirjutas:  
(17-12-2013, 22:13 PM)saarrand Kirjutas:  
(17-12-2013, 22:05 PM)botzor Kirjutas:  tervist!

Sai ka eile üks tz-4k toodud endale. Kahjuks pole varem sellise agregaadiga kokku puutunud, mootor 1 pütane nagu ikka ning siin ka probleem. Nimelt alustuseks vaja uusi väntvõlli laagreid, 1 katki vaatasin, ning samuti ka rõngaid. Vanamees midagi rääkis, et tallinnas pidavat mingi pood olema, kus müüakse neindele varuosi, või ehk on kellelgi kusagil üleliia rõngaid sellele mootorile?

Tallinnas tegeleb nende masinate varuosade müügiga Mõigu KRK OÜ. Jõgevamaal Aare Tehnika, hinnad vahel vähe odavamad. Samas rõngakomplekt ei maksnud viimati eriti midagi. Millest järeldad, et rõngad üldse vahetust vajavad? Väntvõlli otsalaagrit saad näiteks Tartust Servemetist, ei maksa ka eriti palju.


Üks rõngas pooleks miskipärast ja laagrisaalel ka kurat pragu sees.. Aga aitähh, eks ma uurin.

Siis on läbi järelikult hoorattapoolne laager? See kipub minema, endal ka korra läinud. Kuidas muidu üldine seisukord masinal? Said lisatarvikuid ka kaasa?


Tead mul pole õrnaaimu ka milline laager läbi on. Traka seisukord pidavat nii ja naa olema, et nokkimist jagub ühesõnaga. Kaasa ei saand midagi, aga käru tuleb teha, kindlasti ka sahk ja vaja oleks ka mingit niidukit.

PS: Ise pole trakat veel näind, isa ennem rääkis telefoni otsas. Nv teen paar pilti vast. Üritan seal tallinnas ka käia, vaatan mis seal räägitakse.
Vasta

(18-12-2013, 23:29 PM)botzor Kirjutas:  
(18-12-2013, 09:14 AM)saarrand Kirjutas:  
(17-12-2013, 22:20 PM)botzor Kirjutas:  
(17-12-2013, 22:13 PM)saarrand Kirjutas:  
(17-12-2013, 22:05 PM)botzor Kirjutas:  tervist!

Sai ka eile üks tz-4k toodud endale. Kahjuks pole varem sellise agregaadiga kokku puutunud, mootor 1 pütane nagu ikka ning siin ka probleem. Nimelt alustuseks vaja uusi väntvõlli laagreid, 1 katki vaatasin, ning samuti ka rõngaid. Vanamees midagi rääkis, et tallinnas pidavat mingi pood olema, kus müüakse neindele varuosi, või ehk on kellelgi kusagil üleliia rõngaid sellele mootorile?

Tallinnas tegeleb nende masinate varuosade müügiga Mõigu KRK OÜ. Jõgevamaal Aare Tehnika, hinnad vahel vähe odavamad. Samas rõngakomplekt ei maksnud viimati eriti midagi. Millest järeldad, et rõngad üldse vahetust vajavad? Väntvõlli otsalaagrit saad näiteks Tartust Servemetist, ei maksa ka eriti palju.


Üks rõngas pooleks miskipärast ja laagrisaalel ka kurat pragu sees.. Aga aitähh, eks ma uurin.

Siis on läbi järelikult hoorattapoolne laager? See kipub minema, endal ka korra läinud. Kuidas muidu üldine seisukord masinal? Said lisatarvikuid ka kaasa?


Tead mul pole õrnaaimu ka milline laager läbi on. Traka seisukord pidavat nii ja naa olema, et nokkimist jagub ühesõnaga. Kaasa ei saand midagi, aga käru tuleb teha, kindlasti ka sahk ja vaja oleks ka mingit niidukit.

PS: Ise pole trakat veel näind, isa ennem rääkis telefoni otsas. Nv teen paar pilti vast. Üritan seal tallinnas ka käia, vaatan mis seal räägitakse.

Vaatasin täna seda utiili hunnikut ja mootoriga pole vist muud teha kui emeksisse saata. Uus kolvikomplekt maksab samapalju kui 2-4 volkari 1.6D mootorit, nii et mõtlen natuke ja arutan isaga, arvan, et ehitame selle 1.6 sinna vahele. Eks annan teada, vaatan kui asjad sujuma hakkavad, siis teen ka eraldi teema.Rolleyes
Vasta

(19-12-2013, 22:00 PM)botzor Kirjutas:  
(18-12-2013, 23:29 PM)botzor Kirjutas:  
(18-12-2013, 09:14 AM)saarrand Kirjutas:  
(17-12-2013, 22:20 PM)botzor Kirjutas:  
(17-12-2013, 22:13 PM)saarrand Kirjutas:  Tallinnas tegeleb nende masinate varuosade müügiga Mõigu KRK OÜ. Jõgevamaal Aare Tehnika, hinnad vahel vähe odavamad. Samas rõngakomplekt ei maksnud viimati eriti midagi. Millest järeldad, et rõngad üldse vahetust vajavad? Väntvõlli otsalaagrit saad näiteks Tartust Servemetist, ei maksa ka eriti palju.


Üks rõngas pooleks miskipärast ja laagrisaalel ka kurat pragu sees.. Aga aitähh, eks ma uurin.

Siis on läbi järelikult hoorattapoolne laager? See kipub minema, endal ka korra läinud. Kuidas muidu üldine seisukord masinal? Said lisatarvikuid ka kaasa?


Tead mul pole õrnaaimu ka milline laager läbi on. Traka seisukord pidavat nii ja naa olema, et nokkimist jagub ühesõnaga. Kaasa ei saand midagi, aga käru tuleb teha, kindlasti ka sahk ja vaja oleks ka mingit niidukit.

PS: Ise pole trakat veel näind, isa ennem rääkis telefoni otsas. Nv teen paar pilti vast. Üritan seal tallinnas ka käia, vaatan mis seal räägitakse.

Vaatasin täna seda utiili hunnikut ja mootoriga pole vist muud teha kui emeksisse saata. Uus kolvikomplekt maksab samapalju kui 2-4 volkari 1.6D mootorit, nii et mõtlen natuke ja arutan isaga, arvan, et ehitame selle 1.6 sinna vahele. Eks annan teada, vaatan kui asjad sujuma hakkavad, siis teen ka eraldi teema.Rolleyes

Mul oleks sel juhul huvi selle mootori vastu, mis utiili läheb. Kuna mul neid masinaid on rohkem kui üks, sisi juppe ikka läheb teinekord vaja. Anna palun kindlasti teada, kui müügiks läheb!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Keegi sellele nikerdisele rs09 122(v2) mootorit on peale pannud? eitea kui raske too mootor on ja kas tõstab tagarattad väga lendu, kui peal ei istu? Big Grin

Ja teine küss oleks tolle tz'i kohta, millele pool fordi mootorit peale pandi.. Nimelt kas ja kust sellest lugeda saab? Ei suuda mingitmoodi teemat leida, kunagi nagu omastarust sai loetud seda kusagil..
Vasta

(08-11-2006, 13:44 PM)künnimees Kirjutas:  Iga masin ikka kindlaks otstarbeks tehtud. Muruniidukiga võib küll heina teha, aga leidub ka lihtsamaid variante. Ise ei ütleks antud masina kohta midagi halba. Siiani pole peale vananemisest tingitud kulumise (starteri harjad, generaatori rihm, hüdrauliku tihendid) muid probleeme olnud. Seejuures on tehtud igasuguseid raskeid töid: freesitud uudismaad, veetud kärutäit munakive jne. Talveks valmistudes loodan sahale ~20cm laiused ääred juurde keevitada - lund lükates kipub sahk kitsaks jääma. Mootori eelsoojendi sai vanast föönist ja pesumasinast juba mitu aastat tagasi ehitatud ning toimib.

P.S see 17-võtmega keeratav asi silindri otsas on tehase poolt ettenähtud eelsoojendusküünalt asendama. Seega võiks proovida sinna midagi aretada.
Sealt 17 poldi august valad 20-40gr diisel õli enne käivitamist ja tuksub sul ka - 25 kraadise pakasega käima!Ilma mingi küünlata!Kui vaid jõuad rihmast tõmmata!Mis kulutate raha aku jm jama peale!Aku on vaid tulede tarvis!See riist läheb rihmaga nii hästi käima!!!Jõudu on vaid tarvis!Nõrga mehe kerib rihma vahele!Ettevaatust!!!!!!!

(25-08-2013, 06:49 AM)deeremees Kirjutas:  Sul õigus 20hj on sellel mootoril tõesti.Smile Pea sama võimas kui T 25A.
Mõned huvitavad videod veel TZ 4K-14-est. http://www.youtube.com/watch?v=qlKF5dUs9OE
http://www.youtube.com/watch?v=UJLgLwIQjS4
http://www.youtube.com/watch?v=3kW1hWTn9eM

On küll Hull jõud taga!Kui veel küttele pisut õli lisada.siis on vapzee loom!Tahmama hakkab,aga kündmisele minekul soovtan!See putukas kraapis endale maakera peale ja ikka tuli välja!

(09-11-2013, 18:45 PM)klaave Kirjutas:  Leidsin võrdluseks pildid erinevatest sidurikoja variantidest. Parempoolne peaks olema 2S90 oma. mõõde sellelt küll võtta ei saa aga erinevus on silmaga näha just kinnituse poolest käigukastiga.
Arvan, et oma pildimaterjale sirvides leidsin ka lahenduse ksf jürimehe probleemile. Nimelt tuleb vist välja vahetada mootoriploki poolne sidurikorvi osa. Pildil puuduv, kuna hooratas tervenisti nähtav. ( pildi nimi mingil põhjusel starter 1).
Järgmisel pildil vist seda ka tehtud (vahetatud sidurikoda).


Pagan nüüd leidsin veel ühe imeliku pildi oma varudest. Kas pole midagi väga imelikult kokku pandud, aga kas ka töötab ja kuidas?

midagi ka toore jõu pooldajatele kuigi kõige asisem oleks vist need kaks isendit omavahel ristata.Big Grin
MT8-132-2 on eelkäia! http://www.youtube.com/watch?v=216voEBfYAs
Vasta

Kas keegi oskab öelda, palju sel mootoril pöördeid on? Mõtlesin teisaldava hüdrojaama sinna külge ehitada, aga pump juba ostetud 3600rpm honda mootorit arvestades. Sad
Eks ülekandega annaks muidugi pööret tõsta kah..
Vasta

mu omal, mis täna ära müüsin, oli nimipöördeid 2200, väntvõll pöörles vasakuleRolleyes
Vasta

Traktor läind, raamat ka saadaval.Cool
http://www.osta.ee/tz-4k-14-43937200.html
Vasta

kas õlipumbal on nn töötakt ka ? nagu, et pump peab täpselt õiges asendis olema. kuskilt on kõrvataha jäänud selline jutt.
Vasta

http://www.youtube.com/watch?v=-xBkOoWnvV0
Pooliku endise 1,6l automootoriga
Vasta

Ei, sellist asja küll ei ole. Paned pumba suvalises asendis peale ja kõik toimib kohe õigesti!



(11-01-2014, 18:18 PM)mairokas Kirjutas:  kas õlipumbal on nn töötakt ka ? nagu, et pump peab täpselt õiges asendis olema. kuskilt on kõrvataha jäänud selline jutt.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(12-01-2014, 12:35 PM)maisalup Kirjutas:  http://www.youtube.com/watch?v=-xBkOoWnvV0
Pooliku endise 1,6l automootoriga



Rohkem juttu ka sellest kusagil on?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne