TZ 4K-14 mootori remont

(14-02-2014, 15:09 PM)klaave Kirjutas:  Testriga igatahes andurist läbi signaali ei tule.

Milline mõõtemeetod? Kas ja millised juhtmed anduri küljes?

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

Minu jaoks täitsa tavaline tester lülitatud takistuse mõõtmiseks 20k oomi peale, ja peaks võtma kinni igasuguse elektrilise ühenduse. Anduril seda igatahes ei olnud klemmilt korpusesse mille kaudu peakski toimuma kontakti loomine kere ehk "-" sega.
Vasta

Ehk siis juhul, kui juhe polnud küljes, oli tegu katkestusega? Pakuks välja kahte varianti: kas andur on katki või on tegu ülekuumenemise tule anduriga, mis toimib on/off režiimis, ümbelülitusega teatud temperatuuril. Kas anduril mingi mark ka on peale kirjutatud?

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

Mingid numbrid olid anduril peal küll aga kes neid praegu teab. Homme lähen garaazi ,teen pilte ja katsetan kuuma vee ja testrite-pirnidega. Hakkasin ise ka mõtlema, et äkki on ülekuumenemise lambi jaoks ette nähtud aga kui õli juba karteris läheb nii kuumaks et pirnikese põlema lööb siis kui kuumad on silindrid. Samas sõltub see muidugi anduri seadest. Igatahes homme katsetan ja vedeliku kuumutamise teel on võimalik ka mõõta kui kõrgel temp. andur reageerib ja umbkaudne temp teada saada..
Kuid ikkagi kui ei ole ühendust "-" ga läbi anduri miks lööb kellal seieri põhja? Sad Seier tohiks reageerida ju ainult suletud vooluringi korral

cidlo termostoroveho teplomeru - Google tõlgib : termomeetri andur. Mootori osade kataloogis on selline info anduri kohta ja ka vist tellimis number aga ei midagi konkreetsekalt.
Vasta

Proovilamp on auto juures väga tihti parem abimees kui tester/multimeeter. Ise kasutan 100vatist kaugtulepirni, näitab pea kõik viletsad kontaktid ära.
Selle anduriteema juures arvan, et hea oleks keegi appi kutsuda...
No ei taha halvasti öelda.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Päev möödus garaazis ja anduriga nüüd asi nii kaugel, et andur vist peaks töötama ikkagi koos kellaga, kuid mitte minu poolt talle pakutavaga. Sad
1.Ühendasin anduri lambipirniga (vist oli 5W) ja peopesa temperatuuril hakkas juba lamp kergelt hõõguma. Fööniga natuke kuuma ja lamp põles täiega, kuid andurit oli vabalt võimalik peos hoida.
2. Võtsin siiski testri ja (20k oomi) juures lumes jahtunud anduril sain 800 oomi. Jälle fööniga sooja andma ja tester keris üsna ruttu takistuse nulli (andurit enam ei olnud võimalik isegi puudutada näpuga), kuid kerimine oli sujuv ja sellest järeldangi et sobib mingile kellale mitte ei tööta teatud temperatuuri juures "lülitina" märgutule süütamiseks.
3. Ühendasin ikkagi anduri vahele, kuid nii nagu kuskil eespool mainisin ja vahetasin ära D ja T klemmid. Andur tegi väikese jõnksu ,nagu ikka, kui süüde sisse keerata. Fööniga sooja, kuid andur ei pannud kella seierit edasi liikuma. Sellest arvangi et andur ei sobi kokku kellaga nagu ksf eespool mainis. Jonni siiski ei jäta ja asun otsima kellale sobivat andurit mis sobiks ka karterisse ja vaatan üle oma raamatukogu äkki leian mingi seletuse nende klemmide õige ühendamise kohta.
Nüüd on armatuurlauda paigaldatud voltmeeter ja õlirõhu manomeeter (toruühendusega), vana ampermeeter jäi paika, ja igasugu muid lüliteid sai selle käigus ka ümber tõstetud ja juhtmeid veetud.
Samuti sai lahti võetud kütuse filter ja nagu kartsin siis oli ta hirmus sodi täis ja mitte elemendi välisküljest vaid seest. Kuna filtri sisend ja väljund olid omavahel pikalt olnud ära vahetatud siis ei saa seda filtrit isegi ajutiselt tagasi panna kuna enne panin voolikud õiget pidi ja nüüd puhuks kogu sodi kõrgsurve pumba poole teele.
Sai eile lubatud pilte ka aga fotikas ununes ja teen seda homme kindlasti. Andurist sai muidugi pilt tehtud mõned päevad varem


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

See filtri asi oli sul jah naljakalt seal pandud. Nool ka ju settepotil peal, ei tohiks kaheldavusi tekkida. Huvitav on ka see, et sul ta sodi täis on, kas paak ka sodi täis? Ma olen seda filtrit vahetanud profülaktika mõttes 5-6 aasta tagant, üldiselt näeb välja nagu uus. Kallan muidugi kütust ka paaki läbi sõelaga lehtri.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Märk anduril on vist nagu mingi tšehhi tootja oma. Vaevalt see vene näidikuga kokku sobib (olid seal vist vene tähed kella tagaküljel?). Mtz-il proovinud ka erinevaid vene andureid ja ainult originaal näitas õiget asja. Ma ei ole kah ühtegi tabelit leidnud, kust vaadata mis millega sobib.
Vasta

Kuna ise olen selle masina kallal vahelduva eduga umbes 3 aastat nokitsenud, siis tundub, et ega enne seda vist polegi seal paljusid asju tehtud. Sodi täis oli ta suhteliselt, aga kuna filtrielement just südamiku poolt täis, mitte väljast, siis ei julge hakata puhastama. Sodi tundub olevat natuke roostepuru moodi. Väljast on filtrielement nagu uus. Kas on ka raske uut elementi leida kaubandusvõrgust?
Vasta

Mina olen kasutanud koduseid nõukaaegseid varusid, kahjuks lõpukorral. Aga sobib ka Avia oma. Peaks olema kaubandusest saadaval.

Lihtsalt ääremärkusena, kus sellel 2 pütasel genekas asub?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(15-02-2014, 22:48 PM)reljo86 Kirjutas:  Märk anduril on vist nagu mingi tšehhi tootja oma. Vaevalt see vene näidikuga kokku sobib (olid seal vist vene tähed kella tagaküljel?). Mtz-il proovinud ka erinevaid vene andureid ja ainult originaal näitas õiget asja. Ma ei ole kah ühtegi tabelit leidnud, kust vaadata mis millega sobib.
Kell on kindlasti MTZ-le sobiv, ja andur võib olla originaal mootori küljest s.t. tsehhi oma.

Lihtsalt ääremärkusena, kus sellel 2 pütasel genekas asub?
Ikka mootori küljes Big Grin     Paremal ees nurgas.        
Vasta

Nuud siis lubatud pilte. Uus armatuurlaud:     millelt veel puudu temp andur, õli filter mootorile mida kasutan:     , Kütusefilter:     , uued kütuse voolikud, seekord õigetpidi:     õlirõhu andur ja vooliku ühendus kellale:     ja lõpuks probleemne kell mis ei taha koostööd teha anduriga:        
Vasta

see on selle pärast, et sa üritad rõhku näidata termomeetrigaBig Grin
Vasta

(16-02-2014, 15:43 PM)pannkook Kirjutas:  see on selle pärast, et sa üritad rõhku näidata termomeetrigaBig Grin
Tegelikult see ikkagi nii ei ole- tagant kolmandal pildil vist on juttu andurist ja vooliku ühendusest kellale -kell ise on armatuuris juba (see kõige parempoolne ja kõrgemal asetsev) ühendatud voolikuga, andur aga ühendatud täpselt roolisamba taha jääva lambikesega. Töötamine kontrollitud.Wink
Piltidel olev temperatuuri kell, aga ei taha teha koostööd mõned postitused tagasi esitletud anduriga.
Piltide paigutus koos seletustega tekitab lihtslt natuke segadust, mida ise algul ei märganudki, kuid ega lugupeetud ksf-lased lase mingeid apse läbi. Tore et jälgitakse korralikult kõike mida postitatakse, järelikult saab loota ka korralikule abile kui vaja Big Grin
Lugupidamine.
Vasta

http://forums.drom.ru/general/t1151773889.html soovitab:
ТМ-100В

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

TM 100B sobib kindlasti kellale aga joonise järgi tekib tunne et ei sobi karterisse. Homme võrdlen hoides kahte andurit korraga käes ja keermeid üle mõõtes.TM-100B nimelt koonuskeermega minul aga silindriline tihendiga.Sad
Vasta

Leidsin pildigi andurist, mis peaks sobima, aga marki kusagilt välja ei loe. Samas armatuurlauas veel ka tahhokas olemas ja kütuse taseme näitur. Pildi allkirjaks oli MT8 050. Nendel sama mootor mis minul, nii et äkki kuskilt oleks võimalik ikkagi saada. Äkki Aare tehnika või Mõigu oskavad aidata.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Oma T-40 reduktorstarterit otsides leidsin sellise huvitava pakkumise: http://www.agroparts.ee/elekter/starteri...arjad.html
Vägagi tervitatav, et on reduktorstarter olemas ka sellele väiksele putukale. Kui originaaliga midagi juhtuma peaks, siis pole ilmselt küsimust...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Kas kellelgi rihmaseibe ja seda võlli, kuhu rihmaseibid kinnituvad on üle?
Vasta

(17-06-2014, 21:28 PM)mairokas Kirjutas:  Kas kellelgi rihmaseibe ja seda võlli, kuhu rihmaseibid kinnituvad on üle?

Rihmaseibi sai viimati Tallinnast KRK Mõigust osta. Mis võlliga juhtus, et uut on vaja?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne