Otsin infot Rekord C / Commodore A kohta Eestis
#41

Jah oled ju kursis kuhu kanti meil siin vabariigis need hinnad sihivad. Ka mootorita vanaraua eest küsitakse omajagu. Alles hiljuti sai siin üks auto käest läbi lastud, mis oma hinnapoolest: 1200.- ja komplektne oli hämmastavalt odav Big Grin... omanik oli suht pohhuist ja lubas Rootsist samasuguseid nn. \" projektikaid\" võileiva hinna eest...

... edu auto müümisel ja loodetavasti astud siis peatselt vanakoolimasinate omanike perre (Y)
Vasta
#42

nüüd riivas mu silma üx vauxhall chevette tseki seda
Vasta
#43

Kraabiks vähekene mulda üles.
Eestis on liikvel vähekene teadlikumaid Commodore A inimesi, kui mina. Peaks mainima, et infot selle looma kohta (infot, mis poleks saksa keelne) on raske leida.
Eelkõige loodan, et ehk keegi suudab seletada mulle Commodore A GS / GS/E / 6 erinevusi. See ehk lihtsustaks minu maailmavaadet. GS/E kohta pole ise veel Eestimaal midagi kuulnud, rääkimata 6'st. GS'e võin leida lähima kilomeetri raadiuses isegi 2 tükki. Kui mitte rohkemSmile
Samuti kuulaksin, mida on rääkida inimestel kahest Commodorest. Esimeseks isendiks registritunnusega COMMO 1 ja teiseks üks taastatud üle katuse käinud isend.. Ehk keegi oskab pajatada.
Ootan huviga.
Aitäh.
Vasta
#44

Liblikmutter Kirjutas:Kraabiks vähekene mulda üles.
Eestis on liikvel vähekene teadlikumaid Commodore A inimesi, kui mina. Peaks mainima, et infot selle looma kohta (infot, mis poleks saksa keelne) on raske leida.

Kui miski saksakeelne jutt ette jääb, mis asjalik tundub, siis pane link siia - jõudumööda püüab tõlkida/refereerida.

Liblikmutter Kirjutas:Eelkõige loodan, et ehk keegi suudab seletada mulle Commodore A GS / GS/E / 6 erinevusi.

Commodore 6? Kas lisaks Rekord 6-le oli selline asi kah olemas?
Vasta
#45

oli peres gs/gse vahe loli selles et gse on kahe karbussiga, sai proovitud mõlemat varianti
Vasta
#46

Kas mitte E nagu Einspritzung (Commo A puhul siis D-Jetronic)?
Vasta
#47

pppp Kirjutas:Commodore 6? Kas lisaks Rekord 6-le oli selline asi kah olemas?

Selline asi iseenesest peaks olemas olema.
http://astioustyle2.free.fr/opel/commoa/index.htm
Siin taastatakse üks Commodore A.
Mootor on kahe karpaga, ei tea mina muidugi öelda, mis mootor, sest R6 opeleid on suhteliselt palju. Kas originaalne või mitte.. Blah.
Igatahes.
Esimeste erinevustena hakkavad silma kellad:
http://astioustyle2.free.fr/opel/commoa/pages/0227.htm
Teise asjana, mis ütleb ära, et tegu PEAKS olema Commodore 6'ga:
http://astioustyle2.free.fr/opel/commoa/pages/0224.htm
Aga tegemist on minu jaoks äärmiselt vastuolulise masinaga, sest siit-sealt paistab vastu GS/E embleeme jms. Ei ole päris hästi veel aru saanud, aga neid Commodore 6 asju on varemgi vastu tulnud mõnest kohast. Aga kuna neid kuskilt ei leia, siis on asi kahtlane.
Lisaks kõigele tekitavad segadust igasugused GS28000/GS3000 isendid, mis on vist mingid spetsiaalsed Steinmetzi tuuningobjektid.
Vasta
#48

Liblikmutter Kirjutas:Esimeseks isendiks registritunnusega COMMO 1

Kas tegu selle Kloogaranna lähedal seisva punast värvi relakakabrioga? Tollest pole arvatavasti enam midagi võtta, ta vähemalt 4 aastat (ilmselt kauem, mina sattusin sinna esimest korda 2003. suvel) seal lageda taeva all seisnud, kere ilmselt täiesti läbi mädanenud.
Vasta
#49

Selline eestikeelne lehekülg on minu üllatuseks ikka veel üleval :
http://www.automoto.ee/opel

Sealt peaks mingitele küsimustele mingid vastused saama
See Commodore 6 on ühe karpaga rida 6, GS on 2 karpaga ja GS/E on pritsung - GS/E minu teada kohe kuidagi ei ole kahe karpaga, need SUPPi mainitud autod olid ilmselt enne veidi kompunnitud juba ?... neist ühe auto kahe karpa jaoks olev sisselaskekollektor on minu käes.

See Commo1 on vist see Märteni ehitatud GS ? Üle puuritud 2,8 mootor ja suht mäda kere nii nagu mina teda mäletan. Toredad olid vaid usaka veljed ja see "commodore sümboolika puitliistudeni välja"
Üle katuse käinud masin on see mis on sellele minu pandud lingi "eesti autode" rubriigi esimestel pictodel ? See oli vahepeal kasutaja Jägeri garaazis, tähelepanu tõmbasid raamidega klaasid esiustel, mis on kupee küljest sinna pandud ilmselt avariijärgselt. Sellise komplektsusega uksi tehasest ei tulnud (huvitav on see, et sedapidi see kompunn sobib neil autodel, teistpidi - kupee raamita klaas tavalisele kaheukselisele - aga mitte)

See kasutaja Liblikmutter´i pandud kellade pilt näitab tavalise Rekordi (alates 70) kelladepaneeli - commodorel on see olnud alati puitimmitatsiooniga. Commodore 6 logosi kannab ka see samal lehel olev 4 uksega pruun sedaan.

Veel küsimusi ? Smile
Vasta
#50

Mmm. Jube hea ikka, kui asjapulk tuleb ja asjad kergelt selgeks teeb..
Suuraitäh. Kõigile. Aga.. Minu jutt pole veel otsas. Oh ei.
Esiteks teeks selle väikese norimise Opeli lehekülje suhtes ära. Nimelt.. On kogu teema kuidagi laialivalguv ja midagi eriti kindlat pole. Tekstist pole kerge eraldada erinevaid Commodore A mudeleid jne. Olen varemgi korduvalt lugenud. Nüüd otsese selgitamise najal on kõik lihtsam.
AGA. Samas. Pean tunnistama et see leht meeldib mulle väga. Väga. Sest siiski Eesti oma RetroOpeli leht (ehk teeme ühel ilusal päeval klubi:O?).. Meeldib esilehe ilustav algus.. Jimmy Hendrix Woodstocki laval.. Aah. Ilus. Suuraitähtegijatele.
Aga. Küsimusi jagub. COMMO 1 ja selle ümberehitus? Kodanik Märten on selle kallal sooritanud ümberehituse. Tekitab küsimuse, mis on tehtud? Masin on kahtlane, seda võin öelda. Kõige rohkem on ümber ehitatud kardaanitunnelit, et 5'ne käigukast ära mahuks. Aga samuti on ka mitmetesse kohtadesse roosteaukude peale lapid peale lastud. Ümberehituse alla läheb vist ka see klaasvill, mis oli pehmesti põrandale toestatud. Praegu pesitseb mootoriruumis (raskesti mahutatud) 3.0 Senatori pritsuga R6. Selle sinna saamise saagat ma tean (käigukast ja mootor, seega). Varasemat ajalugu sooviksin huviga kuulda.
See kabriolet, mis on mädanenud kuskil rannas juba aastaid. Ilmselgelt peaks tegu olema COMMO 2'ga. Auto iseenesest ei kõlba, aga pean tunnistama, praegusel ajal tunneksin kogu kompoti vastu huvi. Särgid-värgid. Oskab keegi asja rääkida?
Üldiselt. Tunnen puudust Oldschool Opelite klubist. Oleks hea kuulata, kuidas asjahuvilised räägivad ja tegutsevad. Ons huvilisi?

Andres.
Vasta
#51

Mina tahaks ka tegelikult omale ühte Commodoret... Enne tuleb muidugi hetke jamast lahti saada.
Klubi poolelt oleks ka käpp, eriti võin tegeleda asja veebipoolega.
Vasta
#52

meie autol polnd midagi kompunnitud olid nii ühe kui kahe karpaka kollektorid ja õhupuhastid kodus olemas, kusjuures selline commo6 silt oli armatuuris küll, ju ta siis gse polnd, veel huvitav fakt et meie pere auto oli orig at kastiga, kuna kast jamas sai pandud man kast aga siduripedaal oli autol juba tehasest paigaldatud põranda mati alla,rõhutan orig oli auto at kastiga
Vasta
#53

Liblikmutter, kui tahad, võin sulle ehk anda selle cabrio (Commo 2) täpse asukoha kirjelduse või joonistada kaardi. Anna PS märku kui huvi on.
Omaniku kontakte ega midagi muud ma ei tea, ainult täpset asukohta.
Vasta
#54

Opeli lehega on nagu on. Selle tegemine jääb praegusel hetkel kahe aasta taha. Loomulikult on seal inf fragmentaalne ja võiks ju olla paljude teiste mudelite ajalugu - ka sellele on varem tähelepanu juhitud. Tegelesin leheküljega siis, kui oma projekt toppama jäi- et ennast nö asjaga kursis hoida... veebindus on seal lihtne ja kohmakas html, frontpage´i mingi näidise põhjal - kui keegi on nõus veebinduse oma peale võtma, asja väga keeruliseks ei aja ja arendab edasi oleks ju tore. Ja jimmy ja Woodstock tuli sellest et tola ajal olin veendunud et olen valel ajal sündinud Smile
Mul on mõne plaadi jagu veel igasugu saksa jms keskeuroopakeelse materjali skänne tõlkimata, nii et materjali jaguks.

SUPPile seda et kompunnile viitasin just selle GS ja GS/E tähistuste pärast, kui ütled et commodore 6 siis kõik selge.
Liblikmutter. Kunagi käisin seda Commo1 vaatamas, tahtsin osta, olin raevunud kui keegi kodanik selle mu nina alt ära ostis kuigi varasem kokkulepe oli tehtud teisiti,,, aga hiljem järgi mõeldes ei kahetse... Sel hetkel oli sel peal minu mälu järgi 2,8 ülepuuritud orig. mootor, kojamehed ja kogu aknapesusüsteem oli eemaldatud (ilmselt kaalu vähendamise huvides Big Grin) ja kere oli suht mäda...
Lohutan end ikka sellega, et ka minu Rekordil tuleb ühel päeval ülevärvimine ja nahkkatus taastada ja poleks mulle teist sellist peavalu vaja olnud... kuigi see sound, mida tookord see Commo1 tootis on mul siiamaani kõrvade vahel.

Seda klubi asja on ka kunagi arutatud, ilmselt saab sellest lugeda paljudest teistest teemadest siin ja opeliklubi foorumist. Aga autosi on vähe ja omanikud on juba praegu mitu korda vahetunud... mingi ühe margi klubi minu meelest mõtet teha pole.

Kui automoto alustas, ei olnud see nii vene tehnika keskne...
Vasta
#55

Veebipoolega võin mina tegeleda, see ei ole tegelikult üldsegi raske. :p
Vasta
#56

Sesmõts..

Siiski. Vähe või mitte, neid autosid.. Aga. Omamoodi, kasvõi mõttelise klubi võiks koostada. Tulevaks aastaks. Võtta asja rahulikult. Iseenesest pole ju tegelikult kuhugi kiiret.
Ja mida ma selle "opeliklubi" all mõtlen.. Tooks näiteks meie 3 seeria Jaguari omanikud, kes saavad ikka vahel kokku ja käivad oma kassidega kuskil teatris või..
Näiteks, kui ees on ootamas mõni suurem vanatehnika üritus, siis opeliinimesed võiksid ühte punti võtta. Kohe turvalisem tunneSmile

Ah. Pelgalt mõtted. Praegu võiks lihtsalt kõik forumandid (kes ei oska midagi COMMO1 ajaloost rääkida) garaaži kobida ja oma vanu opeleid aidata.
Sai natukene jälle seda vana teemat surgitud.
Aitäh kõigile.
Vasta
#57

Eks see ole kahe otsaga lugu. Tegelikult ju pole neid autosid nii vähe midagi, neid tekib pidevalt jumal teab kust juurde. Näiteks alles kargas nagu välk selgest taevast välja selline haruldlus nagu ascona a.

Samas klubil, kuhu kuulub vähe autosid, on ka positiivne külg.
Lihtne on kontrollida klubi liikmete käitumist ning üleüldiselt on teada keda võtta liikmeks ja keda mitte. Sellest tulenevalt on klubil hea maine ja seda on ka lihtne säilitada. Hea mainega klubil on ka lihtsam partnereid ja kui väga roosalt mõelda siis ka sponsoreid leida.

Kui autosid on vähe siis on see auto haruldlane. Klubiga ühiselt oleks lihtsam mõningate eksemplaride säilitamine ning korda tegemine.

Minu peamine idee siis seisnebki selles, et asju on ikka meeldivam ajada tutavate inimestega, kui võõrastega.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#58

OT: Mina nägin sügisel ka üht vist oranži Ascona A'd, eesti numbri & invamärgiga. Rohkem ei meenu hetkel. :p
Vasta
#59

Klubi idee vedaja peab olema väga hea orgunnivõimega ja tal peab olema aega ja viitsimist kõike seda teha... klubiliikmete arv võib kasvada üsna kiiresti üle pea... mis klubiga on siis tegu ? opeli ? vana opeli ? ja kust läheb vana piir ? või mis tingimustele peab vastama klubilise sõiduk ? niipalju kui mina neid masinaid näinud olen on hästi säilinud Rekord C/Commo A mudeleid vot nii vähe. Enamus (kaasa arvatud minu oma) on pahtlist poole tonni võrra raskem... aga see juba teine teema . tore on lapata practical classicut kus suur tähelepanu on originaaldetailide äratundmise õpetamisel ja liikurite audentsetena säilitamisel... opelitega on ikka see, et 5 käiguline kast vahele ja siis juba muud kompunnid-pritsed värgid - mis iseenesest ei ole ka paha või vale - tegu ei ole ikkagi Jaguari 3 seeriaga...
... tore oleks näha seda inimest kes ütleb nüüd et OK! Mina hakkan klubi vedama ...
...aga millegi pärast on tunne et see teema vajub jälle tahapoole siin foorumis.
Vasta
#60

Orkuti kasutajad võivad otsingusse kirjutada eesti vanad opelid.

teemasse:
http://www.opel6070club.com/forum/viewtopic.php?t=20513&highlight=

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne