KÜsimused siis järgmised:
Millised on moskvich 400 ja 401 ernevused?
Olen kuulnud et osadel vanadel autodel läheb aku + klemm kere külge aga kuidas on selle asjaga moskvich 400 ja 401 Kas on neil läheb või mitte? 
Suured tänud aitamise eest!
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 691
	Teemad: 58
	Liitus: Nov 2003
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Miinus lääb ikke keresse, selline teema täitsa olemas siin forumis mis kajastab 400 ja 401 erinevusi, eileia sellel teemal erilist mõtet 
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 44
	Teemad: 64
	Liitus: Dec 2005
	
Maine: 
0
	 
	
	
		originaal 400 läheb + klemm kindlasti keresse ,tegu 6 voldise  süsteemiga   endal  üks genekas veel üle boshi oma  400 originaal .sam lugu bobeedaga  + keres . oli endal selline isend olemas  ,muidu ei teaks .kui soov võin saata meilile pilte  siis näed erinevusi .
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 375
	Teemad: 16
	Liitus: Dec 2002
	
Maine: 
0
	 
	
	
		400 ja 401 -el oli ikka + massis küll.Isegi 402 oli.Omanikud jah vahetasid polaarsust ja ise olen sõitnud korra kunagise naabrimehe 402 millel seisva mootori puhul pidurit vajutades läks ampermeetri osuti hetkeks + poolele.Tavaliselt ikka - poolele.Naljakas oli.Ei puutu küll teemasse,aga minu kunagisel 63 aasta Jawa-250 oli ka + massis.Mina loll aga panin massi -.
Tervitades,Flanagan  
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 763
	Teemad: 42
	Liitus: Jun 2005
	
Maine: 
8
	 
	
	
		 ka selle aegne kirjandus tunnistab ainult + keresse versiooni.