MZMA 401 1955
#21

Õnne jah! Noki Alma viimsepeale ära, egas see originaal polegi ju alati oluline. Uunikum on uunikum, popcare võiks aga rohkemgi olla. Nendega saab ju sõita iga päev. Aga pärast kui auto ilus ja liigub... ossaa, kus tütarlapsed jooksevad tormi. Seejuures mõistusega tegelased, mitte harksabad (need vanade kogemused Big Grin). Ja vaata, et 2008 veebruar asi ikka sõidaks. Mine tea, saab äkki rallitki sõita Big Grin
Igastahes lahe ettevõtmine ja noored pole üldse "hukkaläinud". Mul siin poiss oma sõpradega võtsid ühe poisi vana GolfII ja värvisid selle roosaks, valgete ruudukestega. Ja peale kirjutasid Barbie. Et oleks lihtsalt lahe... Ma käisin sellega korra polüestervaiku ja klaasmatti toomas, einoh, rahvas vaatab ikka eriti lolli näoga. Ja see kurat on MÕNUS!
Vasta
#22

Enne tänavale tulekut eemalda KINDLASTI need punased ümmarguste aukudega asjad, mis velgi katavad Wink

p,
kahetseb juba päris tugevasti, et oma halli maha parseldas
Vasta
#23

Tänud õnnitluste eestCool. Tulevikuplaanidest ei julge veel midagi välja hõisata aga kindel on see, et masin peab legaalselt teedele liikuma saamaSmile.
Vasta
#24

Kuu möödas, kuidas edeneb?
Vasta
#25

Plokikaan on ikka remondis, nüüd siis juba tuttuus kaan, sest sellel freesitud kaanel, mida algul tehti, tuli välja, et klappide juhtpuksidel loks sees ja, et neid ei ole mõtet välja vahetada lihtsam oli osta uus kaan. Lähipäevil peaks remondist kätte saama nüüd, siis saab kokku laduma hakata.
Vasta
#26

Nüüd siis plokikaas peal ja karter kah alt kinni. Kaant vaja veel homme pingutada, äkki ööga tihend annab järgi veel. Tihendid said ka korralikud uued. Küsimus kah: Mis õli oleks kõige parem kap remonditud mootorile panna?

[Pilt: 10263046_WcF5.jpg]
Vasta
#27

Uue rooli kavatsen midagi sellist osta:
[Pilt: 838.jpg]
Päris kena näeb välja tegelikult, suht väike on kah 11"-12". Toppartsi kaudu tellides 750.-. Ainult siis vaja vahetükk teha.
Vasta
#28

Nii, TEHTUD. Täna sai kõva töö ära tehtud. Paps keevitas poolraami ja mõned augud kinni. Mina olin siis brigadiriks , vahtisin kõrvalt pealt, kuna pole ise eriline keevitaja. Eks see auto all keevitamine üks s*** töö ole, parem oleks olnud auto külili lükata ja siis teha aga noh tehtud sai. See poolraami osa oli ikka päris läbi alumine osa ja küljed tuli kõik uued keevitada.
Mootor on kah koos nüüd, vaja ainult õlid ja vedelikud sisse valada ja siis saab proovida. Enne seda tuleb rooliliigendid veel paika sättida. Rooliotsad tulevad kah uued.
Peale tehnilise osa korrastamist tuleb ka värviparandused ära teha, siis veel nipet-näpet....ja eks siis paistab mis edasi.

Homme võibolla pilte kah.
Vasta
#29

Parempoolses porikoopas/tulemüüris oli auk:
[Pilt: 03434151adf38c_m.jpg]
Mootor:
[Pilt: 03434169046455_m.jpg]
Selline näeb välja nüüd vasakpoolne poolraam:
[Pilt: 03434173e4609a_m.jpg]
[Pilt: 03434171d53e54_m.jpg]
Porikoopad ja põhi on muidu enam-vähem ok, kuna seal vanast ajast paks mastiksikiht all:
[Pilt: 03434175bdfd94_m.jpg]
Roolivardad kah hetkel veel laiali:
[Pilt: 034341776b263f_m.jpg]
Mõnedest kohtadest on vana pahtel ja värv maha koorunud, need vaja uuesti üle teha:
[Pilt: 03434179eeaa33_m.jpg]
Vasta
#30

Täna siis otsustasime masina mootorit proovida. Õli sisse, jagaja, juhtmed, küünlad peale. Siis mõtlesime, et tosooli veel ei hakka sisse valama, et proovib algul veega. Kallan, kallan... radikas sai täis, siis niikui vesi plokikaaneni jõudis hakkas sisselaske vahelt vett kohe voolates välja ajama. Algul kõik kohad olid vett täis ning ega ei saanudki aru kust vahelt ta täpsemalt välja ajab. Mõttes käis peast läbi, et plokikaane tihendi vahelt ajab läbi, et nüüd on p****s kah aga pärast lähemalt uurides oli näha, et ainult sisselaske vahelt ajas läbi. Kruttisin siis sisselaske maha ja algul ei pannud viga tähelegi aga jah... eks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna, niiet arvake ära kallid foorumlased kuhu see koer maetud oli.

[Pilt: 10482289_cZu1.jpg]
Vasta
#31

nojah ei julge keegi siin sõna võtta Big Grin.
Nagu näha on kollektori äärtes olevad jahutussärgi augud tihendi poolt hoopis katmata. Kokkupanek käis suure kiiruga ning need augud jäid hoopis tähele panemata. Aga huvitav kas see tihend võib kuuluda siis hoopis 407-le, või mille tihend see olla võib? Muus osas kõik istub 408-ga aga just need ääreaugud... Ei olnud Raplas kah muid tihendeid müügil kui ainult sellised, ka müüja ei teadnud millele need kuuluvad. Lõikasime siis äärtesse tükid juurde, ja igaks juhuks ka spets tihendisilikooni vahele - küll pidama jääb.
Vasta
#32

Täna üritasime käivitada. Vahepeal korra lubab, aga ei midagi. Säde on, peale segunõela vahetust tuleb ka kütus korralikult peale. Aga ei midagi. Mida soovitate veel üle vaadata?
Klapid said ka ehku peale reguleeritud, sest märke hoorattalt ei ole võimalik lugeda, kuna need asuvad sidurikoja peal ning sealt ei ole võimalik midagi näha, sest tulemüür on seal ees Sad. Reguleerisime selle järgi millal esimene silinder üles jõuab ning sealt siis raamatu õpetuse järgi. Ei tea kas said need klapid õieti?

Üks kuri pilt kah autost, täitsa hotrodilik näeb välja ju ilma stangeta Cool
[Pilt: 0343435305b8aa_m.jpg]
Vasta
#33

Targemad mehed ehk vaidlevad vastu, aga mina olen klappe reguleerinud täpselt sädeme järgi. Eelduseks muidugi see, et süüde on täpselt paigas.
Vasta
#34

aga äkki seletad täpsemalt kuidas see protseduur välja näeb. võid ka ps. kui viitsid.
Vasta
#35

Planett2 Kirjutas:aga äkki seletad täpsemalt kuidas see protseduur välja näeb. võid ka ps. kui viitsid.
Mitte PS! Ma tahaks ka sellest rituaalist lugeda.
Vasta
#36

Säde ei ole ju ÜSS hetkel, see ikka nats enne. Sädeme järgi saad teada, et on töötakt(kui jagaja on õigesti peale pandud, sest annab ka ühe vända pöörde jagu valesti panna, mis sest, et ÜSS). Kui märke ei näe, siis mingi varras küünla avast sisse, ja vaata millal on ÜSS. Klappide reguleerimisel ei pea ülitäpselt vänta paika saama Pulgast piisabBig Grin
Vasta
#37

Proovisime mosset käima tõmmata. Jagajat sai igatepidi proovitud - varasemaks, hilisemaks, 180 kraadi ja siis varasemaks kui ka hilisemaks, ka keskmises asendis. Natukene nagu lubab aga enamuse ajast lõi ainult karbussi tagasi või käisid hirmsad püssipaugud summutist läbi. Viimane pauk oli nii kõva, et lõi sumpa püti kahte lehte laialiSad, siis otsustasime, et sellise proovimisega ei tule midagi välja. Targad mehed andke nõu mida teha? Rolleyes
Vasta
#38

Ehk on ekslikult süütejärjekord jaoturikaanel vastupidine rootori pöörlemise suunale.
Vasta
#39

Mäletan lapsepõlvest, kuidas koduste vahenditega tehti kindlaks süütejärjekorda kui see polnud teada ega ühtki targemat raamatut/inimest abiks.
Pandi näpp küünlaava ette ja keerati vänta, sedasi oli survetakt näpuga tunda. Seejärel pandi iga küünla asemele mingi tihe punn, soovitavalt kummist. Ja siis vänta edasi keerates hüppasid punnid eest ära täpselt õiges järjekorras. Kui see ei anna aimu, siis ainus lahendus on protsess nii mitu korda korrata kui asi selge.
Seejärel tuleb sättida sedasi, et küünlajuhtme otsas rippuv küünal annaks sädet sama hetkel kui punn ära hüppab.
Kui see ka nii toimib, siis ongi asi korras, täpsem süüte seadistamine käib juba tunde järgi.
Vasta
#40

Täitsa hea mõte, proovin homme/tänaRolleyes järgi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne