Oleks siis selline kysimus et kas muhu karpa k125 sobib ka zaz 968m ile
Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
ZAZ-965 (965A) mootori töömaht on 746 (887) ccm. ZAZ 968M mootori töömaht on märgatavalt suurem, olles peaaegu 1200 ccm. Järeldused tee ise, vihjeks võin vaid öelda, et karburaator arvutatakse (sh ta düüsid jm valitakse) siiski mootori töömahu järgi.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 448
Teemad: 99
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
mu 40 hj motol ongi k 125, targad raamatud väidavad sama.
Postitused: 5,776
Teemad: 733
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
See küsimus lõhnab katse järele teha teatud pruunist materjalist saiatooteid. Mu arvates ei ole sapikas veel nii suur haruldus, et sellele korralikku karburaatorit ei leia. Kas või selle foorumi vahendusel.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,397
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
30
K 125(B) oli kuni 1976/7 aastani kasutusel 30 ja 40 hj zaz mootoritel. K127 on tehtud K125-st 7 muudatusega õhuklappide ja ülevoolu torude osas.
K125, K125B ja K127 annab omavahel ilma probleemideta vahetada 27, 30, ja 40 hj peal. Arvan ,et isegi 965-e 23 hj K123A annaks 40 hj jaoks ära timmida.