Kas tõesti on Voshod nii halb?
#1

Ise endal küll veel pole, aga soetan endale Voshod-3me.
Kuulen tuttavate(onu jne.)käest, et Voshod on ilge p**k-kunagi ei lähe vändast käima jne.
Kuid samas isa ütles, et just Voshod on hea masin...
Inimesed, kellel on Voshod-3...Palun aidake mind nüüd natukene ja rääkige, kas tõesti on ta siis nii halbRolleyes

-AsjaPulk-
Vasta
#2

Eks ta on masin nagu iga teine sellest ajastust. Kõik oleneb pigem konkreetse masina seisukorrast...
Räägitakse jah, et on paras nurisünnitus, kuid mõni väidab vastupidist siiski.
Aga ma sõitsin hiljuti mootori poolest väga korraliku isendiga ja see läks iga ilmaga vändast käima.
Vasta
#3

Aga, mis tal siis kõige probleemsem on.Kas süüde?
Voshod-3mel peaks ju elektronsüüde olema.

Oletame, et masin on täisesti korras ja süüde ning segu paika reguleeritud.On ta siis kah paras nurisünnitus?
Ise mõtlen, et ei saa ju nagu olla, kuna mu Riga-1413 läheb alati laksust käima ja mopeed Mini samuti...
Vasta
#4

mõned kiruvad seda käigukasti, et pidi lagunema.
Vasta
#5

Käigukasti kohta ei tea, suht suva kah, sest pole eriline retsivend...Minust rahulikuma sõidustiiliga inimest vist raske leidaToungue
Vasta
#6

Julgeks küll hea sõnaga Voshod 3M-i kiita. Oli 91-aasta masin. Sai aastaid tagasi sellisega sõidetud, usaldusväärne ja väga lagunema ei kippunud. Läbisõit oli ostu hetkel 3000 km tuuri. Ainus miinus, mis on meelde jäänud oli see, et leegitorude vahelt pritsis alatasa õli, sai seda tihendatud asbestnööriga ja teisigi meetodeid proovitud, ei saanud pidama. Käima läks vändast lüües külma mootoriga hästi, sooja mootoriga käivitamiseks pidi õnne olema, lükates läks poole ratta pöördega.
Kohustuslikust sõjaväeteenistusest aitas see ratas mul ära pääseda, peale seda sai korda tehtud ja maha müüdud.


Vasta
#7

Aga mis selleks teha, et ta ka sooja mootoriga hästi käima läheks?
Olen kuskilt lugenud, et Minski või Moskva karpa tuleb peale panna.

Aga mis te siis arvate.Kas tasub osta või mitte.
Masin ise Voshod-3, väljalaskeaasta 1983, Ca. 20 aasta sesinud sellepärast, et paar käiku ei käi hästi.
Vasta
#8

mul endal oli kah kunagi üks väga raipe olemisegs voshod ja sellega küll pold kunagi mingit probleemi et ei lähe käima ja laguneb.väljanägemine oli küll õudne ja mootor kohvi aga punktist A punkti B viis küll kohale ja see oli peamine.
Vasta
#9

Mul on tegelikult juhe täitsa koosSad

Ma ei saa sellest aru, et miks mõned kiruvad ja teised kiidavad siis?
Vasta
#10

Heh, oodatud tulemus ju. Pole halbu rattaid, on viletsad peremehed Big Grin Nagu iga teine vene raud- käivitub hästi, töötab hästi ja on suhteliselt töökindel, kui peremees tema eest hoolt kannab ja hääles hoiab. Muidugi- ära retsitud riista puhul see ei kehti.
Vasta
#11

Tänan, Ishijupp, sa tõstsid mu enesekindlust masina ostmiseks.RolleyesEi taha just hüpata, aga ise arvan, et olen hea peremees, sest mopeed läheb minu all juba 10000Km ja seda siis nii, et ühtegi korda pole mootorit lahti võetud.WinkIsegi süütekarbi kaant mitte.Toungue
Vasta
#12

Mina oma omatud Voshodide kohta ma küll midagi kiitvat ei ütleks, seda seepärast, et minust halvemat omanikku andis sel ajal leida.
Sõbral seevastu oli ka analoogne masin, tal käis see küll nagu kellavärk.
Väga harv oli see juhus kui vändast käima ei saanud. Käikudega, vaatamata pikkadele vahemaadele mis sellega läbiti, ei esinenud mingeid probleeme.
Seega ikkagi tuleb välja eelpool mainitud tõde, et asi oleneb väga palju omaniku suhtumisest.
Vasta
#13

Isegi kipun arvama, et masin töötab hästi, kui omanik teda hästi kohtlebToungue
Vasta
#14

Kannatust peab olema selliste masinatega. Enda omaga on nii et kui süüdesaab paika, siis juhtub käigukastiga midagi ja eks ta nii ole momendil, et kui ühest otsast parandad, siis teisest laguneb. Aga ma ei kavatse alla anda või masinat ära müüa. Nokitsen vaikselt, kui tahtmine jälle peale tuleb. Smile
Vasta
#15

Kõik sõltub täielikult peremehest enda roheline kestab juba neljas aasta ma suht vähe sõidan ka, aga tean omast käest et süütega on kõige rohkem jamasid,siis on korra läinud käiguvahetus vedru puru, ja kolvilt tükk sõidu pealt küljest ära tulnud pärast seda enam vändast käima ei läinud see kõik oli V-2 ga nüüd V-3 sellel õnneks probleeme pole olnud (kolm korda üle vasaku õla). Räägitakse et kontaktidega süüde pidavat töökindlam olema kui kontakti vaba (elektrooniline). Remonti olen teinud nt. pidurid katteid viiliga karestanud silindripea tihend vahetatud. suunarelee samuti vahetusse läinud ja ühe esirehvi siledaks sõitnud.
Vasta
#16

Mhh, jälle sõltub kõik peremehest.Ma ikka ostan omale Voshodi äraToungue
Vasta
#17

Ei hakanud uut teemat tegema ja kasutan selleks vana. Küsimus siis selline:
Mis on Voshod-3'e ja Voshod-3M'i vahe?
Vasta
#18

-AsjaPulk- Kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema ja kasutan selleks vana. Küsimus siis selline:
Mis on Voshod-3'e ja Voshod-3M'i vahe?

Kõigepealt, kas sa tead, mida tähendab M igasuguste markide otsas (nt. Voshod 3M, ZAZ 968M jne...)????

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#19

modernži....
Vasta
#20

Tean, aga mida seal on moderniseeritud?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne