Teema on suletud

ma kardan. tõeliselt kardan. liiklusmõrtsukaid

Esiteks, see viimati tsiteeritud lõik käib sõiduõpetaja (mitte juhendaja, kellest siin juttu on) kohta, sõiduõpetaja on ikka see kes autokoolis töötab ja selle eest palka saab. Sinna vaevalt liiklushuligaane satub. Teiseks keri sellest lausest natuke ülespoole ja näed, mis tingimustele peab sõiduõpetaja vastama. Kehtivat karistust ei tohi olla. Ma ei viitsi praegu rohkem otsida, aga karistust loeti kehtetuks suurusjärgus paar aastat, vist kaks aastat. Võib-olla oli see eri karistusliikidel erinev ka. Ehk kui jääb purjus peaga sõitmisega vahele, siis sõiduõpetaja litsents on läinud ja x aasta pärast saab uuesti taodelda.

oxygen Kirjutas:Noh ega see videokaamera jutt oligi selline naljaga pooleks olev uitmõte Toungue Aga tegelikult on asi tõsine. Ise ma olen selle peale üsna tõsiselt mõelnud, sest endal on selline riistapuu olemas, mille mälukaart kannatab 2 tundi salvestamist.
Kui kellelgi aega ja tahtmist asja üles võtta võib sobivusel päewa minuga kaasa sõita.

PETSS Kirjutas:
oxygen Kirjutas:Noh ega see videokaamera jutt oligi selline naljaga pooleks olev uitmõte Toungue Aga tegelikult on asi tõsine. Ise ma olen selle peale üsna tõsiselt mõelnud, sest endal on selline riistapuu olemas, mille mälukaart kannatab 2 tundi salvestamist.
Kui kellelgi aega ja tahtmist asja üles võtta võib sobivusel päewa minuga kaasa sõita.
Kui pikad su päevad on?

Eelpostajale 7.30.-?.Üks soowitus ka veel kaasfoorumlasrele ,hommikutundidel hoida parajat kaugust tenthaagistest.Öösel külmunud jää ja lumi nende katustel võib maha kukkudes palju kurja teha eriti tagasõitvale autole.

Mina täna pisukese ehmatuse osaliseks sain. Pärnus meil liiklus muidu üsna rahuline. Mõni tropp vahel juhtub vasta aga ei hullu. Vasakpöördelised ei alati otsesõitjale foori all teed anna ja muud sarnast.
Täna õhtapoolikul aga Riia mnt- Papiniidu ristmikul, mina u. 50-60 km/h rohelisel lainel linna poolt Riia suunas ristmikule ja minu nina ette punasega keegi vastutulev kodanik rõõmsasti paremast reast vasakpööret Wiiburi ette tegema. Mul pidur toimis ja rõemus olin, et mo seljataga otsekohe keskit sama hooga tulemas polnd. Mu kärukonksu tema maandund oleks.
Tööpäevast väsind, too juhtumine siiski parasjagu adrenaliini soonde süstis. Päris erguks lõi!!

loll on loll olla.

PETSS Kirjutas:Öösel külmunud jää ja lumi nende katustel võib maha kukkudes  palju kurja teha eriti tagasõitvale autole.

Mille eest vastutab otseselt selle tenthaagisega sõitja... õigemini tema liikluskindlustus.

oldmoped Kirjutas:
PETSS Kirjutas:Öösel külmunud jää ja lumi nende katustel võib maha kukkudes  palju kurja teha eriti tagasõitvale autole.

Mille eest vastutab otseselt selle tenthaagisega sõitja... õigemini tema liikluskindlustus.

Mitme otsaga asi. OK, panen peale paugu toimumist kirja numbri, toimumisaja ja -koha ja hakkan hiljem kindlustuste uksi kulutama. Peatada ma eessõitvat autot ju ei saa? Eessõitev juht raiub nagu rauda et ei toimunud ja kuidas ma tõestan, et ikka tegelikult toimus?

Kunagi sain eessõitvast killustikukoormast niiviisi kividega mitu märki tuuleklaasi. Hakkasin asja ajama ja nii kallurijuht kui ka firma juhtkond raiusid nagu rauda et nemad ei teinud ja ma ei tõesta midagi ära. Ja kui ma peaksin kohtusse kaebama, siis maksan takkapihta veel pärast ise kõik kohtukulud. Nii jäigi asi katki ja katkise klaasi vahetuskulud minu kanda.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

valdo Kirjutas:
oldmoped Kirjutas:
PETSS Kirjutas:Öösel külmunud jää ja lumi nende katustel võib maha kukkudes  palju kurja teha eriti tagasõitvale autole.

Mille eest vastutab otseselt selle tenthaagisega sõitja... õigemini tema liikluskindlustus.

Mitme otsaga asi. OK, panen peale paugu toimumist kirja numbri, toimumisaja ja -koha ja hakkan hiljem kindlustuste uksi kulutama. Peatada ma eessõitvat autot ju ei saa? Eessõitev juht raiub nagu rauda et ei toimunud ja kuidas ma tõestan, et ikka tegelikult toimus?

Kunagi sain eessõitvast killustikukoormast niiviisi kividega mitu märki tuuleklaasi. Hakkasin asja ajama ja nii kallurijuht kui ka firma juhtkond raiusid nagu rauda et nemad ei teinud ja ma ei tõesta midagi ära. Ja kui ma peaksin kohtusse kaebama, siis maksan takkapihta veel pärast ise kõik kohtukulud. Nii jäigi asi katki ja katkise klaasi vahetuskulud minu kanda.
Minu mälu järgi on kalluri juht kohustatud kasutama koormakatet. Kui see puudub, siis on kalluri juht süüdi. Kui ta ei tunnista oma süüd, siis lahendab asja patrull, üldjuhul kannataja kasuks+ trahv veoki juhile.

Kadari Kirjutas:Minu mälu järgi on kalluri juht kohustatud kasutama koormakatet. Kui see puudub, siis on kalluri juht süüdi. Kui ta ei tunnista oma süüd, siis lahendab asja patrull, üldjuhul kannataja kasuks+ trahv veoki juhile.

Missugune patrull ja millal?

Loomulikult jätkas veok oma teed ja mina jäin temast targu maha, sest ei soovinud veel uute kividega pihta saada.

Järgmisel päeval otsisin üles firma kontaktandmed, kust auto pärit oli ja palusin neil kahju hüvitada. Ja siis saingi vastuseks sellise teabe, et niikuinii jään mina süüdi/narriks. Kui ma oleksin 110 helistanud, oleks miski sinivalge vast tunni pärast kohale tulnud ja ega siis poleks tõestamine kerge olnud. Usun, et ta poleks arvatavasti veoautot üleski leidnud, see vast oleks oma objektile ammu juba koorma maha soetanud...

Muide - see juhtum toimus ajastul, mil igaühel (sh ka minul) polnud veel mobiili taskus...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

Kallajate koormad kui nad veavad puisteaineid ,ka killustku peavad olema kaetud.Tawaliselt aga kohtab sellseid harva.Lärraris hea kuulda :mehed politsei kontrollib,katted peale.Tendilt kukkuvad jääkamakad peaks ikka ka juhi asi olema kõik,mis autolt kukub vist juhi vastutada.Aga kes see viitsib tendi lage hommikuti toksida ja puhastada.Mujjal ,EU paljudes kohtades seisavad tühjad tendid veits kalde peal ,et vesi maha jookseks.

Kuna mul oli reedel peale 10 aastat viimane tööpäev kallajal,siis oskan killuvedajate poolt öelda seda,et põhisüüdlane ei ole tent,sest killu kivi ei liigu tuulega kuskile,süüdi on hoopis tagaluugi äärte kulumine.Luuk on ilusti kinni,kuid kasti põhja ja luugi vahele jääb vahe,kust kivid tasapisi nn.sahtlile vajuvad,ja kui on piisavalt pikk maa sõitta ja juht ei ole eriti hoolikas,siis on tagajärg täpselt Valdo juhtumiga sarnane.On selliseid juhtumeid ka meie firmas olnud.

Tentpoolhaagiste katustele jää kogunemise kohalt võin oma kogemuste põhjal öelda,et kui haagisel on plomm ja sisse ei pääse,siis on jää eemaldamine päris raske.Ise olen võimalusel kasutanud äkk pidurdust parklas või võimalusel tühjal teel,kuid see ei pruugi 100 prossu aidata ja on endalgi piinlike ,õnneliku lõpuga juhuseid olnud.

Järgnew.Käituge mu sõnade mitte tegude järgi.Tawaliselt haagistel weduri küljes ka redel.Aga enamus (nagu minagi )ei viitsi sinna külmal ja tuulisel hommikul ronida ja weidi puhastada.Saabki loota asjale nii nagu eelpostitaja kirja pani.

hyva Kirjutas:Tentpoolhaagiste katustele jää kogunemise kohalt võin oma kogemuste põhjal öelda,et kui haagisel on plomm ja sisse ei pääse,siis on jää eemaldamine päris raske.Ise olen võimalusel kasutanud äkk pidurdust parklas või võimalusel tühjal teel,kuid see ei pruugi 100 prossu aidata ja on endalgi piinlike ,õnneliku lõpuga juhuseid olnud.
ja siis köllad isandale , "paluks uusi voolikuid ,juhtmeid" sest jää veduri ja haake vahelSad aga hea uudis see , et reedeti 13.oo- 2o.oo ei pea enam tartu tallinn liinil kartma, vaid hoidke piibe äärsed elanikud oma lapsed-koerad luku taga

Ja lakse hakkab tulema.Eriti just Aegviidu - Kärevete kandis.Seal selliseid kohti küll kus kaks wastutulijat rekkat õieti teineteisest möödagi ei pääse.Ja kui see porukas nii Tallinna kui ka Tartu poolt sõitma hakkab.Tee ju kitsas ja suht kurveline.Kuidas väiksed neist mööda saavad? Tekkivad hirm pikad ja aeglaselt venivad kolonnid.Lisaks saabuv talv + praktiliselt olematu teehooldus jne.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.

kujutage ette seda raskeveokite voori järva-jaani vahel

PETSS Kirjutas:Lisaks saabuv talv + praktiliselt olematu teehooldus jne.

Minule mõistetamatutel põhjustel on Piibe maantee Vägeva-Koeru lõik olnud kõik aastad 3. klassi (sic!) talihoolde kategoorias. Ehk siis samas seisus Eestimaa kõrvalteedega. Näiteks tähendab see soolatamise-liivatamise täielikku puudumist: vaid sahatatakse.

Minule täiesti arusaamatu samm, sest mõistlik oleks osa sõiduautoliiklust sellele trassile meelitada, seni kuni uut neljarajalist teed pole ja Tallinn-Tartu olemasoleva trassi koormus liiga suur...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

Arvan, et tegelikuses hakkab lõpuks toimima umbes sama asi nagu Poolas, kui panil on tarvis näiteks baari minna ja siis öösel oma hobuveokiga elusalt koju jõuda. Ehk siis lihtsalt ajastatakse oma sõidud nii, et nn.keeluaeg jääks puhkeaja pidamiseks.
Ja oh kui tore kui kõik see mass siis õigel ajal ühekorraga Tartu maanteed suunduvad võtma.

guits112 Kirjutas:kujutage ette seda raskeveokite voori järva-jaani vahel
Ja see JJ s Peertisse suunduv ristmiku aed saaks jälle kuulsaks.Aia omanikest kahju.Siiski ei kujuta ette neid reedeõhtuti Tartusse ja sealt edasi minevaid rekkaid seal teel (samuti ka vastassuunas liikuvaid).Ma miskipärast ei usu ,et näiteks nn Baltikumi esimene (reims teab millest jutt)oma töögraafikut suudab selle tõttu ringi teha.Sama käib ka teiste logistika ettevõtete kohta.Ning veel sel teel tawaliselt JJ ja Koeru risti vahel igakewadiselt koormuspiirangud.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.

PETSS Kirjutas:Ning veel sel teel tawaliselt JJ ja Koeru risti vahel igakewadiselt koormuspiirangud.
Suvel tehti sealkandis usinalt teetöid,võibolla loodavad sel kevadel piiranguteta hakkama saada...
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne