14-10-2006, 01:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-10-2006, 01:26 AM ja muutjaks oli Sm. Volgahuviline.)
Vankelmootoriga NSU koha pealt niipalju, et kui võtta lahti Saksa ebay või mobile.de, toksida otsingusse sõna NSU ja aastaarv vahemikus 1970-1979, siis ilmub huvilise ette päris mitu sõidukit ja mitmesuguste hindadega.
See Tauf-is asuv sõiduk tahab suht põhjalikku remonti saada, et temaga võiks lõplikult rahule jääda ja need autole kuluvad summad saavad olema ilmselt suuremad, kui teine samasugune, ostule kuluv summa seda on (mis on ka muidugi iseenesestmõistetav).
Ilmselt praegu tema rariteetsuse aste Saksamaal on mõningas mõttes võrreldav uuema ajastu Wartburgiga, milledest ka mõni üksik eksemplar siin meie mail ringi sõidab. Ses mõttes et päris ära kadunud ta pole veel kuskile, aga väga massiliselt teda ka enam ei liigu. Nii et selline vahepealne.
Mis sellesse teise masinasse, DKW-sse puutub, arvestades minu kunagist põgusat suhtlustasandit nonde automüügifirma tegelastega, kellede Saksast toodud müüdavatele "hoolealustele" ma eelmises töökohas värvimistöid tegin, siis võin öelda, et sealsed müüjad on üpris teadlikud pakutava kauba rariteetsusest. Ilmselt on ta toodud ühelt poolt mõttega tutvustamaks Audide kunagist ajalugu nende eellaste kaudu, aga samas, kui keegi vanatehnikahuviline tunneb äkki meeletut vajadust omale kas siis üks neist kahest või suisa mõlemad autod omale osta, siis nagu näha võib, ega neil seal müügisalongis midagi selle vastu ei saa olla.
Kirjutatakse lihtsalt selline ilus suur number hinnalipikule ja kui selle hinna eest ostetakse, siis ostetakse. Kui ei, siis ei.
Võibolla hakatakse seda DKW-d ka otsast taastama, kes sedagi teab.
Eks aeg näitab.
See Tauf-is asuv sõiduk tahab suht põhjalikku remonti saada, et temaga võiks lõplikult rahule jääda ja need autole kuluvad summad saavad olema ilmselt suuremad, kui teine samasugune, ostule kuluv summa seda on (mis on ka muidugi iseenesestmõistetav).
Ilmselt praegu tema rariteetsuse aste Saksamaal on mõningas mõttes võrreldav uuema ajastu Wartburgiga, milledest ka mõni üksik eksemplar siin meie mail ringi sõidab. Ses mõttes et päris ära kadunud ta pole veel kuskile, aga väga massiliselt teda ka enam ei liigu. Nii et selline vahepealne.
Mis sellesse teise masinasse, DKW-sse puutub, arvestades minu kunagist põgusat suhtlustasandit nonde automüügifirma tegelastega, kellede Saksast toodud müüdavatele "hoolealustele" ma eelmises töökohas värvimistöid tegin, siis võin öelda, et sealsed müüjad on üpris teadlikud pakutava kauba rariteetsusest. Ilmselt on ta toodud ühelt poolt mõttega tutvustamaks Audide kunagist ajalugu nende eellaste kaudu, aga samas, kui keegi vanatehnikahuviline tunneb äkki meeletut vajadust omale kas siis üks neist kahest või suisa mõlemad autod omale osta, siis nagu näha võib, ega neil seal müügisalongis midagi selle vastu ei saa olla.
Kirjutatakse lihtsalt selline ilus suur number hinnalipikule ja kui selle hinna eest ostetakse, siis ostetakse. Kui ei, siis ei.
Võibolla hakatakse seda DKW-d ka otsast taastama, kes sedagi teab.
Eks aeg näitab.