22-01-2007, 09:30 AM
Äkki saab keegi need üles panna või anda viite kust neid saab. Asjaga on väga kiire.
landmb Kirjutas:Kahe kangiga ehk siis vanem
peeterpaul Kirjutas:Aga.....kui on ikka kindel arusaamine, et tegemist topeltketastega, kontrolli traktorimark üle - ehk on Sul siiski T-16. Sinu poolt mahlakalt kasutatud slängis T-25 on põka, T-16 on sassii või saska, kuidas kellelgi.
Proovin homseks raamatud vä[/color]lja otsida ja sisse skännida.
unimüts Kirjutas:2 kangiga ja t-25. See suht võimatu minuteada. Sest Harkovi tehasest tuli minu "halbade" teadmiste tõttu välja vaid 3 kangiga t-25 te.
peeterpaul Kirjutas:PP: Ma ei usu, et Sillu seal lauslollusi kirja pannud on. Sinu poolt poolt viidatud kolmas kang on tegelikult hoob, mis on ühenduses pedaaliga, mis omakorda on ühenduses kütuse etteandega. Maakeeli, rooli küljes on käsigaas. Käiguvahetuskange oli ikkagi kaks.
peeterpaul Kirjutas:[quote=unimüts]No kolhoos.pri lehel olev T-25 puudutav info on põhiosas refereeritud ühest vanast ajakirjas Sotsialistlik Põllumajandus ilmunud traktorit tutvustavast lühiartiklist ja kiirel pilgul asja läbi vaadates ei märganud ma, et seal üldse oleks "käigukangide" arvust juttu olnud.
2 kangiga ja t-25. See suht võimatu minuteada. Sest Harkovi tehasest tuli minu "halbade" teadmiste tõttu välja vaid 3 kangiga t-25 te.
PP: Ma ei usu, et Sillu seal lauslollusi kirja pannud on. Sinu poolt poolt viidatud kolmas kang on tegelikult hoob, mis on ühenduses pedaaliga, mis omakorda on ühenduses kütuse etteandega. Maakeeli, rooli küljes on käsigaas. Käiguvahetuskange oli ikkagi kaks.
peeterpaul Kirjutas:PP: Vot ei ole kohanud veel T-25 traktorit (sõltumata tähelisest indeksist), mis pole Vladimiri tehases toodetud....Traktorit T-25 (kumer kapott) toodeti aastatel 1966 kuni 1972 Harkovi traktoritehases, alates 1972. aastast jätkus selle tootmine kuni 1973. aastani Vladimiri tehases kusjuures muutus ka logo traktori kapotil. Peale väikest moderniseerimist toodeti alates 1973. aastast traktorit margi T-25A all, mille välistest erinevustest võrreldes eelkäijaga on silmatorkavaim kandiline kapott.
unimüts Kirjutas:Tähise A taha [jutt on traktori T-25A modifikatsioonidest] peaks käima ka number, mis grupeeris ta kas kabiiniga, sõrestikuga või kummagita.See jutt vastab tõele: hetkel pole kusagilt järgi vaadata, aga minu mäletamist mööda oli niimoodi :T-25A kabiiniga, T-25A3 karkassiga, s.o. sõrestikuga ja T-25A2 kummagita, tegelikult tehasevariandis kerge presendist varikatusega.
landmb Kirjutas:Nagu ma juba kirjutasin, oleks vaja käigukasti jooniseid mitte mõttetut juttu kuidas käiku vahetada. Jooniseid on vaja käigukasti remondi jaoks.