K-125 (1947)
#21

rainer Kirjutas:...1958 aasta iž-56, mis on originaalis olnud MUST ja 1 kord üle tuisatud mingi helerohelisega. Kuna sellest rattast assortiikommi ei sooviks poleerida vaid ka pigem sellise "vana ja väga luitunud roosteplekise originaali look´i" teha talle (ka mõned üksikud valed osad vaja välja vahetada originaalide vastu), tekkis küsimus, et äkki keegi kavalpea oskab soovitada "kodustööstuslikult sobivat" varianti, kuidas VÕTTA MAHA ORIGINAALVÄRVI PEALT SELLELE PEALE TUISATUD TEINE VÄRV NII ET ORIGINAALVÄRVKATE MAKSIMAALSELT SÄILUKS ?

Osta mõned liitrid atsetooni ja hangi kaltsukast või kodusest kaltsukotist või pööningult suurm hulk kaltsu. Atsetoonise kaltsuga nühkimine koos leotamisega viib elevandikannatuse tulemusena selleni, et tehasevärv ei lahustu, ise pealepandud möginad tavaliselt aga lahustuvad.

Kui see võte ei toimi (iial ei tea ju, mis "puust" see heleroheline on), siis ei oska soovitada - vast siis ei saa, pead sel juhul metallini võtma ja uuesti korralikult värvima.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#22

Mis sellest taastamise projektist sai?
Mul tekkis suurem hunnik K125 varuosi.

www.kingibaar.ee | firmatekstiil ning äri- ja reklaamkingitused aastast 1994 üle EESTI!

Vasta
#23

Osad otsas.

www.kingibaar.ee | firmatekstiil ning äri- ja reklaamkingitused aastast 1994 üle EESTI!

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne