Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
25-03-2009, 00:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2009, 02:06 AM ja muutjaks oli
siimlane.)
Tere
Täna käisin ning muretsesin natuke kõvendit värvile. Vanast oli saanud mingi tükk purgi põhjas. Segasin värvi kokku ning tegin ratta juures veidi vigadeparandust. Lisaks sellele ketikaitsele oli veel üks paari ruutmillimeetri suurune tükk värvi raamilt jalga lasknud pärast seda kui näpitsad maha pillasin. Nüüd igaljuhul seisukord parem ning hooga edasi.
Samuti kaevasin natuke varuosakarpides ning kastides ja leidsin selliseid asju mille olemasolust ma teadlik ei olnud
Esimeseks vahetükk karteri ning piibujuhtme jaoks. Tegu erineva detailiga võrreldes tavalise magneetoga Pannoniaga.
Siis sattus uuesti mu kätte pirnipesa mis samuti erineb tavalisest:
Ning lõpuks ports dekoratiivseibe. Kõige rohkem roostes detailid on originaalid, ülejäänud lihtsalt võrdluseks kõrvale pandud.
Praegu ootab oma järge ka üks keevitustöö, kuid tundub, et seegi probleem saab varsti lahenduse.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Täna sai ratta külge monteeritud tagumised Pannonia kirjad, nikerdamist oli omajagu. Nüüd järgmise suure tööna tuleb kiige polt korra lahti võtta ja kiiget tahapoole liigutada. Nimelt see äsja värvitud detail ei mahu oma pessa. Kui see tehtud, saab hakata ketti peale panema ning samuti tegelema juba vaikselt süütesüsteemiga.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Astun millimeetriseid samme lõpu suunas. Täna garaaþis olin väga rahul Pannonia inseneride tööga. Nimelt sain eelpool nimetatud detaili paigaldatud ilma kiiget eemaldamata, kuna kiige sai tahapoole liigutada
Paigaldamisele eelnes muidugi kõikide kattepaneelide demonteerimine. Nüüd jätangi ratta mõneks ajaks lahtiseks kuni saab mootori tööle ja seejärel kõige lõpuks panen paneelid tagasi.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
04-04-2009, 20:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2009, 20:14 PM ja muutjaks oli
siimlane.)
Tere
Praegu käivad ratta juures igasugused pisitööd ja pisikeste detailide tagaotsimine. Esmaspäeval lähen astun Baltic Bolt'ist läbi ning soetan mõned poldid ja määrdeniplid. Järsku õnnestub isegi ühed standard kroomseibid saada. Täna lammutasin varuosarattalt veel katkise pöördtõukeleevendi varre maha. See tuleb nüüd korralikuga kokku keevitada ja ongi jälle originaalne varuosa olemas
Õnnestus saada ka spetsiaalsed dekoratiivseibid tagapaneelidele.
Praegu on kokku kogutud ka detailid mis tuleb ära tsinkida. Loodan sellega ka järgmine nädal hakkama saada. Siis veel vaja kroomimisest kätte saada viimased detailid ning ratas hakkab tasapisi kokku saama.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
18-04-2009, 17:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2009, 19:58 PM ja muutjaks oli
siimlane.)
Tere
Sain tsinkimisest asjad kätte ja mõned jubinad juba ratta külgegi kruvitud. Need mis veel ei ole, on jäädvustatud järgmisel pildil:
Uued määrdeniplid on küljes ning õnnestus saada kroomitud dekoratiivseibid Baltic Bolt'ist.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Täna sai Autorestauraatori abiga remonditud minu spidomeeter. Eelnevalt oli vaja treida abinõu, et saaks spidomeetri üldse treipinki panna. Seejärel väike pressimine rulliga ja valmis see oligi.
Samuti sai täna alumiinumkattele kõrv külge keevitatud. Nüüd veidi poleerimistööd ja seejärel rattale külge.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 50
Teemad: 20
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Patsutan sõbralikult Siimlasele õlale, et ta ei unustaks meid oma iluduse uuendustest valgustada.
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
25-05-2009, 21:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2009, 21:57 PM ja muutjaks oli
siimlane.)
Tere
Räägin siis vahepeal toimunud progressist - nimelt ostsin summutid ära ning panin külge. Samuti sai süütesüsteem paika ning mootor isegi töötab ja laeb korralikult. Praegu veel jama tuledega, kuna panin elektrisüsteemi kokku magneetoga el. skeemi järgi. Kuna praegu koolilõpetamine pooleli siis tsikkel ootab veidi paremat aega.
Siin on näha ühte pilti rattast, mis peaaegu koos:
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 401
Teemad: 79
Liitus: Aug 2008
Maine:
13
Jube ilus ikka. Selliseks ei raatsiksi Eestimaa teedele minna, vaid hoiaks toas ning enne magama minekut läheks silitaks natukene.
Igastahes edu!
Kevin.
Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!
www.vanaisavokk.forumotion.com
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Mina ehitan rattaid ikka sõitmiseks, mitte kapiotsas hoidmiseks. Kui katki läheb või ära kulub, siis võib ju alati uuesti remontida, värvida või kroomida. Iseasi palju mul nendega sõitmiseks tegelikult aega jääb. T1-ga sõitsin eelmine suvi ainult 3-4 korda.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
25-06-2009, 11:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2009, 11:17 AM ja muutjaks oli
siimlane.)
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Väga ilus ratas ikka. Aga mis Pärnus juhtus? Laadimine vedas alt või kuumenes liialt?
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Ratas laeb korralikult, sellega probleeme ei ole. Miks mootor seisma jäi oli hoopis lihtsam. Kuna ei pannud kütusele filtrit vahele ummistas üks paagist lahtisaanud tükk düüsi ära ja oligi sõit sõidetud
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
29-06-2009, 12:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2009, 12:09 PM ja muutjaks oli
vilkar..)
Üks tõsiselt kena ratas ja üks väga tehnikast hooliv inimene!
Tekkis küsimus, et milline siis järgmiseks ?
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Postitused: 548
Teemad: 33
Liitus: Dec 2002
Maine:
1
Oma silmaga nüüd kah ratas nähtud ning - reaalselt nägi vähemalt sama hea välja kui piltidel.
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
07-07-2009, 00:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2009, 00:08 AM ja muutjaks oli
siimlane.)
(29-06-2009, 12:06 PM)vilkar. Kirjutas: Üks tõsiselt kena ratas ja üks väga tehnikast hooliv inimene!
Tekkis küsimus, et milline siis järgmiseks ?
Tere
Järgmiseks on plaanis T5 aastast 1969. See on idablokis enimlevinud Pannonia, varuosadega probleeme pole. Väikese kõrvalekaldena plaanin kasutada kroomitud paneelidega paaki, mitte üleni kroomivannis käinut. Värvilahendus tuleb ka ebatraditsiooniline kuna must ratas on T1 näol juba olemas, seetõttu valisin originaaltoonide seast sinise.
Projektilehekülg on praeguseks juba valmis tehtud
siin kuid ratas ise veel ühes tükis ja alles ootab oma aega. Kuna see ei ole iseenesest väga keerukas projekt siis nagu ikka loodan järgmiseks kevadeks valmis saada.
Üritan iga rattaga oma restaureerimise kvaliteeti tõsta ning loodan, et seekord suudan kõik poldid originaali ajada. Vaatame, järsku õnnestub
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967