Mis mootorratas?
#1

Millega siis õigupoolest ikka tegu on ja kas ja kui palju on müüja juurde luuletanud?
http://www.soov.ee/adview.do?altId=0710220048

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#2

NSU 201ZD näib ta olevat ja nigela pildi pealt valesid tükke ei paista (mis ei tähenda, et neid väga pole). Tootmisarv 200 muidugi ei ole õige, see on ikka tuhandetes ehk tegu NSU tüüptsikliga.

Lehel http://www.nsu-greifzu.de/html/nsu_201_z.htm peaks selliste 200st NSUde eri modifikatsioonide tootmisarvud olema olemas tehnilise teksti sees (saksakeelne). Kui pakutav on tõesti 201ZD mudel, siis selle lehe kohaselt on neid tehtud 1933 ratast (pluss tuhandetes sarnaseid sõsarrattaid).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Aitähh huvitava lehe eest. Samas siis ei saa olla ka ju õige müüja markeering "pony" või siis on aastaarv vale. Ponysid hakati selle saidi järgi tootma ju 34, aga müüja ratas on pärit 33 a.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#4

Pakiraam viitab 34nda aasta toodangule (kas siis tavaline ZD või siis luksversioon" ZDL).
Numbrilaud on mille oma? Omalooming?
Ketikaitse viitab minuarust 34nda aasta luksversiooni omale e. siis ZDL-ile.

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#5

valdo Kirjutas:Lehel http://www.nsu-greifzu.de/html/nsu_201_z.htm peaks selliste 200st NSUde eri modifikatsioonide tootmisarvud olema olemas tehnilise teksti sees (saksakeelne). Kui pakutav on tõesti 201ZD mudel, siis selle lehe kohaselt on neid tehtud 1933 ratast (pluss tuhandetes sarnaseid sõsarrattaid).

Raaminumbrite vahemiku järgi rehkendades saab tootmisarvuks 1156, too 1933 näikse tootmisaasta olevat.
Tuli välja augustis 1933 175 Z järel, ehitati vaid ca 1/2 aastat.
Vasta
#6

Tegelikult peaks NSU raaminumbrid jooksma järjest kõikidel hetkel tootmises olnud markidel üheaegselt, st et antud isendit oleks toodetud 1156 tk siis mitte nii, et raaminumbrid jooksevad järjest 860000 kuni 861156 näiteks. Vb ka eksin.
Vasta
#7

Kui seal lehel leiduv info õige on, siis ei eksi - erinevate mudelite raaminumbrite vahemikud kattuvad osaliselt. Mudeli 201 DZ puhul ma seda küll ei märganud, aga seal lehel on ilmselt vaid osa NSU tolle hetke toodangust ära toodud. Aga OK, vanadest kaherattalistest väga kaugel seisev tegelane lõpetab selleks korraks klaviatuuri toksimise...
Vasta
#8

Huvitav, mis selle tsikli eest tahetakse ka?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

valdo Kirjutas:Huvitav, mis selle tsikli eest tahetakse ka?

Kuulutuses on kontakt ju olemas
Vasta
#10

Pleku Kirjutas:
valdo Kirjutas:Huvitav, mis selle tsikli eest tahetakse ka?

Kuulutuses on kontakt ju olemas

On, aga ma mõtlesin, et keegi on juba uurinud kaasfoorumlastest.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#11

Pole viitsinud asjasse süveneda aga on minu käes küla pealt laenatud raamat NSU im Bild, selle lõpus toodud lühikesed tehn. jms andmed markide kaupa (raamatus esineb ka vigu, ka seal tabelis vähm. 1 minu arust).
Seal siis NSU 201 Z, tootmine 1930-32 4123 tk,
NSU 251 Z 1930-33 255 tk,
NSU 201 ZD Pony 1934-36 46420 tk!
Vasta
#12

tunnen kaudselt toda müügimeest, sahkerdis vend on!
Vasta
#13

Seda teemat on ka natukene motokuuris arutatud, seal jookseb ka kellegi pakutud hind läbi:

http://www.motokuur.ee/modules.php?name=...pic&t=5375
Vasta
#14

Saatsin ka müüjale kirja ja ta ütles hinnaks 4000.- EURi!!
Vasta
#15

Vat sellisest asjast ma aru ei saa: miks peab siin Eestis küsima hindasid EUR´ides, kui selle rahaga siin maksta ei saa? Kas tõesti ei juleta kroonides nii suurt summat välja öelda? Võibolla ainult minu "kiiks"!
Vasta
#16

ats97 Kirjutas:Vat sellisest asjast ma aru ei saa: miks peab siin Eestis küsima hindasid EUR´ides, kui selle rahaga siin maksta ei saa? Kas tõesti ei juleta kroonides nii suurt summat välja öelda? Võibolla ainult minu "kiiks"!

Aga see on ilmselge ju, et hind PEAB olema EUR-ides. Meie kõik ju ikkagi tegelikult südamepõhjas soovime Eesti kroonid ära põletada ja kasutada uhiuusi rahatähtesid, tahame, et president Bush meid oma kaitsva tiiva alla võtaks, et diktaator? Putin meile maha ei saaks teha, tahame, et Naissaarele tekiks suur kasiinokuurort nagu Las Vegas, tahame saada euroopa jõuakamaks riigiks jne...
Mina arvan, et see on sinu "kiiks".

Tambets@häbi hakkab.ee

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#17

2005.a Saksamaal va. kataloogis on NSU 201 ZDB ja 201 ZD Pony hinnaks 500.- kuni 2000.- EUR. Teine number tähistab keskpäraselt restaureeritud isendi hinda. Neid hakati tootma vastavalt 1935. ja 1936.a. Vanema mudeli hinda pole toodud, kuid see ei saa olla oluliselt suurem eelpooltoodust. Tean, et antud müüja on varemgi asju maailmaturu hinnast kallimalt suutnud müüa. Jääb soovida ainult JÕUDU!

Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
Vasta
#18

ebays müüdi hiljaaegu üks sarnases seisus ja komplektsuses isend 700 EUR-iga (www.ebay.de) aga täpset linki enam ei leia kuna ei pannud seda jälgimisse. 4000 EUR-i oleks isegi restaureeritud ratta puhul ülepakutud hind.

militaarmootorrattur
Vasta
#19

Umbes kuu aega tagasi müüdi EBAY-s ka üks täiskomplektne 1936. aasta PONY ZDB 200 täpselt 3560 euroga. Fotode alusel ei suutnud leida ühtegi puuduvat vidinat. Saaremaa isendi komplektsust on ühe pisikese foto põhjal raske hinnata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne