12-10-2008, 10:16 AM
Originaalpumbaga on kahtlane üritus. Esiteks on tootlikkus väike ja teiseks ei kipu vene pumpade enamus tõstetud töörõhku (jagaja klapi pealekeeramist) kuigi kaua taluma. Lisaks pole selle traktori hüdropumba ajam kuigi koormusttaluv. Surve tõstmine ja pidev maksimaalse töörõhu kasutamine võib ülekande hammasrataste laagerduse kiiresti ära tappa. Eriti, kui seal koosteebatäpsusi leidub (ja enamasti leidub)
Hüdropaagi väikesest mahust juba räägiti. Arvesta, et õli töötamisel kuumeneb ja paagi resevmaht on vägagi kasuks töövedeliku jahutamiseks.
Kui on kange tahtmine kõigepealt kuueteistkümnega proovida, siis mina soovitan küll panna vähemalt russi pump jõuvõtuvõlli otsa. Ning lisapaak, nii 20-30 l. Niikuinii peab Sul alles jääma rooli hüdraulika ja kasti kallutushüdraulika - las need siis toimetavad originaalpumbakeste otsast. Parem oleks muidugi miskine lääne pump vähemalt 200 bar töörõhuga, siis ei jää asi pumbarõhu taha...
Arvesta, et väiksema töörõhu korral ei saavuta tõstuk sedagi nappi tõstejõudu...
Kuueteistkümne kliirensist on kasu niikaua, kuni ronitakse üle kändude. Mudas pole vahet, niikuinii upub esimesena koormatud käru...
Hüdropaagi väikesest mahust juba räägiti. Arvesta, et õli töötamisel kuumeneb ja paagi resevmaht on vägagi kasuks töövedeliku jahutamiseks.
Kui on kange tahtmine kõigepealt kuueteistkümnega proovida, siis mina soovitan küll panna vähemalt russi pump jõuvõtuvõlli otsa. Ning lisapaak, nii 20-30 l. Niikuinii peab Sul alles jääma rooli hüdraulika ja kasti kallutushüdraulika - las need siis toimetavad originaalpumbakeste otsast. Parem oleks muidugi miskine lääne pump vähemalt 200 bar töörõhuga, siis ei jää asi pumbarõhu taha...
Arvesta, et väiksema töörõhu korral ei saavuta tõstuk sedagi nappi tõstejõudu...
Kuueteistkümne kliirensist on kasu niikaua, kuni ronitakse üle kändude. Mudas pole vahet, niikuinii upub esimesena koormatud käru...