03-01-2014, 15:35 PM
Ei maksa unustada, et lindijooks on kallis ja raske, aga kulub liivas-mullas üsna kiirelt ja tahab pingutamise näol pidevat hooldust. Samuti tahab linttraktori veermik määrimist saada.
Sõidumugavus on pehmelt öeldes raju, sest kuigi veermikus kärude vahel on mingid vedrud, siis iga kivi ja känd tekitab hüppe, mis paiskab pea vastu lage.
Talutava tee peal on linttraktor tunduvalt aeglasem kui ratastraktor.
Linttraktori veeretakistus on tohutu, seetõttu ka tema kütusekulu on tunduvalt suurem.
Linttraktoril on eelis pehmel pinnasel. Põllumajanduses pannakse kompenseerimiseks ratastraktoritele alla topeltrattad, metsamasinatele lihtsalt laiemad rehvid.
Linttraktor suudab "kannapööretega" aluspinna täiesti segi künda. Silumine maksab ka midagi, isegi kui tarbetu looduskahju arvestamata jätta.
Linttraktor lahutab pööramiseks ühe lindi veo sidurist lahti, halvemal juhul pidurdab ka veel ühte linti. Seetõttu kaotab linttraktor pöörates suure osa oma veojõust.
Andres, 2 suve DT75B peal rabas veetnud.
Sõidumugavus on pehmelt öeldes raju, sest kuigi veermikus kärude vahel on mingid vedrud, siis iga kivi ja känd tekitab hüppe, mis paiskab pea vastu lage.
Talutava tee peal on linttraktor tunduvalt aeglasem kui ratastraktor.
Linttraktori veeretakistus on tohutu, seetõttu ka tema kütusekulu on tunduvalt suurem.
Linttraktoril on eelis pehmel pinnasel. Põllumajanduses pannakse kompenseerimiseks ratastraktoritele alla topeltrattad, metsamasinatele lihtsalt laiemad rehvid.
Linttraktor suudab "kannapööretega" aluspinna täiesti segi künda. Silumine maksab ka midagi, isegi kui tarbetu looduskahju arvestamata jätta.
Linttraktor lahutab pööramiseks ühe lindi veo sidurist lahti, halvemal juhul pidurdab ka veel ühte linti. Seetõttu kaotab linttraktor pöörates suure osa oma veojõust.
Andres, 2 suve DT75B peal rabas veetnud.