Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

(22-02-2013, 15:06 PM)Veteran Kirjutas:  Üks isand lubas paar pilti mõnest isendist teha.
No ei saa kommentaarist aruSad Kes on isand jne...?
Sõltumata isandast huvitab nende autode minevik,olevik ja tulevik.
Kas on kellegil rohkem infot ja pilte nende masinate kohta?

(24-09-2011, 10:14 AM)Aspelund Kirjutas:  [Pilt: rariteet.jpg]

MAZ-509A. Ehitatud ümber poolhaagise veoks. Tõenäoliselt viimane Eestis.

Seisnud pikki aastaid ühes kohas, nüüd asukohta muutnud. Võimalik, et teel suurde taevasesse autoparki.

Täpne asukoht vaid päästmisest huvitatutele.

A.
Tänaseni alles.Sain mingisuguse pildi ka(paremat pilti teha ei saanud). [Pilt: 533040_475701772478774_1652609261_n.jpg]

(22-02-2013, 15:06 PM)Veteran Kirjutas:  Üks isand lubas paar pilti mõnest isendist teha.
Hea küll autodest paar pilti

Veel pole maha löödud

(26-02-2013, 20:34 PM)tak35744 Kirjutas:  
(24-09-2011, 10:14 AM)Aspelund Kirjutas:  [Pilt: rariteet.jpg]

MAZ-509A. Ehitatud ümber poolhaagise veoks. Tõenäoliselt viimane Eestis.

Seisnud pikki aastaid ühes kohas, nüüd asukohta muutnud. Võimalik, et teel suurde taevasesse autoparki.

Täpne asukoht vaid päästmisest huvitatutele.

A.
Tänaseni alles.Sain mingisuguse pildi ka(paremat pilti teha ei saanud). [Pilt: 533040_475701772478774_1652609261_n.jpg]

Paar sõna ka sekka.Millal säänsed 4x4 neltakti ninatud MAZ-id tulid? Ei viitsi uurida,järele vaadata,aga mäletamist mööda 60 lõpul nad igatahes Eestimaal vurasid.Mu kadunud pinginaabri isa sai sellise 60 lõpul ja just nimelt sadulveoki.Vedas 17.baasis enne kahetaktilise mootoriga Krazi sabas tilpnenud kaheteljelist pigipütti-poolhaagist.Kraz-ike kanti maha,aga haagise pandi siis uue-veel värvilõhnalise 4x4 MAZ-i taha.Vedas teist siis vast aastake poolteist.Aga vist polnud MAZ siiski päris kohane selle veoks.Igatahes pärast sõitis siis sama haagis juba tollal uue V8,nelitakti Krazi sadulas.Mis sellest uuest MAZ-ist sai,ei tea,ei mäleta.Ja küsida pole ka enam kelleltki.
Aga selline MAZ igatahes väärtus ja säilitamist vääriv.
Flanagan

(27-02-2013, 00:08 AM)flanagan Kirjutas:  Paar sõna ka sekka.Millal säänsed 4x4 neltakti ninatud MAZ-id tulid? Ei viitsi uurida,järele vaadata,aga mäletamist mööda 60 lõpul nad igatahes Eestimaal vurasid.Mu kadunud pinginaabri isa sai sellise 60 lõpul ja just nimelt sadulveoki.Vedas 17.baasis enne kahetaktilise mootoriga Krazi sabas tilpnenud kaheteljelist pigipütti-poolhaagist.Kraz-ike kanti maha,aga haagise pandi siis uue-veel värvilõhnalise 4x4 MAZ-i taha.Vedas teist siis vast aastake poolteist.Aga vist polnud MAZ siiski päris kohane selle veoks.Igatahes pärast sõitis siis sama haagis juba tollal uue V8,nelitakti Krazi sadulas.Mis sellest uuest MAZ-ist sai,ei tea,ei mäleta.Ja küsida pole ka enam kelleltki.
Aga selline MAZ igatahes väärtus ja säilitamist vääriv.
Flanagan
Vist oli 1965a. MAZ-500-seeria veokite sünniaasta ja põhimõtteliselt toodeti neid kuni 1990a.-ni välja.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...

Kui jutt 4x4 mudelist МАЗ-509, siis erinevad andmed. Denisovets põhimõtteliselt ei tea lõppu. Vene keelses wikipedias on aastaarvud '77 kui '80. Kusagil kolmandas kohas näitas viimaseks aastaks 78. Võiks siis oletada, et 1966 kuni hiljemalt 1980.

(27-02-2013, 20:54 PM)cesium Kirjutas:  Kui jutt 4x4 mudelist МАЗ-509, siis erinevad andmed. Denisovets põhimõtteliselt ei tea lõppu. Vene keelses wikipedias on aastaarvud '77 kui '80. Kusagil kolmandas kohas näitas viimaseks aastaks 78. Võiks siis oletada, et 1966 kuni hiljemalt 1980.

Võimalik, et siis muudeti lihtsalt mudelinimetust. Umbes sel ajal mindi ju üle uutele indeksitele.

Jah, samas ei hakanud kusagil silma mis see uus indeks oli, ehk et tundus nagu oleks ära lõpetatud... a vb vaatasin ise halvasti ringi.

1986 uhasid sellised põhja-venes metsa vedada,ei usu et nad seal üle paari aasta vastu pidasid-oktoober kuni aprill mootoreid ei seisatud.

(02-03-2013, 09:16 AM)Katkine Kolb Kirjutas:  1986 uhasid sellised põhja-venes metsa vedada,ei usu et nad seal üle paari aasta vastu pidasid-oktoober kuni aprill mootoreid ei seisatud.
Tegelikult ongi õige veoautot sihtotstarbeliselt kasutada nii, et mootor ja käiguosa kunagi ei jahtu, sest niimoodi on kulumine kõige väiksem ja auto kasulik eluiga kõige pikem.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!

(02-03-2013, 10:07 AM)Mufff Kirjutas:  
(02-03-2013, 09:16 AM)Katkine Kolb Kirjutas:  1986 uhasid sellised põhja-venes metsa vedada,ei usu et nad seal üle paari aasta vastu pidasid-oktoober kuni aprill mootoreid ei seisatud.
Tegelikult ongi õige veoautot sihtotstarbeliselt kasutada nii, et mootor ja käiguosa kunagi ei jahtu, sest niimoodi on kulumine kõige väiksem ja auto kasulik eluiga kõige pikem.

Tänapäevaste diiselmootorite kohta seda küll öelda ei saa. Kui mootor pikalt tühikäigul tiksub, hakkavad varsti pihustid "kusema".

(02-03-2013, 14:00 PM)zazik Kirjutas:  Tänapäevaste diiselmootorite kohta seda küll öelda ei saa. Kui mootor pikalt tühikäigul tiksub, hakkavad varsti pihustid "kusema".

Ära tangi saasta ja kasuta korralike õlisid.

Dad.

Tänased leiud:
[Pilt: 533117_477102685672016_1389881447_n.jpg]
[Pilt: 268066_477102769005341_1691003918_n.jpg]
[Pilt: 540817_477102759005342_275214728_n.jpg][Pilt: 420255_477103209005297_2048921643_n.jpg][Pilt: 563533_477103312338620_1072140036_n.jpg]
[Pilt: 69607_477103319005286_761821429_n.jpg]
[Pilt: 11612_477103335671951_1957536856_n.jpg]
[Pilt: 549228_477103365671948_454558256_n.jpg]
[Pilt: 531157_477103382338613_1390478749_n.jpg][Pilt: 542646_477103412338610_1163925416_n.jpg]

1 gen. Prelude vahva leid, kahjuks suht ületuunitud ja väsinud tundub.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...

Ja Mersule reg.numbriga 333 hakkab sammal selga kasvamaSad

(02-03-2013, 16:19 PM)krossifänn Kirjutas:  Ja Mersule reg.numbriga 333 hakkab sammal selga kasvamaSad
Numbrid olid 332.Kahju küll, et ära mädaneb.
Albumid: https://www.facebook.com/media/set/?set=...206&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set=...206&type=3

Paraku see W123 ei tasu enam küll päästmist, mis liig, see liig, kurb.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...

Kõik oleneb sellest milline põhi ja rattakoopad välja näevad, tiivad ja uksed leiab ikka. Aga jah hulka tööd ja vaeva on kõvasti, kes see ikka tänapäeval viitsib.

Kahju kohe vaadata,et sellised autod käest lastud on.

8.nda pildi peal olev vana Ford Escort on küll päästmist väärt.Meie mail seda generatsiooni vähe leida.See MB on jah juba roiskuma läinud,sellest asja enam naljalt saab.

crazy

(02-03-2013, 17:21 PM)crazygamer Kirjutas:  Kahju kohe vaadata,et sellised autod käest lastud on.

8.nda pildi peal olev vana Ford Escort on küll päästmist väärt.Meie mail seda generatsiooni vähe leida.See MB on jah juba roiskuma läinud,sellest asja enam naljalt saab.

crazy
See Ford sai leitud juhuslikult.Asub kohas,kuhu tavainimene ei satu.Kevadel üritan parema pildi saada.Kõrval oli sammaldunud Mercedes kaubik.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne