Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
27-02-2013, 20:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2013, 20:09 PM ja muutjaks oli
Edel.)
(27-02-2013, 00:08 AM)flanagan Kirjutas: Paar sõna ka sekka.Millal säänsed 4x4 neltakti ninatud MAZ-id tulid? Ei viitsi uurida,järele vaadata,aga mäletamist mööda 60 lõpul nad igatahes Eestimaal vurasid.Mu kadunud pinginaabri isa sai sellise 60 lõpul ja just nimelt sadulveoki.Vedas 17.baasis enne kahetaktilise mootoriga Krazi sabas tilpnenud kaheteljelist pigipütti-poolhaagist.Kraz-ike kanti maha,aga haagise pandi siis uue-veel värvilõhnalise 4x4 MAZ-i taha.Vedas teist siis vast aastake poolteist.Aga vist polnud MAZ siiski päris kohane selle veoks.Igatahes pärast sõitis siis sama haagis juba tollal uue V8,nelitakti Krazi sadulas.Mis sellest uuest MAZ-ist sai,ei tea,ei mäleta.Ja küsida pole ka enam kelleltki.
Aga selline MAZ igatahes väärtus ja säilitamist vääriv.
Flanagan
Vist oli 1965a. MAZ-500-seeria veokite sünniaasta ja põhimõtteliselt toodeti neid kuni 1990a.-ni välja.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
27-02-2013, 20:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2013, 20:56 PM ja muutjaks oli
cesium.)
Kui jutt 4x4 mudelist МАЗ-509, siis erinevad andmed. Denisovets põhimõtteliselt ei tea lõppu. Vene keelses wikipedias on aastaarvud '77 kui '80. Kusagil kolmandas kohas näitas viimaseks aastaks 78. Võiks siis oletada, et 1966 kuni hiljemalt 1980.
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
27-02-2013, 21:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2013, 21:15 PM ja muutjaks oli
cesium.)
Jah, samas ei hakanud kusagil silma mis see uus indeks oli, ehk et tundus nagu oleks ära lõpetatud... a vb vaatasin ise halvasti ringi.
Postitused: 7
Teemad: 0
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
1986 uhasid sellised põhja-venes metsa vedada,ei usu et nad seal üle paari aasta vastu pidasid-oktoober kuni aprill mootoreid ei seisatud.
Postitused: 527
Teemad: 38
Liitus: Aug 2008
Maine:
14
(02-03-2013, 09:16 AM)Katkine Kolb Kirjutas: 1986 uhasid sellised põhja-venes metsa vedada,ei usu et nad seal üle paari aasta vastu pidasid-oktoober kuni aprill mootoreid ei seisatud.
Tegelikult ongi õige veoautot sihtotstarbeliselt kasutada nii, et mootor ja käiguosa kunagi ei jahtu, sest niimoodi on kulumine kõige väiksem ja auto kasulik eluiga kõige pikem.
Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Postitused: 423
Teemad: 29
Liitus: Apr 2010
Maine:
1
1 gen. Prelude vahva leid, kahjuks suht ületuunitud ja väsinud tundub.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 423
Teemad: 29
Liitus: Apr 2010
Maine:
1
Paraku see W123 ei tasu enam küll päästmist, mis liig, see liig, kurb.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Kõik oleneb sellest milline põhi ja rattakoopad välja näevad, tiivad ja uksed leiab ikka. Aga jah hulka tööd ja vaeva on kõvasti, kes see ikka tänapäeval viitsib.
Postitused: 19
Teemad: 1
Liitus: May 2011
Maine:
0
Kahju kohe vaadata,et sellised autod käest lastud on.
8.nda pildi peal olev vana Ford Escort on küll päästmist väärt.Meie mail seda generatsiooni vähe leida.See MB on jah juba roiskuma läinud,sellest asja enam naljalt saab.
crazy