Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Kas on keegi eesti teedel kohanud või teab siinmail olevat diiselmootoriga tsiklit?
Postitused: 1,292
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Isiklikult pole näinud, küll kirjutas mingi vanem autoajakiri (kui ma ei eksi, siis AutoBild) mõni aasta tagasi sellisest. Ja kui õieti mäletan, oli tegu diiselmootoriga Royal Enfieldiga, mis pruugituna ja avariilisena siia maale toodi ja uuesti ellu äratati. Hetkel pole võimalik kahjuks ajakirja otsida,kuna aega napib.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Teedel pole kohanud aga Põlvas olen näinud.
Postitused: 85
Teemad: 4
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Tuttavad tõid Hiinast paar tükki ,aga kuna tüübi kinnitust ei saanud ,siis jäi asi seisma .Olid kergelt tshopperi välimusega rubiinpunased ja paagil kiri Tiger !
Postitused: 764
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
CORRADOg60 Kirjutas:Ja kui õieti mäletan, oli tegu diiselmootoriga Royal Enfieldiga /
Mõned aastad tagasi oli diiselmootoriga Royal Enfield ka Motorexil väljas (uus).
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 122
Teemad: 12
Liitus: Apr 2008
Maine:
5
Kui edasi "unistada", siis võiks ju olla diisel-hübriid tsikkel.
5 KW diiselmootor (väike kaasaskantav diisel elektrijaam) ajab ühtlase kiirusega ringi elektrigeneraatorit ja laeb akusid ... akude pealt töötab muudetava kiiruse ja võimsusega elektrimootor ... kui "tõmmet" vaja läheb, siis võetakse akude pealt lisaenergiat ja saadakse korraks hea tõmme ... kui pidurdatakse, siis laetaks pidurdusenergiaga akusid ... elektrimootori pidev võimsus oleks 5 KW, kuid hetkeline 50 KW ... selline elektrimootor kaaluks koos juhtelektroonikaga ligi 50 kg.
Nii oleks mõeldav maanteel saavutada kütusekulu ligi 1 liiter / 100 km kohta ... ning vajadusel oleks hetkeks hea tõmme ka olemas akude arvelt.
Diiselmootori kütusekulu on alati parem, kui mingil kahetaktilisel motika mootoril ... ühtlaselt töötava mootori kasutegur on alati suurem, kui ebaühtlaselt töötava mootori kasutegur .... väikese võimsuse ja töömahuga mootori kütusekulu on alati väiksem suure võimsusega mootori kütusekulust ...kui pidurdusenergia akumuleerida akudesse, saab veelgi parema kasuteguri .... pannes kõik kokku polegi liiter sajale eriline ulmekas.
Diiselmotika vastu tuntakse huvi ju eelkõige kütuse kokkuhoiu pärast - seetõttu oleks diisel-hübriid motikas huvitav teema ... laske nüüd aruteluga edasi, mul pole kahjuks A-kategooria lube.
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Nojah, kena mõelda hübriidi peale, aga akud kaaluvad ju jubedalt.
Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Huvitav projekt igatahes.
Pilte vaadates ei leidnud jahutusradiaatorit, kas see paikneb motika kütusepaagi sisemuses (torud nagu läheks sinna)?
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Praegusel varjandil on see vedelik tõesti paagis koos küttega, muidugi eraldi ruumides.
Postitused: 1,378
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Kuidas lood vibratsiooniga on?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.