Ikka ja jälle seda automaksu!

(23-01-2024, 16:43 PM)Mart Laanelepp Kirjutas:  Tegelikult on ju arusaadav et raha on vaja ja mille jaoks: 
1. riigikaitse kulude tõstmine
2. eelnevate valitsuste laenuraha najal tõstetud püsikulutused

aga selle raha maksumaksja taskust selliste moodustega kokku korjamine tekitab vastikustunnet.
Riigikaitse kuludeks sobib kenasti sihtotstarbeline riigikaitsemaks - ühtlasi ka hea indikatsioon, kes tegelikult hoolib meie riigi kaitsmisest ja kes mitteniiväga. Esimese vabariigi ajal sai vabatahtlikest annetustest kena jupikese allveelaevaehitustki rahastatud. Kuniks sellist sihtostarbelist maksu ei ole, kummardan maani nende inimeste ees, kes on oma valiku teinud ja toetavad igasugu parasiite vältides ausate inimeste tegevust Ukraina sõdurite varustamisel. Kummardan ka peale sihtotstarbelise maksu teket. Musta auku mingite imetabaste ülikoolide "rahvusvahelistumise" meetmete rahastamiseks või timbulimbumaa digipöördeks haihtuv geneeriline maks ei riku maksmatajätmise korral unerahu mitteüksteps.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(23-01-2024, 16:54 PM)hobiautod Kirjutas:  Neid mopeedauto laadseid sahaga ja puisturiga junne on nähtud mitmeid.
No lapsevanematele müüakse pedaalidega, plastmassist, ekskavaatoreid ka eksole Wink

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(23-01-2024, 16:48 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(23-01-2024, 16:39 PM)maaks Kirjutas:  Ütleme hüpoteetiline maastikuhoolduse-kojamehe ühemehe-väikeettevõtlus, kes reaalselt vajab "haakekonksuga berlingot" (ja paar korda aastas haagist)  Rolleyes ja ei peagi ennast surnuks rabelema.
Ja kuidas see juust oma pidrunitega haagise 1000 kg veovõime juures sikutab normaalse kastika 3500 kg? Või võtab ehk ninna saha ja pärasse liivapuisturi?
Vabandust, saha, puisturi ja ekskavaatori tõesti unustasin! Väiksema sõidukiga kui RAM3500 üks haljastaja tõesti toime ei tule (eriti kui ta naise RAV4-a peab sellega üleval pidama)  Sad
Vasta

Ühesõnaga kui maksu ei jaksa maksta siis...

https://youtu.be/TuXgOkzxdMI?si=ryfvkfWelgEFBGOv
Vasta

(23-01-2024, 17:00 PM)maaks Kirjutas:  
(23-01-2024, 16:48 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(23-01-2024, 16:39 PM)maaks Kirjutas:  Ütleme hüpoteetiline maastikuhoolduse-kojamehe ühemehe-väikeettevõtlus, kes reaalselt vajab "haakekonksuga berlingot" (ja paar korda aastas haagist)  Rolleyes ja ei peagi ennast surnuks rabelema.
Ja kuidas see juust oma pidrunitega haagise 1000 kg veovõime juures sikutab normaalse kastika 3500 kg? Või võtab ehk ninna saha ja pärasse liivapuisturi?
Vabandust, saha, puisturi ja ekskavaatori tõesti unustasin! Väiksema sõidukiga kui RAM3500 üks haljastaja tõesti toime ei tule (eriti kui ta naise RAV4-a peab sellega üleval pidama)  Sad
Ehk väljendasingi end liialt hägusalt:

* 3500 kg veab ära 1,9 masuudipressiga Isuzu ja muud sellelaadsed. Ei pidanud kindlasti silmas mikistani kraami.
* Maastikuhooldusega tegeleva väikeettevõtja vaates oleks pehmeltöeldes ebaadekvaatne, kui ta ei müüks enda kundedele ka lumelükkamisteenust ja midaiganes veel (näiteks avanti või miniekskavaatori vedu objektile), et vooruslikud keskkonnasäästmiseteesklemise maksud kõik kenasti makstud saaksid. 

Aga eks ma olengi tiba tuhm ega jaga maailma toimimisest moonigi.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Siin mitu korda mainitud auto ümber tegemist inva suunitlusega päästab päeva. 
Kas see on nii et kui paned käsi juhtimise ongi ok 
Või siiski peab autole olema väljastatud invakaart ?
Vasta

(23-01-2024, 19:04 PM)MeelisV Kirjutas:  Siin mitu korda mainitud auto ümber tegemist inva suunitlusega päästab päeva. 
Kas see on nii et kui paned käsi juhtimise ongi ok 
Või siiski peab autole olema väljastatud invakaart ?
Sellepärast ka mina küsisin, kumb peab olema puudega? Inimene või auto?
Vasta

Täna raadios suur pealik kaja ütles ,et automaks on keskkonna ja luksusmaks.
Suht savi palju maks tuleb,tasub pigem vaadata kuidas see tagasi tõmmata.
Vasta

Kui 200 ja Sotsid ning nendega liitunud Kohukesed edaspidi valimistel hääli tahavad saada siis peaks Riigikogu hääletusel see plaan saama negatiivse hääletuse. Mind pole kunagi väga see poliitika huvitanud ja valimistel olen pigem protesti hääli andnud. 
Aga täna vaadates seda soga mida seoses automaksuga ministrid ajavad ... Nagu ksf. Deville mainis, et meile valetatakse. Minul ei ole ka midagi nn. Solidaarsusmaksu vastu kui riik on hädas. Aga see hämamine ja  seosetu ila millele nad ei suuda isegi erikomisjonis vastata. Iga teine vastus oli ei tea, pole võimalik, andmekaitse jne... 
Oleksite pidanud küsimused ennem saatma... Ma tahaks ka eksamil ennem küsimusi saada kui vastama lähen.
Vasta

(23-01-2024, 17:13 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(23-01-2024, 17:00 PM)maaks Kirjutas:  
(23-01-2024, 16:48 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(23-01-2024, 16:39 PM)maaks Kirjutas:  Ütleme hüpoteetiline maastikuhoolduse-kojamehe ühemehe-väikeettevõtlus, kes reaalselt vajab "haakekonksuga berlingot" (ja paar korda aastas haagist)  Rolleyes ja ei peagi ennast surnuks rabelema.
Ja kuidas see juust oma pidrunitega haagise 1000 kg veovõime juures sikutab normaalse kastika 3500 kg? Või võtab ehk ninna saha ja pärasse liivapuisturi?
Vabandust, saha, puisturi ja ekskavaatori tõesti unustasin! Väiksema sõidukiga kui RAM3500 üks haljastaja tõesti toime ei tule (eriti kui ta naise RAV4-a peab sellega üleval pidama)  Sad
Ehk väljendasingi end liialt hägusalt:
...
* Maastikuhooldusega tegeleva väikeettevõtja vaates oleks pehmeltöeldes ebaadekvaatne, kui ta ei müüks enda kundedele ka lumelükkamisteenust ja midaiganes veel ...
meite muuseumile pakub haljastus- ja kojameheteenust väikefirma mh sellise masinaga, mis tuuakse muuseumi esimese lumega ja muruniitmise ajaks ära viiakse aga muid funktsioone ja sõite see pisiauto ei tee ... agand selline kastikas on haljastajal töömasinaks ja läbisõit on tal olematu, ainult muuseumi 10 ha plats ja sedagi harvadel päevadel. Palju maksu tõttu muuseumile teenust kallineb?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Eks aastamaks tuleb juurde mis muud.
Vasta

Kui võtta aluseks meie "tarkade" valitsejate ütlust, siis ei kalline üldse, sest oli see vist kevadel, kui mingi transpordiameti asjapulk veoautode teekasutustasu tõusu kommenteerides arvamust avaldas, et see ei tohiks väga veohindu mõjutada. Oot, päriselt nagu- kes selle siis kinni peaks maksma? Lõpuks jõuab absoluutselt kõik tarbijani. 
Vasta

Minu meelest juba ammu maksab lõpptarbija kõik kinni. Lihtsalt huvitav on näha kuidas räägitakse maksu vaid positiivsetest osadest aga rääkimata jäetakse negatiivsed tagajärjed?
Ma ei usu,et rahandusministeeriumi raamatupidajad ja ökonomistid oleksid rumalad ja jätnuks analüüsid poolikuks. Pigem ei taheta juttugi teha sellest, kuidas, kes ja kas üldse on analüüsinud pikaajalisi mõjusid? See pühitakse vaiba alla nagu miki hiire multifilmis. Aga lõpuks saab ka vaibaalune prahist nii täis,et vaja on uut vaipa.  Big Grin

Jutt,et keskkonna jalajälg väheneb on pigem paberil kuvatav number, kustutatud ja hävinenud autode näol ehk puhas statistika. Kuidas on lugu siis tegeliku õhku paisatavate heitmetega, mida saab kaugvaatlus jaamade abil mõõta? Väga kahtlen,et seal tuleb meeletu välja paisatavate kahjulike kasvuhoonegaaside langemine. 
Omaette küsimus on kliimaministeeriumi enda autopark ehk tundub,et käib kerge kretinism kuubis. 

Uute autode ostmine saab olema tõeline luksuskaup ja ilma panga abita, sa ei saa ka rentida boldi käest miskit. Seega sisuliselt kui tahad töötada mujalt kui pealinn või suurem asula,oled sa kellegi teise keti otsas kinni. Isegi kui sa rendid eraisikult ja püüad kuidagi muud moodi sahkerdada. Lõpuks tekibki küsimus, milleks muretseda ja rabeleda.

Võidavad selgelt rendifirma, riik(ehk siis kasiino), rootsi pangad ja käputäis sulisid.
Vasta

(23-01-2024, 19:15 PM)hobiautod Kirjutas:  
(23-01-2024, 19:04 PM)MeelisV Kirjutas:  Siin mitu korda mainitud auto ümber tegemist inva suunitlusega päästab päeva. 
Kas see on nii et kui paned käsi juhtimise ongi ok 
Või siiski peab autole olema väljastatud invakaart ?
Sellepärast ka mina küsisin, kumb peab olema puudega? Inimene või auto?

Lätis on puudega inimesel esimene auto maksuvaba, kui tal on veel autosid, siis kõik järgmised autod on maksu all. Loogiline ja bürokraatiavaba lahendus.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(23-01-2024, 19:15 PM)hobiautod Kirjutas:  
(23-01-2024, 19:04 PM)MeelisV Kirjutas:  Siin mitu korda mainitud auto ümber tegemist inva suunitlusega päästab päeva. 
Kas see on nii et kui paned käsi juhtimise ongi ok 
Või siiski peab autole olema väljastatud invakaart ?
Sellepärast ka mina küsisin, kumb peab olema puudega? Inimene või auto?
Auto peab olema puudega, a enne on vara kireda, kui see fekaal on läbikoputatud. Võibet õnnestub osa kaubikuid päästa invaliftidega jne aga selliste "võimekate juhtide" puhul on ennustamine totaalselt tänamatu töö.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(23-01-2024, 22:52 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(23-01-2024, 19:15 PM)hobiautod Kirjutas:  
(23-01-2024, 19:04 PM)MeelisV Kirjutas:  Siin mitu korda mainitud auto ümber tegemist inva suunitlusega päästab päeva. 
Kas see on nii et kui paned käsi juhtimise ongi ok 
Või siiski peab autole olema väljastatud invakaart ?
Sellepärast ka mina küsisin, kumb peab olema puudega? Inimene või auto?
Auto peab olema puudega, a enne on vara kireda, kui see fekaal on läbikoputatud. Võibet õnnestub osa kaubikuid päästa invaliftidega jne aga selliste "võimekate juhtide" puhul on ennustamine totaalselt tänamatu töö.
See on juba maha hõigatud, et ratastooli lifti lisamine ei tee autost invasõidukit.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Ammuteada tõde on ka see, et pead käima komisjonis tõestamas, et sul pole jalg või käsi tagasi kasvanud.
Vasta

See puude teema , see ei tähenda vaid puuduvat kätt või jalga , kõige rängem on nägemispuue / pime inimene vajab ju ka arstil käimist , erinevad rehabilitatsiooni teenused ja mis kõik veel , pimeda transpordiks kõlbab väga viksilt tavaline sõiduauto , kuidas see spetsiaalselt loodud invasõidukiks vormistada , pime teatavasti sõidukit juhtida ei saa , sellega peaks saama seda finantsministrit igas kohtus murda , sügav puue on ka liikumispuue teatud juhtudel , ka seal on vajalik puudega isiku transport , jällegi kõlbab tavaline sõiduauto koos juhiga , kuidas see invasõidukiks moondada ?
 Tuleb istuda KOV sotsiaaltöötaja laua taga ja paluda vastata , veel parem , las sõidutab arstile , kontserdile , teatrisse , kinno , loomaaeda , vabaõhumuuseumi , lõunastama , need on praeguse võimuaadli igapäevased liikumised , mille poolest puudega inimene kehvem on kui väljavalitu .
Vasta

(24-01-2024, 00:26 AM)edvard Kirjutas:   las sõidutab arstile , kontserdile , teatrisse , kinno 
Aga selle kohta ütles ka Nõrklaev ju alles mõni kuu tagasi, et kui pensionär jaksab paar korda aastas teatris käia, on ta piisavalt rikas ja teda pole põhjust automaksust vabastada.
Vasta

(23-01-2024, 21:46 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Ma ei usu,et rahandusministeeriumi raamatupidajad ja ökonomistid oleksid rumalad ja jätnuks analüüsid poolikuks. Pigem ei taheta juttugi teha sellest, kuidas, kes ja kas üldse on analüüsinud pikaajalisi mõjusid? See pühitakse vaiba alla nagu miki hiire multifilmis. Aga lõpuks saab ka vaibaalune prahist nii täis,et vaja on uut vaipa.  Big Grin

Kas on mingit alust arvata, et analüüsitud oleks muud kui võimalikku mõju maksutuludele? Mina selles küll kindel pole.
Niipalju kui mina tean, huvigruppide arvamusi arvesse ei võetud (erinevad suurperede liidud, Vanatehnikaklubide liit, EAL), kõik ettepanekud lükati põhjendamata tagasi. Olles mitme huvigrupi ettepanekuid lugenud, siis julgen küll öelda, et tuim tagasilükkamine viitab otseselt sellele, et neid ettepanekuid isegi ei loetud läbi.

Igast sammust paistab see, et meile mõõdetakse poliitilise moraali järgi - kes on ise harjunud sahkerdama, kardab ikka et kõik hakkavad tema kulul sahkerdama. Sellest ka paaniline kartus erandite ees.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne