Ikka ja jälle seda automaksu!

Enne muudatusettepanekute tegemist/läbikoputamist pole põhjust midagi koherentset oodata.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(20-02-2024, 12:50 PM)maaks Kirjutas:  Päris automaksu teemasse viide Mart Võrklaeva arvamustükile EPL-is
Mart Võrklaev: ka meie tahtsime autodele madalamat maksumäära, aga tagasisides nõuti jõulisemat keskkonnamõju - Eesti Päevaleht (delfi.ee)
Mart Võrklaev, EPL Kirjutas:...

Teiseks – sõltumata sellest, kas auto on kasutuses, on sellel jalajälg meie keskkonnale. Eriti puudutab see romusid, mida näeme nii põldudel kui taluhoovides, kus need lagunedes võivad keskkonda reostada, kui ka kortermajade parklates, 
See Aerupaat ise ka aru saab, mida ta räägib või?
Siin on ilmselgelt tegu üldistamisega, andmata endale aru, et kõik seisvad autod reostavad. Mul on ka hetkel 2 seisvat autot- üks on mu 540, mille ma vast paari kuu pärast maalt linna toon ja teine on mu Saab, millega sõitsin 11 aastat ning mille puhul ma pole veel otsustanud, mus plaan mul sellega päriselt on. Mõlemad autod seisavad hetkel suures kuivas betoonpõrandaga kinnises ruumis minu vanemate juures, seega mis reostusest me räägime? 
Muidugi veel ERILINE debiilsus on automaksu planeerida ka peatatud registrikandega sõidukitele.

Ning üks tähelepanek veel Aerupaadi jutust, milles ta ühe automaksu põhjusena viitab riigi soovile suunata inimesi uuemaid ja säästlikumaid autosid soetama- plaanitavad esmaregistreerimistasud on nii jaburalt kõrged, et pigem hakkavad suures osas ringlema siin juba registreeritud autod ning üldpildis autopark vananeb. Kui inimene planeerib osta 20.000€ maksvat autot, on ta ikkagi arvestanud 20K, mitte 25K väljaminekuga, mille puhul ta ei saa selle üleliigse 5K eest grammigi paremat autot. 

Pikk jutt lühidalt kokku võetuna- automaks ei ole mitte ühestki vaatenurgast aktsepteeritav!
Vasta

Uued plaanid 

https://majandus.postimees.ee/7968990/kl...e-sisseveo

Üks muhe onu ütles kliimapoliitika kohta: Kui vasikast on juba kotlet tehtud siis kahjuks kotletist enam vasikat teha ei saa.
Vasta

Tegelikult tundub, et see kõik on alles algus ja õige rohehulluse vallapäästmise korral kahvatub automaks sootuks.
Loed ja mõtled, kas tulnukad on planeeti vallutamas või on kogu "progressiivne poliitiline eliit" lõplikult hulluks läinud.
Kliimaministeerium otsustas kliimaseaduse väljatöötamisse kaasata ka rahva- nagu võrksuka juttudeski on iga teine sõna debatt, saab ka seekord olema üks tõsine debateerimine rahvaga.
Heade mõtete mõistmatuteni viimiseks korraldatakse arvamusrännak. Ürituse raames kooolitatakse välja arutelu juhid ja juhendidki pidid juba saadaval olemas.
 Nii et kes tahab rohekomnoorte innovaatilise seltskonnaga liituda- see on teie võimalus.
Vasta

Kui ridadevahelt lugeda jääb osa rahvast, kas sunnismaiseks või on sunnitud kolima tiheasustustesse, et üldse ellujääda. Rohepööre algselt polnud tehtud eesmärgiga vabadusi s.h isikuvabadusi piirata. Kuid välja kukkus kahjuks teistmoodi. 
Automaks on lihtsalt üks viis sinu käitumismudelit muuta. Jätkuvalt ei näe, et see mingit kasu tooks v.a käputäis ärimehi ja sulisid, kes saavad teiste õnnetuse arvelt rikastuma hakata.
Vasta

Vägisi jääb mulje, et üritatakse vinti sedapalju üle keerata, kuni me ühel päeval tõepoolest hangude ja nutifonidega Toompea peale koguneme. Edasi on variandid kas see kogunenud punt ärksamaid pikaks ajaks ühiskonnast isoleerida, lihtsalt elegantsiliselt veekahuritega laiali peksta, või siis veel midagi kolmandat. Mina valin ilmselt Brasiilia.
Vasta

Panen siia päristeemasse kah lingi kõige viimasele kalkulaatorile
Automaksu kalkulaator (codelab.ee)
Vasta

https://maaleht.delfi.ee/artikkel/120273...aksukoorma
Vasta

(28-02-2024, 12:58 PM)samodelkin Kirjutas:  https://maaleht.delfi.ee/artikkel/120273...aksukoorma
Projektijuht on lehte lugenud:
https://maaleht.delfi.ee/artikkel/120273...-kannatust

"Eraisikute kasutuses olevate vanasõidukite maksu suurus on vanusekordaja mõjul alati üksnes 50 eurot aastas – keegi ei maksa sellest rohkem."

Ilmselt oma projekti pole uurinud, sest vähemasti N kategooria vanasõidukitele see väide hetkeseisuga ei kehti. Või paneb lihtsalt tuima. Jaksasite taastada, jaksate ka maksta. Ja üldse nii vana masin on romusõiduk. Tuleb teine asjaline ja tõdeb, et see ju puhta kabriolett - siin polegi midagi diskuteerida.

Nutuselt nõme visioon on palgata punt ametnikke maksu kasseerima ja siis teine seda tagasi maksma. Erudeeritumad inimesed on korduvalt maininud kogu tralli laiema mõjuna rahva kaitsetahte langust ja seda nüüd küll vaja pole.
Vasta

Kena vastus küll aga see number tuli Ford T le ministeeriumist mitte mingist kalkulaatorist.
Vasta

Paistab, et vähemalt härra Michael on saanud aru, et probleem on tõsine.
https://kliimaministeerium.ee/uudised/li...lihtsamaks
Vasta

(28-02-2024, 18:15 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Paistab, et vähemalt härra Michael on saanud aru, et probleem on tõsine.
https://kliimaministeerium.ee/uudised/li...lihtsamaks

Lausa nii tõsine, et 2027. aastast pead maksma 800 raha, kui enam automaksu maksta ei taha. Nutad ja maksad, raisk!
Vasta

(28-02-2024, 22:45 PM)denzu Kirjutas:  
(28-02-2024, 18:15 PM)Sm.Samajev Kirjutas:  Paistab, et vähemalt härra Michael on saanud aru, et probleem on tõsine.
https://kliimaministeerium.ee/uudised/li...lihtsamaks

Lausa nii tõsine, et 2027. aastast pead maksma 800 raha, kui enam automaksu maksta ei taha. Nutad ja maksad, raisk!

Soovitan natuke tähelepanelikumalt lugeda. See 800 raha kehtib ikka juhul, kui reaalselt pole mahakantavat autot utiliseerimiseks üle anda. Ehk siis kui fantoome selleks ajaks maha pole kandnud, siis edaspidi maksab fantoomi arvelt mahavõtt 800€. Reaalselt utiliseeritava auto arvelt mahavõtt on endiselt tasuta.
Vähemalt nii sain mina sellest aru.

Mis loomulikult ei muuda kogu seda represseerimist kuidagi mõistuspärasemaks.
Vasta

Ma ei ole teab mis suur poliitikaekspert aga olen mõelnud,et kas millalgi saabub taluvuspiir või ongi praeguse valitsuse eesmärk piire kombata kui kaugele kannatab minna.Ma kaldun arvama,et peale järgmisi valimisi neil enam Toompeale asja ei ole aga see võib luua olukorra kus tegijad on kõikvõimalikud populistid ja ka pole võimatu mingite vähe äärmuslikemate tegelaste pildile ilmumine.Sisuliselt võib tekkida midagi Ungari sarnast.
Vasta

(28-02-2024, 22:51 PM)zazik Kirjutas:  ... Ehk siis kui fantoome selleks ajaks maha pole kandnud, siis edaspidi maksab fantoomi arvelt mahavõtt 800€. Reaalselt utiliseeritava auto arvelt mahavõtt on endiselt tasuta.
Vähemalt nii sain mina sellest aru.

Mis loomulikult ei muuda kogu seda represseerimist kuidagi mõistuspärasemaks.
Ma sain aru, et fantoomid kantakse niiehknii automaagiliselt maha 2026 lõpuks. Aga uusi projektitoorikuid a la 4 doonorit ühe ehitamiseks ei kannata enam koguda ega projekti valmides arvelt maha saada.

Ise plaanin küll lasta sujuvalt need 15-25 aastat ülevaatuseta olnud masinad maha kanda ja vaadata, mis edasi saab. Kotlettidest ja vasikast juba räägiti elik rauahundist enam tagasi ei saa aga sinna saata alati.
Vasta

(28-02-2024, 23:13 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  Ma ei ole teab mis suur poliitikaekspert aga olen mõelnud,et kas millalgi saabub taluvuspiir või ongi praeguse valitsuse eesmärk piire kombata kui kaugele kannatab minna.Ma kaldun arvama,et peale järgmisi valimisi neil enam Toompeale asja ei ole aga see võib luua olukorra kus tegijad on kõikvõimalikud populistid ja ka pole võimatu mingite vähe äärmuslikemate tegelaste pildile ilmumine.Sisuliselt võib tekkida midagi Ungari sarnast.

Mina arvan, et nad üritavad kombata kinnikeeratavate kruvide tõmbetaluvuspiire. Puruks ja siis pool pööret tagasi. Ja karta on, et suur osa rahvast läheb selle poole pöördega kaasa, alati on läinud. Need järelejäänud 3 aastat on ju väga pikk aeg, mille jooksul saab veel palju kurja teha ja seejärel palju soga üles keerutada, uusi tonte maalida ja muid hullutamise nippe kasutada.

Samas muidugi nii hulle pretsedente meie kohalikust ajaloost võtta polegi. Ansipi valitsuse otsused omal ajal ka paljudele ei meeldinud, aga lõppeks tõid mingigi tulu, riik elas masu vähemalt mingil kujul üle. Kas oleks saanud paremini, ei saa me päris kindlalt kunagi teada.
Praegused "lahendused" on juba ette määratud ebaõnnestuma, kui ühest otsast üritatakse majanduskriisi ajal riigi rahandust maksude tõstmisega korda saada, samal ajal teisest otsast raha tarbetult ja üha hoogsamalt põletades.
Vasta

zazik, lugesin tähelepanelikult. See 800 raha oli vastus küsimusele: Kas sõiduki registrist kustutamine on tasuline teenus?
Vasta

(29-02-2024, 02:11 AM)denzu Kirjutas:  zazik, lugesin tähelepanelikult. See 800 raha oli vastus küsimusele: Kas sõiduki registrist kustutamine on tasuline teenus?
Ilmselt oleks võinud siis tähelepanelikumalt lugeda - lammutustõendita on 800 euroruublit, kusjuures esialgsete plaanide kohaselt saab edaspidi lammutustõemdi ka osaliselt säilinud roima jahvatissevedamise eest. Ei näe ühtegi objektiivset põhjust, miks keegi ei peaks suutma fantoome tasuta perioodil hukata. Säilitamisele minevate sõidukite arveltmahasaamiseks on muud lahendused - "müük" kolmanda riigi kodanikule jne.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(29-02-2024, 08:10 AM)DevilDeVille Kirjutas:  
(29-02-2024, 02:11 AM)denzu Kirjutas:  zazik, lugesin tähelepanelikult. See 800 raha oli vastus küsimusele: Kas sõiduki registrist kustutamine on tasuline teenus?
Ilmselt oleks võinud siis tähelepanelikumalt lugeda - lammutustõendita on 800 euroruublit, kusjuures esialgsete plaanide kohaselt saab edaspidi lammutustõemdi ka osaliselt säilinud roima jahvatissevedamise eest. Ei näe ühtegi objektiivset põhjust, miks keegi ei peaks suutma fantoome tasuta perioodil hukata. Säilitamisele minevate sõidukite arveltmahasaamiseks on muud lahendused - "müük" kolmanda riigi kodanikule jne.
Lubati ju peksa teha kui avastatakse, et mahakantud sõiduk ikka alles on.
Vasta

(29-02-2024, 08:28 AM)hobiautod Kirjutas:  
(29-02-2024, 08:10 AM)DevilDeVille Kirjutas:  
(29-02-2024, 02:11 AM)denzu Kirjutas:  zazik, lugesin tähelepanelikult. See 800 raha oli vastus küsimusele: Kas sõiduki registrist kustutamine on tasuline teenus?
Ilmselt oleks võinud siis tähelepanelikumalt lugeda - lammutustõendita on 800 euroruublit, kusjuures esialgsete plaanide kohaselt saab edaspidi lammutustõemdi ka osaliselt säilinud roima jahvatissevedamise eest. Ei näe ühtegi objektiivset põhjust, miks keegi ei peaks suutma fantoome tasuta perioodil hukata. Säilitamisele minevate sõidukite arveltmahasaamiseks on muud lahendused - "müük" kolmanda riigi kodanikule jne.
Lubati ju peksa teha kui avastatakse, et mahakantud sõiduk ikka alles on.
Ilma kohtu orderita minuteada läbiotsimisi teha ei tohi. A progresiivses ja roheidiootsusest kantud maailmas ei saa muidugi millegi peale kindel olla.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne