07-03-2017, 16:19 PM
Aamen selle peale.
Lisan siia juurde veel märkuse, et vene jaguritel on asendilukustus ja tagastusautomaatika. Mille kangus on teoorias ka seadistatav. Kellelgi nägin raskusega juhtkang säärase nurga all, et käega lükkas töökäigule, silinder jooksis lõpuni ja kui tagastusautomaat kangi neutraali lõi, tõmbas raskus kangi tagasikäigule. Tagastuva silindri küljes oli jälle sobiv varras, mis raskuseni jõudes seda kergitas ja lubas tagastusautomaadil kangi jälle neutraali lükata. Segane jutt sai ja pilti ei ole ka, aga vast saab aru.
Lisan siia juurde veel märkuse, et vene jaguritel on asendilukustus ja tagastusautomaatika. Mille kangus on teoorias ka seadistatav. Kellelgi nägin raskusega juhtkang säärase nurga all, et käega lükkas töökäigule, silinder jooksis lõpuni ja kui tagastusautomaat kangi neutraali lõi, tõmbas raskus kangi tagasikäigule. Tagastuva silindri küljes oli jälle sobiv varras, mis raskuseni jõudes seda kergitas ja lubas tagastusautomaadil kangi jälle neutraali lükata. Segane jutt sai ja pilti ei ole ka, aga vast saab aru.