Küsimused T-40 kohta

Proovi alul hästi väikse süstla (et kergem suruda) ja jämeda nõelaga(küsi vetikatelt) mõnd paksemat õli (küsi tilk saeveskist, nt ketiõli) laagrikesta vahelt sisse ajada. Samas ei saa jätta kadunukest-Valmetit kiitmast- 14 aastaga= 10 000 töötundi ainult korra siduriketast vahetatud, laager jäi ikka sama! Augutegemine- jätaks tegemata. Keegi rääkis siniseklastud survevedrudest, ega siin ometi? kui sidur vahest laiali, siis survevedru vabalt peab 105 mm kõrge olema. kui lühem- praagi välja. Tööpikkuseni (82 mm) vajutab selle kõhna mehike (65 kilone ) , kui ühel otsas seisab.
Vasta

(05-12-2011, 23:16 PM)Laurimetall Kirjutas:  Lollisti sai asi lahti võetud ja uus laager pandud ,et jama vältida aga tuleb välja, et uus laager hullem, kui eelmine. Augu tegemisest ei pääse. Mõtlesin ,et teen hästi väikese puuriga mingi 2 mm. Ma pole kindel, kas tavalise elektroodkeevitusega saab selle augu kinni punktida või põletab läbi.

See on vana tõde, et ühestki laagrist voolu läbi ei lasta, samuti kaasaja autode arvutitest-ajudest.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Mul kodus vana survelaager olemas ma proovin sellega mingeid katseid teha, kuidas mingit määret sinna sisse saada. Mõtlesin ,et vb annab kuidagi määrdepritsile nõel aretada ,et siis jõuab määret läbi suruda. Ma ise pole survelaagrit lahti võtnud. Seal sees peaks olema kaks saalet ja siis kuulid vahel. Laagri ümber on plekk ,et sodi sisse ei läheks ja määre välja ei lendaks.
Vasta

Väga hea määre sellistesse kohtadesse on HHS2000. WÜRDI oma.
See on algul välja tulles väga vedel ja mingi aja möödudes muutub paksuks. Kui laagrisse lasta, siis taheneb vähemalt päeva. Ilmselt on tahenemine õhu mõjul. Laagris aga seda naa vähe.
Ärge selle määrdega snepprelukke määriga. Muugid jäävad kinni.
Pika kõrrega pääseb igalepoole ligi. Saab lasta ka laagripleki vahelt läbi. Väga tihedatesse kohtadesse olen lükanud süstlanõela sisse ja siis kõrrega läbi nõela. Olen ka otse süstlasse pihustnud ja siis süstlaga pannud.
Aseainet sellele määrdele pole veel näinud.
Vasta

Würthil on veel HHS 5000 ja siis lihtsalt HHS fluid, mis pidi ka tsentrifugaaljõudu taluma. Mis kogemused nendega on?
Vasta

NV sai jälle traktor pooleks võetud, sest päevane survelaager jooksis kokku. Võtsin vana lahti ja määret sees polnud. Sai uued käpad ja laager ostetud. Uus laager osutus samuti pmst ilma määrdeta olevaks. Sai siis see sisemine vasest plekirõngas natuke mõlki painutatud kruvikeerajaga ja süstlaga määret täis pressitud. Siis keerasin natuke seda rõngast ringi ja panin järjest terve laagri määret täis. Hiljem lõin ümara toruga seest selle plekirõnga siledaks. Nüüd oli tunda ,et laager on määrdest paks ja mingit heli polnud laagri loksutamisel kuulda.
Vasta

Mure selline ,et traktoril läks tagarehv puruks. On kellegil ühte korraliku rehvi müüa koos sisekummiga? 5280338
Vasta

Pärnust lõuna suunas paiknevatele hädalistele võin anda kontaktnumbri.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Kurdan ka oma muret. T-40AM masinaks, probleemiks see, et vahel kaob jõud täiesti ära (nii koormusel, kui ka kohapeal madalatel pööretel), peaaegu et seisma jääb. Mõne sekundi kogub, siis võtab pöörded taas ülesse, samas jõudu endiselt netu. Tühikäigul on kuulda, et töötab ebaühtlaselt.
Anomaaliad said alguse kevadel, pärast esimest käivitamist. Filtris oli vett ja pärast vahetust süsteemis õhk sees. Sai siis õhk suure surmaga välja sunnitud, aga nüüd uus häda otsapidi kaelas.
Üheks kahtluseks, et kütet ei tule peale, filter samas uus. Veel mõni koht, kuhu võib tropi ette tõmmata?
Või siis kõrgsurve pump omadega õhtal?
Vasta

Vesi on saatanast, eriti kõrgsurve pumbas. Kruvi regulaatoril külje kaas maha, neli kruvi. Seal all on üks väike vända moodi asi, katsu, kas liigub. Kui liigub otsi targemaid abilisi, kui ei, siis võta välja ja puhasta roostest. Ole ettevaatlik, jubin peab jääma endisesse mõõtu. Mul sama jubina pärast nöökis mõne kuu, korra läks hoopis lõhkuma.

P.S. Lase korpusesse kogunenud kütus ka välja, kruvi põhja all. Lisa diiselõli, vist oli küljekaane alumise servani.

Jõudu ja eriti mõistust.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Metsakohina jutt käis rootorpumba kohta. Kinni võib jääda ka mingi muu torustiku koht, paagi kraan, võtutoru sõel (kui on), nõrgaksjäänud etteandepump võiks ka nagu sarnast asja teha...
1) Kas isevoolu teel tuleb paagist mootorini.
2) Kui tugev on madalsurve ja/või tagasivool - kasvõi näpu/silma järgi.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

See tundub olevat õhutusprobleemi viga. Kas settepott (atstoinik) on korralikult õhutatud? Kui seda põrgulist korralikult õhust tühjaks ei tee, siis piinab täpselt sama moodi. Omal otsisin pikalt seda anomaaliat, kuniks juhuslikult avastasin.
Vasta

Peale ja tagasivoolud töötavad korrektselt + igal poolt tilgub Smile
Pumba kaane võtsin lahti, oli täiesti haljas. Kuna loodus tühja kohta ei sallil, lisasin õli sinna, kus seda enne ei olnud. Aga tundus, et settepoti õhtuamisest oli abi, vähemasti pooleks päevaks. Selline tunne, et anomaalia lööb välja just kallakutel, sest mingi hetk pervesid niites tõmbas hinge uuesti kinni. Pingutasin filtri ja settepoti kaaned igaks juhuks üle, torud paistavad ka korras olevat. Homme õhtutab uuesti ja vaatab, mis saab.
Vasta

(09-07-2012, 23:13 PM)speedsta Kirjutas:  Peale ja tagasivoolud töötavad korrektselt + igal poolt tilgub Smile
Pumba kaane võtsin lahti, oli täiesti haljas. Kuna loodus tühja kohta ei sallil, lisasin õli sinna, kus seda enne ei olnud. Aga tundus, et settepoti õhtuamisest oli abi, vähemasti pooleks päevaks. Selline tunne, et anomaalia lööb välja just kallakutel, sest mingi hetk pervesid niites tõmbas hinge uuesti kinni. Pingutasin filtri ja settepoti kaaned igaks juhuks üle, torud paistavad ka korras olevat. Homme õhtutab uuesti ja vaatab, mis saab.

Mul on jäänud käsipumba all olev silinder kinni, mis toetub vastu kõrgsurvepumba nukki. Siis kadus ka kallakutel jõud ära. Võta käsipump 3 mutriga lahti ja kontrolli järgi.
Vasta

Pumpasin ja õhtutasin, nii et kõik see ilm naftat täis aga läks seekord õnneks. Panus tuleb vist tõesti liigsele õhule panna.
Mõtled, et peaks kogu etteande pumba maha harutama? See tegelikult kahe mutriga. Senimaani, kuni töötab, näppima ei hakka. AMF-st abi ka teinekord Smile
Vasta

Tuli seoses selle probleemiga meelde juhtum, kus sümptomid olid täpselt samasugused, aga olukorra põhjustas paagikork, mis teatud põhjusel ei suutnud tagada paagis tavalist rõhku. Tuulutus oli kinni ja imes paagi vaakumisse. Kui alasurve juba liiga suureks läks, siis pisut lasi värsket õhku tuppa, see moment muidugi mootori töö paranes pisut, aga hetke pärast hakkas jälle lämmatama.
Vasta

Ei leia teemat, kus kirjutati pumba reguleerimisest, ehk oskab keegi viidata. Homme plaan uus pump peale panna, aga pole täpselt meeles, mis märgid-värgid vaja paika panna.
Vasta

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=39389 leitud otsinguga " T40= kütusepump"
Vasta

Suur tänu, just seda teemat otsisin.
Vasta

Ehh... saaks aru, mis moodi on võimalik manusena siia pilti lisada, pistaks ühe pildikese, mis võiks abiks olla, kui originaal kütuse süsteemiga nöökimisest kõrini saanud, aga kuna minu mõistus sellest lisamis süsteemist üle ei käi, siis pole miskit teha. Ja muidu T-40 puhul on üheks suurimaks õhutamise abinõuks paagi silmini täis valamine

edit: ohhoo.... ja miks ma ise eelvaates seda pilti ei näinud...



Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne