Küsimused T-40 kohta
Ma uuriksin veel sellist teemat.T-40 on cat 2 rippsüsteem ja veoaisade tapid on 28mm. Standardi järgi on peatõmmitsa silm 1 toll ehk 25mm tapp. Ma pole veel traktori juurde saanud aga ma mäletan et oli vist 22mm.Varuosa pakub ka 22-22 tõmmitsat. Kas keegi oskab ütelda, et kas ongi väiksem või on mingi asi vale.
Vasta
Varsti pime aeg käes ja seega uuriks abi kuidas tagumised töötuled(ringid ümber).
Olen suht võõras sellel alal seega ärge väga kõvasti lööge Big Grin
Juuhtmed jooksevad kabiinist tuledesse ka.
Pirnid on uued sisse pandud, armatuuris näppisin kah kõiki lüliteid aga ei midagi. 
Ei hakka ka siis toimima kui tagumine käik sees ja valmis liikuma.
[Pilt: IMG_20170725_151501.jpg]
Vasta
Need tuled käivad armatuurist roolivardale kõige lähemast lülitist süütelukust ülevalpool. Need tuled töötavad täiesti eraldi .Käikudega pole siin traktoril valgustusega seost va käivituse blokeering .Vb on pirnid läbi. Seal on minul vähemalt mingid imelikud pirnid. Juhtmed lähevad armatuurist paremale ja kabiinis mööda seina kuni istme taha ja sealt läheb juhe lampi ja massi saab kerest. Kui pirne ei leia siis võimalik panna uued lambid nt led valgustusega.
Vasta
Ma uuriks ,et kas keegi on suutnud kuidagi selle t-40 jõuvõtuvõlli või ülekande ära lõhkuda? Ma mõtlen kui palju mul on mõistlik purustajat tugevamaks teha ,et traktor ilusti ellu jääks. Nädalavahetusel testisin , et 2tk m8 polt ja 1 tk m6 polt mis olid läbi kardaani  keeras  puruks.
Vasta
Ei ole näinud.Purunevad kardaaniristid ja kahvlid,need kõigepisemad kergelt.
Vasta
(01-08-2017, 14:53 PM)vanaain Kirjutas: Ei ole näinud.Purunevad kardaaniristid ja kahvlid,need kõigepisemad kergelt.

just vasta taevast lendavad ikka peenemad sõlmed,ristid isegi 3 x peenemad kui võll ise.
Vasta
Hetkel on ristid 35x98. Pmst saan aru, et see T-40 jõuvött on piisavalt tugev, et enne sureb mootor, kui seal midagi järgi peaks andma. Ma proovin siis panna 3 tk M8 polti. Enda tarbeks peaks siis piisama.
Vasta
(02-08-2017, 00:59 AM)Laurimetall Kirjutas: ...
Pmst saan aru, et see T-40 jõuvött on piisavalt tugev, et enne sureb mootor, kui seal midagi järgi peaks andma. ...

Keskmiselt jah. Big Grin

Samas ei ole üldse välistatud, et just Sinu traktoril on mingi võllivigastus, mistõttu äkiline koormus võib võlli poolduma sundida.
Vasta
(02-08-2017, 12:25 PM)v6sa Kirjutas:
(02-08-2017, 00:59 AM)Laurimetall Kirjutas: ...
Pmst saan aru, et see T-40 jõuvött on piisavalt tugev, et enne sureb mootor, kui seal midagi järgi peaks andma. ...

Keskmiselt jah. Big Grin

Samas ei ole üldse välistatud, et just Sinu traktoril on mingi võllivigastus, mistõttu äkiline koormus võib võlli poolduma sundida.

Üpris tavaline oli, et paljudel võllidel esines nn. "oksakoht" mis kogu ürituse ära nullis.
Aquila captas non muscas.
Vasta
(02-08-2017, 13:23 PM)Daff Kirjutas: Üpris tavaline oli, et paljudel võllidel esines nn. "oksakoht" mis kogu ürituse ära nullis.

Samas on üsna tõenäoline, et oksakohaga võllid on juba pooldnud ja järgijäänud Vana Raud võiks olla see tugevam osa toodangust. Rolleyes
Vasta
See traktor on suht uus ja pole jvv eriti midagi teinud. Mingi praak võib olla alati. Samas ei pea lapats koguaeg põhjas olema. Üldiselt kui siin lastakse metsa siis ei tohiks probleemi olla. Samas reduktor pole ka 1/1. Pmst see mis muidu läbi rebiks. Tahab 2x kiirendaval reduktoril 2x rohkem momenti. Peab siis hästi rahulikult laskma.
Vasta
Vahel neid võlle ikka ära murti vanasti.
Meeliskoht murdumiseks on tal kohe peale viimast laagrit ja murdub nii andekalt et jupp kukub ära ja august jookseb käigukast ka õlist tühjaks sest tavaliselt ju pole kaasas asja mis sinna ette panna.
Samuti on sissejäänud osa välja saamine tõsine traktoriga vahekorda astumine.
Murdumist soodustab ka haakeseadme hooletu ülestõstmine sest kardaan läheb väga edukalt vastu kette kui ei tea sellele mõelda.
Mina ise tean murdumist selle tulemusel et kardaani silmad läksid kokku ja tagumise vintsiga metsa vedades kui kinnikülmunud palki prooviti lahti tõmmata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne