tsistern - kas vanametall?
#1

hommikut,

pean kevadel maal ruumi tegema ning jalgu jääb "tsisternauto" paak, mida käsitlen vanametallina - aga selle kinnitamine annaks meelerahu. Tsistern paistab olevat paksu seinaga (pakuks "vähemalt 3mm"), "nõuka-aegne"; algset otstarvet jms ei oska avata - võõras valdkond. Suure lainega eterniidiplaadi sättisin kõrvale, et gabariitidest aimu saaks:
http://teet.luarvik.org/v/asjalik/DSC01422.JPG.html
http://teet.luarvik.org/v/asjalik/DSC01423.JPG.html

aitäh ette,
Teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#2

Ei näe sinna killavoori alla - kas seal keskel üleval täitmiskuppel - doom ka on või ei ole. Kui oleks, siis näiks see miski kitsarööpmelise vaguni tündri moodi välja. Mis ta maht olla võib? 10 kanti?
Vasta
#3

(07-12-2009, 14:16 PM)Soobel Kirjutas:  Ei näe sinna killavoori alla - kas seal keskel üleval täitmiskuppel - doom ka on või ei ole. Kui oleks, siis näiks see miski kitsarööpmelise vaguni tündri moodi välja. Mis ta maht olla võib? 10 kanti?
"killavoori all" on küll täitmiskuppel. Kusjuures mõtlesin hommikul, kas viidata, et asukoht pole raudteest (Ida-Viru, Sonda) kaugel - aga kuna on nii pisike tsistern, siis lugesin ta raudteega mitteseonduvaks ning selle info mitteoluliseks.
mahtu on raske hinnata, aga jääb parajalt alla 10m3.
loeme pikkuseks 6m ning otsa-ellipsi diagonaalid 1m ja 1,4m pikaks: (0,5*0,7)*3,14*6= ca 6,5m3 (+/- 2m3 vast).

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#4

Nii väike ja keevisõmblustega. Pigem mingi boiler või mitte-raudtee tsistern.
Vasta
#5

Ristlõige sobib pigem autole kui raudteele. Kas pikkus 6 meetrit ka mõnele ZILi kaheteljelisele järelhaagisele võiks sobida? Või poolhaagisele?
Raudteel olid vist ümara ristlõikega, mitte ovaalid.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#6

õhtut,

6m pikkusega pakkusin ehk üle. Aga nädalavahetusel saan mõõdulindi peale lüüa - siis selgem sott.

telefonis andis üks härra teada, et tegemist peaks olema Zil-164 masuudiveotsisterniga (aitäh!): ka nt nn kõrvad täiteava veeres olla sellel olnud.

kuju ja suurust arvesse võttes sobiks tõepoolest auto selga ning justament Zili, kui suurema masina selga.
paar tunnikest internetiga konsulteerimist paraku pildina kinnitust ei andnud.
Järva-Jaanis näikse kole tühja raamiga zil-164 olevat: http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=171

terv,
Teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#7

ülalolevad mõõduhinnang ei läinud pikkuse osas teps mitte täppi. Õige on väliste mõõtudena (P x K x L): 3,4m x 0,95m x 1,55m. Matu seega tagasihoidlik ca 3,85m3.
Tuve oli päri, et kui paak Zili peal olnud on, siis on ta JJ masina peale teretulnud. Loodame, et saab kinnitust ning võib logistikat planeerima asuda.

mõõte ei mõista ma nn vajalikuga võrrelda ning püti alumise pooleni pole ma tunginud, aga eeldatav mass täidetuna näikse 164 kandevõimega (ca 8325-4100=4225kg) korrelatsioonis olevat.

leitud pildike nn püti-zili mudelist (tegelikkuselevastavus teadmata) ei ole küll ülemäära sarnane, kuid kabiini-püti pikkuste suhe viitab, et 3,4m püti pikkuseks on täitsa sobiv:
http://www.russianscalemodels.com/viewmodel.php?id=4685

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne