15-10-2018, 21:23 PM
(14-10-2018, 19:33 PM)aavu Kirjutas: Nimelt olen jõudnud järeldusele, et kettad riknevad rooste tõttu kui auto jääb seisma ööks-kaheks või pikemaks ajaks märgade ketastega. Veeloigust, rataste pesust saavad nad märjaks ja külmad kettad ei kuiva ära pikema aja jooksul. Lase kettad soojaks ja nad kuivavad ära.Nii hull see ketta-teema nüüd vast kah pole. Pidurdusenergia jaksab pidurid probleemideta üles soendada.
Kas see ka õige on...........?
Pildi laenasin ühest eelnevast postitusest. Vabandan!
mul on jutuksoleva pildi taoline ketas tagasillal olnud - töösilinder ei töötanud korralikult. Nagu arvata oli, siis silindri töölepaneku ja sõitmisega riknenud ketast (mis oli ilmselt odava otsa toode) siledaks ei saanud ja treimiseks pole selliselt riknenud ketta puhul vast enam ressurssi.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"