Miks just 50 cm3?
#5

Kui koduseid seaduseid vaadata, siis ka kehtiva seaduse järgi saab mopeedimootor olla suuremakubatuuriline - näiteks 3 rattalisel diiselmootoriga mopeedil on ainult võimsusepiir 4kw. Koos uue liiklusseaduse kunagi lõpuks kehtimahakkamisega ei ole seda rataste arvu piirangut enam ja see laieneb ka kahe- ja neljarattalistele.
[/quote]


Kas siis sama kehtib ka (antiikse)pisimopeedi puhul?
Küsin, sest kunagi toodeti (1920-1940 vahel) mingeid (nime ei mäleta, mootor käis vist vasaku esikahvlitororu külge) ~80-90 ccm ja ~1 hj või võimsusega säärekaid.

Igatahes suur tänu informatsiooni eest
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Miks just 50 cm3? - Autor: Sojourner - 23-12-2010, 22:35 PM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: argo1974 - 02-01-2011, 02:57 AM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: Aspelund - 02-01-2011, 11:32 AM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: oldmoped - 02-01-2011, 12:22 PM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: Sojourner - 04-01-2011, 20:06 PM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: kass - 05-01-2011, 11:27 AM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: oldmoped - 04-01-2011, 21:16 PM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: MTJ juhataja - 04-01-2011, 23:09 PM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: Sojourner - 05-01-2011, 13:43 PM
RE: Miks just 50 cm3? - Autor: kass - 05-01-2011, 14:30 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne