Nonii, oleme saanud ää valitud etc.
Ja ka "mööda päid ja jalgu" minu poolt... ikka mulle omaselt kõva kaikaga ja otse üle turja
Kuid asi on selles, et korraks mul täitsa ainuisiklikult enam ei olnud "FUN". 12 korda aega/kellaaega + 378 ruudukest turistidel KORDA 79 turismi meieni tagasi jõudnud Ajakaarti
pluss lisaks juurde 16 aega/kellaaega korda 19 meieni jõudnud sportlaste Ajakaarti "hunnikuna" ei ole üldse FUN, vaid hull matemaatika ja raske töö. Vabandan, kes ennast puudutatuna tundsid aga mis teha! Tuleb olla lihtsalt tugev.
Tegelikult on mitu "valulist" probleemi igati õigustatult üles tõstetud ja enim neist kerkis esile kaks-kolm viimast aastat "lõbusa vahepala" küsimus ehk lisakatsed. Nagu kõik tähele panid, siis lõin esimest korda see aasta asja Juhendi põhiselt ka laiali: kolm klassi ja igaühele eraldi pingerida. Kuid kuna ikkagi on ka kergjõuvankreid "liiga palju", on lisakatse osakaal lõpptulemuses liigselt oluline. Kuid see ei ole eesmärk.
Eesmärk on kõigepealt VANAL tehnikal REGULAARSUS ja ajast ette mitte sõitmine vaid võimalik absoluutne täpsus. Seega kui 2012 ralli tuleb, tuleb ka radikaalsem jõuvankrite üksteisest eraldamine vanuse ja füüsiliste omaduste poolelt. 10. Talveralli sai "eraldatud" tõsisemad spordimehed, 11. kord tuleb veel kogu "kaadrid" tükeldada. Kuigi mistahes kujulises formaadis jääb turistidele eelduseks "just for FUN" ja mitte MINGIL JUHUL tõsimeelne punkti/koha peale sõitmine, on aususe huvides vaja midagi muuta.
Minul isiklikult on natuke liiga valus võrrelda punast Muhku ja W126 Mersut hetkel samas klassis. Seega juba täna võite eeldada, et 2012 läheb kordi radikaalsemaks teineteistest eristamiseks ning et Võitja au saab osaks vaid reaalselt VANAL tehnikal, mis vastab selle mudli sünnipärasele ja vanuselisele "homologeeringule", sõitvale tiimile.
Ma toon välja täiesti omavoliliselt kolm masinat, mida siiani kehtinud "kord" on diskrimineerinud ja seda päris julmalt: Margus Usin ja Tema Muhk, Janek Lindau ja Tema Saab 96 (alustame rehvisaagaga!) ning ainus "musta numbriga" masin Indrek Sirgi roolimisel.
Seega kõik, kelle auto aastaarv on 1980 ja uuem olete täna juba "joone all" ehk "turistide turistid.". Siis täiesti eraldi on mõiste "4 WD" ja ka seal on täielik autentsus rehvideni (ehk mõõduni) välja. M+S aga mitte ulmeline "balloon".
KOGU 10.Talveralli jõuvankrite nimekirjast on NELI automudelit, mida või mille
ülilähedast isendit ma kas pole omanud või pikemalt kasutanud: Mini, 53´Caddy, VW Typ1 BUS ja KrAZ! Põhimõtteliselt kõik muud autod on minu kasutuses olnud "autopargist" ühel või teisel moel läbi käinud ja ma oman suhteliselt selget ettekujutust nende võimekusest ning tegelikust originaalsusest. Ja kindlasti sellest lähtuvalt, ning jällegi ka "targemate" ehk arenenud Euroopa automaailma kogemusi kasutades, tuleb teha 2012 julm rappimine.
Kõik muu võiks jääda ikkagi samaks ehk Talveralli ei tohi olla "äriline" ettevõtmine vaid puhas hobi Teie ja ka iseenda lõbuks ning pidu peab kestma hommikuni. Ahjah, kedagi ei saa sundida aga Võita saab AINULT kohal olles. Loteriil ei saa võita, kui piletit ei osta... mõtteis oleme me kõik ammu Viking Lotoga puuduolevad miljond kättegi saanud.
Loomulikult jääb ka Ristsõna, kuid
juba käib ka töö elektroonilise/kosmose kaudu käiva aja mõõtmise ja tegeliku raja läbimise kontrolli süsteemi võimaluse tekitamiseks. Kui 10. Talveralli esimene füüsiline "joon" ehk peale mõttetööd (mõtlema hakkasime septembris) esimest korda rada sõidetud sai 7.november 2010 ja viimane "komakoht" Tulemustesse 5.märts 2011 ehk 4 kuud reaalset Talveralli rütmis elamist, siis "juhul kui"... võib 11.Talveralli tegemine venida vähe pikemaks.
Aga pikemalt ja 10.Talverallit kokkuvõtvalt edaspidi.