Küsimused t-25A-1 kohta
(12-11-2017, 23:24 PM)meli666 Kirjutas: On keegi laiali võtnud T-25 rippsüsteemi kaant-õlipaaki?
Nimelt tõsteõlakute nuutvõll koledasti loksub kaane sees. On seal kaanes miskiseid vahetatavaid pukse ka? Tõmbasin ühe õlaku võlli küljest ära, aga ei suutnud nagu puksi tuvastada. Määrida ka vist seda võlli kuidagi ei saa, nipleid nagu ei tuvastanud.
Teine probleem jõuvõtuvõlli sisselülitus hoovaga. See kahvlit liigutav võll samuti loksub koledasti kaane sees. On seal ka üldse puksi või kaane sisse lihtsalt ava tehtud?

(12-11-2017, 23:51 PM)Daff Kirjutas: Nuutvõll on pukside peal ja määrdenippel on ka olemas,keskel mingis süvendis. Jõuvõtu lülitus on ka puksi peal. Aastatega lihtsalt need puksid sealt otsa saanud.

Ülemine õlakute võll
Seal sees pole ühtegi puksi originaalis. 100pro no no no. Kõik on omalooming.  Youtubes palju videosid ka kuidas seda auku taastatakse.
Määrde niplite kohta ka sama. Originaalis kahtlen, samas olen paljudel näinud. Üritanud ka ise puurida. ei kurat see malm on ülikõva. ei ole õnnestunud.  

Vaikides
Tartus nutuse näoga "Tartu valumehaanikasse" sisse astud, siis taastavad nad sul selle augu ära.  Isegi uutel paakidel on see lõtk seal meeletu.

Alumine jvv sisselülitus on nii ja naa. Paljudel on seal vilttihend lihtsalt ära surnud. Igati halb lahendus on seal tehase poolt. Olen ise ka sellega jännis. Raibe tilgub põrandale sealt - olgugi et vähe kuid ikkagi.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
(13-11-2017, 00:00 AM)unimüts Kirjutas: Alumine jvv sisselülitus on nii ja naa. Paljudel on seal vilttihend lihtsalt ära surnud. Igati halb lahendus on seal tehase poolt. Olen ise ka sellega jännis. Raibe tilgub põrandale sealt - olgugi et vähe kuid ikkagi.

Vilttihend ikka peaks tolmu vastu olema, mitte võlli loksumist peatama.
Praegu leemetab lülitusvõlli juurest kenasti, lõtk ka selline millimeeter peale.
Rippsüsteemi parema tõsteõlaku nuutvõlli ja korpuse vahel lõtk vist isegi mõnesentimeetrine. Ikka täitsa jube. Ja huvitav, et just sealtpoolt kulunud, kuigi hürosilindri poolt nagu oleks loogilisem.
Tundub, et olen oma uue Vladimiretsi näol õnnetuse otsa sattunud. Vana Harkov on ikka väga tihe selle kõrval.
Aga eks tuleb vist otsast hakata lahkama ja kaan küljest võtta.
Mis teha, Ksf Unimütsi soovitusi ei kuulanud ja korralikku asja ligi ei võtnud. Mõtlesin, et mis see nipet siit ja näpet sealt siis ära ei ole. Nüüd vist läheb ikka jällegi see sama summa ära, mis oleks korraliku eest pidanud välja käima. Oma töö ja jant veel peale kauba.
Vasta
(30-10-2017, 23:03 PM)aavu Kirjutas:
(30-10-2017, 00:36 AM)Laurts Kirjutas: Kust võiks leida õiget elektriskeemi 1991 aasta eraldi hõõgküünaldega mootoriga traktorile, Õunade 1994a raamatus on midagi?

Т-25 электро схема
Seal ned küll.

Ega ikka ei ole küll, suure otsimise peale leidsin siit lehelt

https://fermer.ru/comment/1076572287#comment-1076572287

Õunade raamatus on samuti analoogne kahe küünlaga skeem olemas

[Pilt: t-25elektroshemavcvete.jpg?itok=fTAQpf7a]
Nagu näha siis  pos. 5 on hõõgküünlad, ühendatud otse süütelukku, märgulamp (13) samuti küünaldega rööbiti, releed pole. Ei saagi aru mis takistab küünalde läbipõletamist? Armatuurile paigaldatud lisaküünal raiskaks ju mõttetult aku resurssi...


(12-11-2017, 10:43 AM)Daff Kirjutas: Mina panin sellesse tühja auku voltmeetri. Plekist katte võtsin viskasin minema, all väga ilus kellade paneel. Paigaldasin uued kellad kus valgustus sees ja kaks vabaks jäänud auku kus enne oli kellade valgustus sai täidetud  märgutuledega millel on hetkel vaid kunstiline väärtus, ei oska  leida praktilist otstarvet.

Voltmeeter oleks küll väga praktiline kuid vene traktoritel vist neid väga ei kasutatud, mingi 05 oma aretamine oleks variant aga pole ikka päris see...
Sai vaadatud ka poolakate Władimirec  Smile videosid-pilte, et ehk eksportversioonil on kõik augud täis, armatuur on lahtisaetud paljudel masinatel aga siis on seal mingid märguledid või muu jama... Samas niisama ei teinud venelane omal ajal midagi ju?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
(13-11-2017, 00:49 AM)meli666 Kirjutas:
(13-11-2017, 00:00 AM)unimüts Kirjutas: Alumine jvv sisselülitus on nii ja naa. Paljudel on seal vilttihend lihtsalt ära surnud. Igati halb lahendus on seal tehase poolt. Olen ise ka sellega jännis. Raibe tilgub põrandale sealt - olgugi et vähe kuid ikkagi.

Vilttihend ikka peaks tolmu vastu olema, mitte võlli loksumist peatama.
Praegu leemetab lülitusvõlli juurest kenasti, lõtk ka selline millimeeter peale.
Rippsüsteemi parema tõsteõlaku nuutvõlli ja korpuse vahel lõtk vist isegi mõnesentimeetrine. Ikka täitsa jube. Ja huvitav, et just sealtpoolt kulunud, kuigi hürosilindri poolt nagu oleks loogilisem.
Tundub, et olen oma uue Vladimiretsi näol õnnetuse otsa sattunud. Vana Harkov on ikka väga tihe selle kõrval.
Aga eks tuleb vist otsast hakata lahkama ja kaan küljest võtta.
Mis teha, Ksf Unimütsi soovitusi ei kuulanud ja korralikku asja ligi ei võtnud. Mõtlesin, et mis see nipet siit ja näpet sealt siis ära ei ole. Nüüd vist läheb ikka jällegi see sama summa ära, mis oleks korraliku eest pidanud välja käima. Oma töö ja jant veel peale kauba.

Tead mõni kiidab oma vana ladat ka - et parem kui uus mersu. Samas mersu on ainult senikaua hea kui ta pole saanud saraks. Lada millel iga nädalavahetusel vaid tolmu pühiti ja heas garaazis seisab ei idane ega mädane.  --- jutu peale et vana on hea.

Mul harkov seisab juba 2a- No ei taha temaga tööd teha. Tänagi sikutasin palki üle porise põllu, kõntsa lendas üle pea, kuid ise olin puhas. Harkoviga olid ise ka koos kuna poritiivad ei kaitse sittagi.  Tehniliselt on nad kõik samad. Kvaliteedilt ka. Kõik oleneb kudias keegi teda hoidnud on. 

Ma ei õpi ise ka, vedasin siin nädal tagasi just ühe vladimiri tehase masina hoovile juurde. Nädal otsa teda nokitsenud. 3000tt kellal, kuid tehniliselt heas korras. Eelmine omanik hoidis teda kuidas oskas. Loomulikult lapsevigu on hunnikus ja varuosi läheb kärutäis, kuid toorik on hea.
Kui masinaga lõpetan ei usu, et alla 3k masina kätte saan.

Samas ega neid uusi ka väga võtta pole. Paljud vaatavad vaid hinda. Kuid ei tule selle pealegi, et sinna kulub vähemalt 1k juurde.  Seetõttu ongi teema, et tuleb valida õige toorik materjal.


Unimütsil on olnud 9 traktorit t25a masinat, neist 4 on alles. 5tk on juppeks võetud, kuna toorik oli kas kehva või oli vaja varuosi teistele.
Samas pole ühtegi  t30a80 või ltz 55  olnud ISIKLIKU, samas ehk muutub see veel. Pole õiget toorikut leidnud.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
Tsitaat:МД226-3810500

Указатель давления воздуха
Sellel lehel: http://www.konsulavto.ru/acat/farm/vtz/t...k-priborov
On kõik augud täidetud ja üks neist on õhurõhu näitaja. Ilmselt kõiki traktoreid kompressoriga ei komplekteeritud, sellest tühjad augud ja vaidlused selle "augu" ümber.
Инвалид информационной воины.
Vasta
(13-11-2017, 01:16 AM)Laurts Kirjutas: Voltmeeter oleks küll väga praktiline kuid vene traktoritel vist neid väga ei kasutatud, mingi 05 oma aretamine oleks variant aga pole ikka päris see...
Sai vaadatud ka poolakate Władimirec  Smile videosid-pilte, et ehk eksportversioonil on kõik augud täis, armatuur on lahtisaetud paljudel masinatel aga siis on seal mingid märguledid või muu jama... Samas niisama ei teinud venelane omal ajal midagi ju?

Belarusi varuosade seast leiab ehtsa vene voltmeetri mis on russile mõeldud ja sobid kellade ansamblisse nagu valatud.
Aquila captas non muscas.
Vasta
(13-11-2017, 12:07 PM)aavu Kirjutas:
Tsitaat:МД226-3810500

Указатель давления воздуха
Sellel lehel: http://www.konsulavto.ru/acat/farm/vtz/t...k-priborov
On kõik augud täidetud ja üks neist on õhurõhu näitaja. Ilmselt kõiki traktoreid kompressoriga ei komplekteeritud, sellest tühjad augud ja vaidlused selle "augu" ümber.

Siin on üks ava  puudu. Mul ka eksport variant ja sellel veel kütusetaseme näidik armatuuris. Aga see vaidlusalune auk tahho kõrval oli ettenägelikult tühjaks jäetud.
Aquila captas non muscas.
Vasta
(13-11-2017, 17:53 PM)Daff Kirjutas:
(13-11-2017, 01:16 AM)Laurts Kirjutas: Voltmeeter oleks küll väga praktiline kuid vene traktoritel vist neid väga ei kasutatud, mingi 05 oma aretamine oleks variant aga pole ikka päris see...
Sai vaadatud ka poolakate Władimirec  Smile videosid-pilte, et ehk eksportversioonil on kõik augud täis, armatuur on lahtisaetud paljudel masinatel aga siis on seal mingid märguledid või muu jama... Samas niisama ei teinud venelane omal ajal midagi ju?

Belarusi varuosade seast leiab ehtsa vene voltmeetri mis on russile mõeldud ja sobid kellade ansamblisse nagu valatud.

Uustoodangut leiab, PM kaubamajas selline

[Pilt: images?q=tbn:ANd9GcRXZo2_NI7tUR5kbdJLR5r...RQL74pJcsn]

kuid päris originaalses stiilis see ikka pole

[Pilt: images?q=tbn:ANd9GcRVb-pyE_K0hR3VHQG03GZ...w52bnKcxrw]
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
(13-11-2017, 01:16 AM)Laurts Kirjutas: Armatuurile paigaldatud lisaküünal raiskaks ju mõttetult aku resurssi...

kusjuures pole veel ükski mootor käivitamatta jäänud selle pärast.lased küünla silmaga vaadates punaseks ja siis käivitad ja korras käivituv mootor läheb ju kohe ka käima.ma ei tea mis meetodil põksil see tuluke toimib ,aga lääne disladel spets aju vahel.aju kipub ajaga peeti minema ja kui juba enam ei toimi siis käivitaa ei tea ju ja vaaad tulukest,kustub juba külma küünlaga ja siis ketrad ja mängidki aku tühjaks tulemuseta.läbitehtud trall.
Vasta
(14-11-2017, 09:56 AM)muska71 Kirjutas: ma ei tea mis meetodil põksil see tuluke toimib.....

See tuluke toimib takistuse pealt . Lamp hakkab vaikselt hõõguma ja kui küünal punane särab ka märgulamp täiega. Teadmata kas uute nn. pulkade korral see sistem toimib.
Aquila captas non muscas.
Vasta
(14-11-2017, 09:56 AM)muska71 Kirjutas: kusjuures pole veel ükski mootor käivitamatta jäänud selle pärast.lased küünla silmaga vaadates punaseks ja siis käivitad ja korras käivituv mootor läheb ju kohe ka käima.ma ei tea mis meetodil põksil see tuluke toimib ,aga lääne disladel spets aju vahel.aju kipub ajaga peeti minema ja kui juba enam ei toimi siis käivitaa ei tea ju ja vaaad tulukest,kustub juba külma küünlaga ja siis ketrad ja mängidki aku tühjaks tulemuseta.läbitehtud trall.

 Samas, ega vana malli VAG diislite eelsüüte relee ka mingi tuumafüüsika pole. Kuid kõik on olemas, temp anduri järgi läheb aeg, kui järelhõõgumist tahta 50 klemm starteri alla jne. Kuigi jah küünalde tuli võiks olla küünaldega paralleelis.
[Pilt: 46060078703255.jpg]
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
(14-11-2017, 11:46 AM)Tegelane5 Kirjutas:
(14-11-2017, 09:56 AM)muska71 Kirjutas: kusjuures pole veel ükski mootor käivitamatta jäänud selle pärast.lased küünla silmaga vaadates punaseks ja siis käivitad ja korras käivituv mootor läheb ju kohe ka käima.ma ei tea mis meetodil põksil see tuluke toimib ,aga lääne disladel spets aju vahel.aju kipub ajaga peeti minema ja kui juba enam ei toimi siis käivitaa ei tea ju ja vaaad tulukest,kustub juba külma küünlaga ja siis ketrad ja mängidki aku tühjaks tulemuseta.läbitehtud trall.

 Samas, ega vana malli VAG diislite eelsüüte relee ka mingi tuumafüüsika pole. Kuid kõik on olemas, temp anduri järgi läheb aeg, kui järelhõõgumist tahta 50 klemm starteri alla jne. Kuigi jah küünalde tuli võiks olla küünaldega paralleelis.
JUTT KÄIS URVAN SD 23 PAJAST JA TOLLE AJUSSE LÄHEB 7 JUHET SISSE JA EI TEE SEAl MIDAGI,puhas elektroonika peaks olema.
Vasta
(14-11-2017, 15:39 PM)muska71 Kirjutas: JUTT KÄIS URVAN SD 23 PAJAST JA TOLLE AJUSSE LÄHEB 7 JUHET SISSE JA EI TEE SEAl MIDAGI,puhas elektroonika peaks olema.

 Japsidele on tõesti meeldinud asju huvitavamaks teha kui vaja, samas releed neil jälle eraldi. Niiet aju asendamine millegi muuga (tavaliselt küll lülitiga) ei ole väga keeruline.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
(13-11-2017, 00:00 AM)unimüts Kirjutas:
(12-11-2017, 23:24 PM)meli666 Kirjutas: On keegi laiali võtnud T-25 rippsüsteemi kaant-õlipaaki?
Nimelt tõsteõlakute nuutvõll koledasti loksub kaane sees. On seal kaanes miskiseid vahetatavaid pukse ka? Tõmbasin ühe õlaku võlli küljest ära, aga ei suutnud nagu puksi tuvastada. Määrida ka vist seda võlli kuidagi ei saa, nipleid nagu ei tuvastanud.
Teine probleem jõuvõtuvõlli sisselülitus hoovaga. See kahvlit liigutav võll samuti loksub koledasti kaane sees. On seal ka üldse puksi või kaane sisse lihtsalt ava tehtud?

(12-11-2017, 23:51 PM)Daff Kirjutas: Nuutvõll on pukside peal ja määrdenippel on ka olemas,keskel mingis süvendis. Jõuvõtu lülitus on ka puksi peal. Aastatega lihtsalt need puksid sealt otsa saanud.

Ülemine õlakute võll
Seal sees pole ühtegi puksi originaalis. 100pro no no no. Kõik on omalooming.  Youtubes palju videosid ka kuidas seda auku taastatakse.
Määrde niplite kohta ka sama. Originaalis kahtlen, samas olen paljudel näinud. Üritanud ka ise puurida. ei kurat see malm on ülikõva. ei ole õnnestunud.  

1991a masinal paistab originaalis olema
   
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta
On keegi remontinud T-25 kabiiniga variandi katusel asuvat ventikat  või omab kogemusi selle seadmega. Mul nimelt see plastikust ventilaatori trummel keskelt lõhki ja ei jää võlli peale kinni. Üritasin puksi peale panna aga jäi vibrama. Kas on seda võimalik millegagi asendada. Originaali pole lihtsalt kuskilt leidnud.
Aquila captas non muscas.
Vasta
Järgmine küsimus: Kas keegi on 25 soojenduse pannud toimima mootori õli pealt?
Aquila captas non muscas.
Vasta
(22-11-2017, 21:50 PM)Daff Kirjutas: Järgmine küsimus: Kas keegi on 25 soojenduse pannud toimima mootori õli pealt?

https://www.youtube.com/watch?v=SQQEhHkOEMs
Инвалид информационной воины.
Vasta
See juutuub mul läbi tudeeritud aga on mõned küsimused. Minu põkal veel tsentrifuug ja sealt pole nii lihtne väljavõtet teha samas tekkib kahtlus selle uue filtri suhtes. Kas suur õlikadu mis soojendusse voolab ei lülita kogemata filtrit süsteemist välja. Kui aga vana süsteemiga mootoril võtta väljavõte nookurite õlituse alt siis kas sellest peenest torust piisab et jõuab radika ära toita.
Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne