Küsimused t-25A-1 kohta

(17-04-2019, 12:52 PM)2715 Kirjutas:  On võimalik teha.
Hinda juba mainisin.

Kirjutasin postkasti

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

https://mega.nz/#F!7sUBzCTK!uG1aDpVOVAPSAqVLGFmRow

Kas need esiraskused võiksid originaalid olla?
Vasta

(16-05-2019, 19:06 PM)saarlane87 Kirjutas:  https://mega.nz/#F!7sUBzCTK!uG1aDpVOVAPSAqVLGFmRow

Kas need esiraskused võiksid originaalid olla?

Joppenpuhh    --- Mida kõike leidub :Big Grin täna enam peale MORSSI ei võta.

Jah need on harkovi t25 originaalid XTZ - harkovi traktoiri tehase märgiga.  - pole tegu t40 raskustega.

Esmakordselt näen selliseid asju.  Mina ise ei uskunud, et selliseid Eestis leidub.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(16-05-2019, 20:37 PM)unimüts Kirjutas:  
(16-05-2019, 19:06 PM)saarlane87 Kirjutas:  https://mega.nz/#F!7sUBzCTK!uG1aDpVOVAPSAqVLGFmRow

Kas need esiraskused võiksid originaalid olla?

Joppenpuhh    --- Mida kõike leidub :Big Grin täna enam peale MORSSI ei võta.

Jah need on harkovi t25 originaalid XTZ - harkovi traktoiri tehase märgiga.  - pole tegu t40 raskustega.

Esmakordselt näen selliseid asju.  Mina ise ei uskunud, et selliseid Eestis leidub.

Miks te neid esiraskusteks nimetate? Need ju tagaratastele mõeldud.
Vasta

(17-05-2019, 09:04 AM)Meistrimees Kirjutas:  
(16-05-2019, 20:37 PM)unimüts Kirjutas:  
(16-05-2019, 19:06 PM)saarlane87 Kirjutas:  https://mega.nz/#F!7sUBzCTK!uG1aDpVOVAPSAqVLGFmRow

Kas need esiraskused võiksid originaalid olla?

Joppenpuhh    --- Mida kõike leidub :Big Grin täna enam peale MORSSI ei võta.

Jah need on harkovi t25 originaalid XTZ - harkovi traktoiri tehase märgiga.  - pole tegu t40 raskustega.

Esmakordselt näen selliseid asju.  Mina ise ei uskunud, et selliseid Eestis leidub.

Miks te neid esiraskusteks nimetate? Need ju tagaratastele mõeldud.
Need nii ja naa. See on nn.unifitseeritud toode. Algul tulid need põkad üldse T- 40  tarbeks mõeldud raskustega tehasest. Õige oleks neid lihtsalt raskusteks nimetada.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Viimasel ajal on hakanud vanatüübi 25e jagaja sõites häält tegema. Kui natuke kangi liigutada lõppeb see niiöelda undamine ära. Kuid mingi aja tagant hakkab jälle undamine pihta, mida kahtlustada?
Vasta

õnnestus kah enda kehvem pada mis hakkuril korra kuumaks lasta ja käuks koos,jahtus maha uuesti käima ja ralli jätkus.soojalt käivitus normaalselt,aga vot külmalt enam mitte,fööniga sisselase soojaks ja siis 40wd käivitamise ajal ja siis kuidagi läks.täna kakkusin siis pead maha ja sisse vaadates nagu ok,esimesel silindril hülsi ka maha ja ülemine kolvirõngas kinni ja teine käib kah raskelt,teisel silindril rõngad liiguvad kenasti.rõngaid eemaldades tunda kohe,et pehmeks läinud ja maru kergelt venivad laiali.sauelt tõin uued rõngad ära ja tuleb kolvid maha võtta muidu uusi peale ei saa.
Vasta

(24-05-2019, 16:09 PM)MadR Kirjutas:  Viimasel ajal on hakanud vanatüübi 25e jagaja sõites häält tegema. Kui natuke kangi liigutada lõppeb see niiöelda undamine ära. Kuid mingi aja tagant hakkab jälle undamine pihta, mida kahtlustada?

Tagastusautomaadi kuulid/pesad kulunud ja hakkab kangi allavajumisest läbi laskma.
Vasta

(29-05-2019, 18:49 PM)muska71 Kirjutas:  ...
ja tuleb kolvid maha võtta muidu uusi peale ei saa.

Rõngad saab peale küll, aga mõõta on maru paha tikkude vahel. Vaata, et kolvipõhjal serva poleks kahjustanud.

Samas ei tohiks üks kumast kinnijooksmine veel nii palju paha teha, et plusskraadidel käivitumine ära kaoks...
Vasta

Tikkpoldid võib välja ka keerata paremaks õiendamiseks. Kuigi mõni tigedalt kinni, siiski naljalt puruks neid ei keera. 
Paigaldusel hüdroliimi keerme vahele, muidu võib õli tiku keerme vahelt välja ajama hakata.
Karter käib ka lihtsalt ära. Emba kumba moodi, maitse asi.
Uued rõngad tasub hülssi panna ja luku pilu ära mõõta. Samuti vastu valgust vaadata, kuidas rõngas kopeerib hülsi pinda. Kui ikka tulevihk läbi paistab hülsi ja rõnga vahelt, ei sealt head asja tule.
Tänapäeva uue hülsi ja rõnga komplektiga samuti tulevihk paistab läbi, kui trehvab kehvasti. Seda sissetöötamist vist mitte leivateenimise masinana pidades ära ei jõua oodata. Tasub vaadata, mida osta.
Vasta

lihtsam fööni või leeklampi sutsu kolvile ja sõrm sisse välja kui neid polte kruvida.
Vasta

esimese silindri kolvisõrm tuli sõrmega välja,teine soojendades.kuna uuel rõngaste komplektil oli 1 õlirõngas,kolbel,aga 2 soont siis võtsin mõlemad välja ja proovisin hülsis lukuvahet ja ülemisel  silma järgi 3-4mm,alumisel normis.alumise jätsin vana ja ülejäänud said uued ja silindrid juba koos kah,lähipäevil pead kah tagasi ja siis saab proovida.
Vasta

rippsüsteemi silindri otsakaaned on teras või malm?ehk kas on keevitatav?kasutan vähe ja silinder tilgub kui maahlakask ja mõtted ümber teha lekkivaid kohti vähemaks.no ei viitsi pidevalt tihendeid vahetada.
Vasta

(31-05-2019, 08:45 AM)muska71 Kirjutas:  rippsüsteemi silindri otsakaaned on teras või malm?ehk kas on keevitatav?kasutan vähe ja silinder tilgub kui maahlakask ja mõtted ümber teha lekkivaid kohti vähemaks.no ei viitsi pidevalt tihendeid vahetada.

Saab küll keevitada aga mismoodi see lekkimist vähendab?
Lekivad ikka kolvivarre mansett ja kolvi tihend ning käigupiiraja kolb.
Muud liitekohad muutuvad väga edukalt hermeetiliseks kui kasutada hüdraulika tihendamiseks mõeldud kummitooteid.
Samas kui kui ikka ei viitsi tihendeid vahetada peaks hoopis uue silindri tegema tänapäevasest materjalist kolvivarre ja tihenditega ning ei pea 10 aastat ühtki silindri tihendit vahetama.
Vasta

(31-05-2019, 09:10 AM)2715 Kirjutas:  
(31-05-2019, 08:45 AM)muska71 Kirjutas:  rippsüsteemi silindri otsakaaned on teras või malm?ehk kas on keevitatav?kasutan vähe ja silinder tilgub kui maahlakask ja mõtted ümber teha lekkivaid kohti vähemaks.no ei viitsi pidevalt tihendeid vahetada.

Saab küll keevitada aga mismoodi see lekkimist vähendab?
Lekivad ikka kolvivarre mansett ja kolvi tihend ning käigupiiraja kolb.
Muud liitekohad muutuvad väga edukalt hermeetiliseks kui kasutada hüdraulika tihendamiseks mõeldud kummitooteid.
Samas kui kui ikka ei viitsi tihendeid vahetada peaks hoopis uue silindri tegema tänapäevasest materjalist kolvivarre ja tihenditega ning ei pea 10 aastat ühtki silindri tihendit vahetama.

See uue tänapäeva silindri teema on naeruväärsuse tipp tänasel päeval.  Kui originaal silinder "polski paska" maksab seal 50-60euri juures, siis sarnaste näitajatega tänapäeva oma on 3x kallim esmalt. Teisalt keegi ei remondi neid silindreid teenusena enam. Kui isegi leida selline inimene läbi pee, siis on tema töötasu sama suur kui uue polski silindri hind. Sinna juurde veel materjalikulu.  1:1 silindri tihendite vahetus on nagu ulmevaldkond tänapäeva hüdro poodidele. Tihendid on küll mõõdu järgi, kuid isegi nende ultramodernsed kataloogid ei paku sellistes mõõtudes tihendeid suures osas.  Seega lase kõik pesad treialil ümber teha "tänapäeva tihendi mõõtudele.  - ajakulu ja lolli targutamist ülipalju.  Nö veneaegsed uued silindrid on seest aga nii kokku kleepunud ja tihendimaterjal ka kõdunenud, et isegi uue silindri puhul lekib ta aasta jooksul. 
Kokkuvõttes ongi, vana silinder tilgub, uus tänapäeva polski oma on pask, nõukaaegne sisu kõdunenud ja "lääne" analoog maksab 3x rohkem. Ühesõnaga pees täiega.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(29-05-2019, 20:15 PM)v6sa Kirjutas:  
(24-05-2019, 16:09 PM)MadR Kirjutas:  Viimasel ajal on hakanud vanatüübi 25e jagaja sõites häält tegema. Kui natuke kangi liigutada lõppeb see niiöelda undamine ära. Kuid mingi aja tagant hakkab jälle undamine pihta, mida kahtlustada?

Tagastusautomaadi kuulid/pesad kulunud ja hakkab kangi allavajumisest läbi laskma.

Saaks ehk selle kohta natuke rohkem infot, mida laiali võtta?
Vasta

(31-05-2019, 09:10 AM)2715 Kirjutas:  
(31-05-2019, 08:45 AM)muska71 Kirjutas:  rippsüsteemi silindri otsakaaned on teras või malm?ehk kas on keevitatav?kasutan vähe ja silinder tilgub kui maahlakask ja mõtted ümber teha lekkivaid kohti vähemaks.no ei viitsi pidevalt tihendeid vahetada.

Saab küll keevitada aga mismoodi see lekkimist vähendab?
Lekivad ikka kolvivarre mansett ja kolvi tihend ning käigupiiraja kolb.
Muud liitekohad muutuvad väga edukalt hermeetiliseks kui kasutada hüdraulika tihendamiseks mõeldud kummitooteid.
Samas kui kui ikka ei viitsi tihendeid vahetada peaks hoopis uue silindri tegema tänapäevasest materjalist kolvivarre ja tihenditega ning ei pea 10 aastat ühtki silindri tihendit vahetama.

hetkel lekib korralikult see toru kust kolvi alla õli läheb ja alt otsast.mõtlesingi toru kinni ja voolikuga alla viia,hetkel mujalt ei leki.olen ka uue kaasaegse peale mõelnud.
Vasta

[quote pid='478171' dateline='1559292728']

See uue tänapäeva silindri teema on naeruväärsuse tipp tänasel päeval.  Kui originaal silinder "polski paska" maksab seal 50-60euri juures, siis sarnaste näitajatega tänapäeva oma on 3x kallim esmalt. Teisalt keegi ei remondi neid silindreid teenusena enam. Kui isegi leida selline inimene läbi pee, siis on tema töötasu sama suur kui uue polski silindri hind. Sinna juurde veel materjalikulu.  1:1 silindri tihendite vahetus on nagu ulmevaldkond tänapäeva hüdro poodidele. Tihendid on küll mõõdu järgi, kuid isegi nende ultramodernsed kataloogid ei paku sellistes mõõtudes tihendeid suures osas.  Seega lase kõik pesad treialil ümber teha "tänapäeva tihendi mõõtudele.  - ajakulu ja lolli targutamist ülipalju.  Nö veneaegsed uued silindrid on seest aga nii kokku kleepunud ja tihendimaterjal ka kõdunenud, et isegi uue silindri puhul lekib ta aasta jooksul. 
Kokkuvõttes ongi, vana silinder tilgub, uus tänapäeva polski oma on pask, nõukaaegne sisu kõdunenud ja "lääne" analoog maksab 3x rohkem. Ühesõnaga pees täiega.
[/quote]




Lolli juttu ajad, üldjoontes kes tänapäeval vene traktorit peab, sel üldjuhul pole käed persest välja kasvanud. Ei saa aru su mõistest, kui keeruline saab olla silindrimansettide vahetus? Saab Ka tänapäevase silindri väga hea hinnaga otse tootjalt, kui ukse taga käia. Bhc ja nuia pmt näiteks,jne.
Vasta

Teil on siin tõsised probleemid. Kui õli pidama ei saa,peab midagi lahti olema. Kui vana tihendi maha võtate kuskilt siis saate ju seda ka proovida omal kohal. Näete ju ära kas on pidamist või ei ole,kulumine jne. Vene asjadega oli tihti nii lugu,et tuli panna tsipa jämedam tihend (makaron) sisse. Kasvõi natuke jõuga aga pidamine oli sellevõrra parem. Poes saadaolevad komplektid.... seal olid küll õiged tihendid sees aga liiga peenikesed. Mõni sobis,mõni mitte. Et asi korda saada sai igalt poolt vanu rõngastihendeid otsitud ja siis neid sobitatud. Lõpuks ikka korda sai,polnud häda midagi. Praegugi laatadel ja mujal igasugust kummidetaile liikvel. Tuleb lihtsalt varuda mingi ports ja siis sealt napsata õiged asjad. Kui muidu ei saa,ise parajaks lõigata ja liimida. Kui hakkate kokku asju laduma,ennem saate ju ka proovida mängult,et kas tuleb hea asi või ei tule. See,et saate mingi komplekti kätte,laote sisse,ei tähenda veel midagi.

T.
Vasta

(31-05-2019, 17:41 PM)I.A Kirjutas:  Lolli juttu ajad, üldjoontes kes tänapäeval vene traktorit peab, sel üldjuhul pole käed persest välja kasvanud. Ei saa aru su mõistest, kui keeruline saab olla silindrimansettide vahetus? Saab Ka tänapäevase silindri väga hea hinnaga otse tootjalt, kui ukse taga käia. Bhc ja nuia pmt näiteks,jne.

Võta seda irooniaga.
UUs originaal/järgitehtud silinder on saast. Ja uue lääne tehnoloogial oleva järgi ei küündi ühegil rahakott. Eestis on näiteks mingi 4000 t25 traktorit, ja belarusse on 8000tk. Pole mina veel EESTIS kohanud ühtegi masinat millel oleks tehtud lääne juppidest silinder, ikka see originaal. (ma ei väidagi, et neid ei oleks.  lihtsalt mitte massiliselt)   (eritellimusel tehtud uut silindrit mõtlen, mis on mõõtudelt ka sama , mitte nä ligilähedane universaalne junn)

Teisalt remondi kohapealt. Inimene ei pea kõike elus ise tegema. Ja kui ta soovib võiks ka saada teenust sisse tellida.  Veneaegsetel silindritel enamjaolt kolb, vars, hülss läbikulunud nende vahetuseks vaja juba vahendeid, mida igas kodus pole (treipink, keevitus ) ja lisaks kas seda on isiklikult  ka vaja omada?   Lihtsalt pole kohtasid kus tehakse vanast silindrist nö uus. ( Nuia näiteks ei tee- olen küsinud) Üksikdetaili tegemine kuigi jah kallis, kuna on  ajamahukas.


Su lehtedest kaesin ka BHC kodulehte. No anna andeks, ise selle firma uksest küll sisse ei astuks. JUba koduleht ajab oksele. Oma toodangut võiks ikka avalikult pakkuda. Tootekataloog jumala puudulik.  Paigutan selle samassse kategooriasse nagu sakslased: tellime taimaalt naise ja vaatame, mis kohale jõuab Smile

Nuia ept on hea firma. Senikaua kuni sa ei maini, et sul seda silindrit vene tehnikale on vaja.  Peale selle väikse asja mainimise lõpetavad koheselt suhtluse.  Oletan, et nad peavad vene tehnika omanike vaesteks paljunõudlikeks jne.  Siiani paar korda olen paar korda nende silindreid kasutanud. Et endale sobivat saada peab ise paberi ja pliiatsi võtma ning silindri joonised paika panema. 

Tihendite kohapealt 
Neid ei saa tagavaraks varuda.  Mul kastide kaupa oli veneajast neid tihendeid kõik läksid utiliseerimisse. Tihenditel on eluiga enamjaolt 5a parematel max 15. Üle selle on enda närvid ja vaev.  Lihtsalt tuleb tõdeda fakti, et aeg teeb oma töö.


Eks see ole ka põhjuseks, et tänasel päeval on asendunud sõna REMONT sõnaga HOOLDUS. Lihtsalt ollakse tüdinud, vana rauajunni remontima.  Aeg on läinud nii kalliks, et tehnika seismine toodab rohkem kulusid kui tänapäeva tehnika hankimine.  Hobikorras kõik aksepteeritav, igapäevaselt saadetakse aga kukele. Samas selle hobiga on selline teema, et eestlane on ju koi......

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne