GAZ-69A aastast 1952
#41

Täname täname!!! Eks see aastaarv käib jah paljudele närvidele aga nagu sa piltidelt näed olen püüdnud taastada vana tüübi GAZ69A mis pärineb Gorki tehasest. Aastaarv millal seda mudelit toodeti seeriatootmises on 1953-55. Samas on ka loogiline, et enne kui midagi hakatakse seeriatootmises tootma on vaja seda eelnevalt testida ja katsetada. Seega 1952 selle mudeli aastanumbriks ei olegi nii väga ebaloogiline. "Trušenik" on aga täiesti teine mudel ehk minu auto eelkäia millel pole enam järgmise mudeliga eriti pistmist peale visuaalse sarnasuse. Tervitades, Kuzmits

Vasta
#42

(01-09-2011, 18:55 PM)taruvaras Kirjutas:  Tuli veel meelde, et erinevate aastakäikude käsiraamatute juhtimisseadmete pilte võrreldes jäi silma see, et vanimas, 1956. a. väljaandes on pildil kujutatud tuuleklaasi avamise- sulgemise hoovad suletud asendis otsaga suunatud allapoole, teistes raamatutes ülespoole. Ka on vanemates, 1956.-s ja kahes 1960. a. raamatutes nende kinni keeramiseks sarnaselt vanade veevärgi kraanidele 5 sõrmesakiga suured mutrid, 1964. a. raamatus aga juba liblikad. Ka on vanima raamatu pildil olevad tuuleklaasile sooja õhu suunajad erinevad hilisematest.

Tänan ,õige märkus. hoovad on juba näoga allapoole keeratud. Jäänud on veel liblikate asemele õiged mutrid leida. Pildid on juba olemas mille järgi otsida.
Terv, Kuzmits

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne