15-12-2011, 01:18 AM
(14-12-2011, 11:39 AM)hullmaks Kirjutas: Üks mõte veel, kuna suureneb väikese ringi mahtuvus, siis võiks katsetada vahele panna kraan ja hakata kuuti kütma alles siis, kui mootor on saavutanud töötemperatuuri, läheb mootor kiiremini soojaks ja saab kabiini kiiremini soojaks, peaks teoorias kütust säästma ja mootorit säästma.
... ja mugavuse mõttes sobiks kraani asemele termostaatventiil (näiteks see, kui max. temp. vastu peaks: http://www.esbe.ee/index.php?lng=est&main=3&id=10 ).
Ohh-jahh...
...Ning siis mõtled, et miks ei võiks olla juba kuudiku seinas suuremaid radikaid, mida sõidu ajal kütab seesama mootori jahutusvedelik (nüüd viska massivne tiivik jahutusradika tagant talveks üldse minema, eksole ) ja seisu ajal näiteks elektritennid pluss tsirkulatsioonipump...
Kurat, see on ju ratastel maja + tööriistakuur ikkagi .
A tore, et mota taas miskit garaaži all sehkendab ja mulle meeldib kõige rohkem see, et ta on traktori mootoriga varustet neljarattalisega tegelema hakanud.
Raske koorma jaoss oo ölipress ikke köiksee öigem asi .
Jonni ja jõudu!