Veel variante ksf! Qwerty motoploki MB1 modifitseerimiseks
#1

Kuna ksf! Qwerty on t
Vasta
#2

Lähtudes kõnealuse noorsaksa postitustetest kõlama jäänud fraasidest:
–"Kas keegi teaks kuidas teha 4 taktiline bensiini mootor jooma 98 bensiini peal.",
–"Motoplokkile MB1 oleks väga pull see peale panna.",
ning: –"eestis võiks ka selliseid rallisid korraldada. päris äge oleks.", arvan, et ksf! Kass postitatud fotolt nähtav lahendus peaks antud juhul ideaalselt sobima.
Jääme ootama piltidega pikitud raporteid töö edenemisest!
Vasta
#3

Täna nägin Tartus Tuglase säätsumarketi juures pilti, kus keegi oli jalgrattale ette teinud puki (selline nagu mootorataste seisuhark). Ratta juures seisis rihmaga väiksem hundikoer. Juhtusin pealt nägema, kui vanem mees poest tuli, laadis pakiraamil kotid kaupa täis ja istus rattale. Ütles koerale, et lähme ja nii võttis koer rihma hambusse ja hakkas tirima. Kui hoog sees siis tiris kaelarihmaga. Liikusid nad päris kiirelt. Milleks üldse mingid tanklakütet tarbivaid asju leiutada? Parem läheks kaeramootori peale tagasi?
Vasta
#4

Gaasiseadme paigaldusest hakkas mõte edasi liikuma. Et puugaas on eilne päev, tänapäeval sõidetakse biogaasi ehk seapeeru peal... No ja et motoblokile mitte kohmakat gaasimahutit paigaldada, võiks masinale lihtsalt sisseehitatud sea paigaldada. Et toodab kohe ja kohapeal, niipalju kui vaja.
Vasta
#5

[Pilt: white-trash-repairs-there-i-fixed-it-bru...s-ride.jpg]

Selline käepärastest vahenditest sõiduriist oleks mõistlikum vast Big Grin
Vasta
#6

Jah ja siis on gaas ka rohelisem, äkki saaks isegi rohelise energia toetust. Toetuse jaoks tuleks ikka vist mõni minister või vähemalt riigikoguja kampa võtta.

P-S.
Lõpuks ometi ksf kassilt ka jälle haritud ideid tulemas, läkski see foorum kuidagi üksluiseksCool

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#7

No aga kui seapeeru pealt töötaval masinal kaob ära säde ja paar nüri tüüpi üritavad seda ikkagi järjekindlalt käima tõmmata, mis sealt sumbutajast siis ümberringi levib? Ja kas mõni möödakäija on suuteline/huviline hädalistele appi tulema? Aga kui küte saab otsa, kust lisa saab? Kes käib ära ja palju maksab?

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#8

(15-02-2012, 00:10 AM)Wiki432 Kirjutas:  No aga kui seapeeru pealt töötaval masinal kaob ära säde ja paar nüri tüüpi üritavad seda ikkagi järjekindlalt käima tõmmata, mis sealt sumbutajast siis ümberringi levib? Ja kas mõni möödakäija on suuteline/huviline hädalistele appi tulema? Aga kui küte saab otsa, kust lisa saab? Kes käib ära ja palju maksab?

No kui juba lgp! Kass selle teema endale südameasjaks võttis, siis:

Seapeeru modifikatsiooniga taga- (tagavedu, et oleks keerulisem)vedu ei saa kuidagi mitte ära kaduda. Tuleb ette anda vaid vastavat hernesegu koos sibulaga, siis saab vaat, et pisargaasi. Ja minek on masinal parem, kui naerugaasi pealt (tuntud kui ka NO2).

Samamoodi ei saa ära kaduda säde - tuleb vaid väikse metsanotsu sõõrmetest tuua välja vastavad traadid (soovitan ristlõikega vähemalt 5mm, siis saab ka päevinäinud diiselmootoritega isenditele "täkku" anda), ning säde on olemas. Vähemalt niikaua, kui jõulud peale ei satu.

Kui möödaminejatest juhtub mõni siga olema, siis ta tuleb kindlasti appi - on vaja vaid vastavaid asjamehi, kes notsu õigesse kohta ajaks.

Kui kütus saab otsa, siis ilmselt on vaja uus siga aiste vahele leida.
PS! Neid müüakse kilohinnaga!!!

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#9

Kui herne-sibulakütusest saab gaasi, siis naerugaasi peaks saama selle vatsa või vatsaomaniku kõditamisest. Peab ainult ettevaatlik olema, et puhtale gaasile s---a ei hakkaks sisse emulgeerima.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#10

Üks teadlane uuris kirbu kuulmisorganit.
Ütleb - kirp hüppa ja kirp hüppab.
Tõmbab ära kirbu esimesed jalad.
Ütleb - kirp hüppa ja kirp hüppab.
Tõmbab ära kirbu keskmised jalad.
Ütleb - kirp hüppa ja kirp hüppab.
Tõmbab ära kirbu tagumised jalad.
Ütleb - kirp hüppa ja kirp ei hüppa.
Teaduslik järeldus - kirp kuuleb tagumiste jalgadega.
Seda "ökosealiikurit" tuleks uurida ja katsesõidutada samadel meetoditel. Ehk õnnestub googel-moogeli otsinguga see teadlane üles leida ja tema väärtmeetodiga lähemalt tutvuda.
Ohutus eelkõige!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#11

MB1 vajab turbot!!! Sellist, mis käib elektriga. Pisike pleieri patarei järel ja muudkui surub õhku sisselaskesse.

Teine variant: paigaldada MB1'le keevituse hapniku balloon ja sellest suunata suruhapnik sisselaskesse. Enne käivitamist keerad kraani maksimaalselt lahti ja motobloki kinnipüüdmise järel taas kinni.

Aga mulle tundub, et üks oluline lahendus on veel proovimata: mootori ümberehitamine diisliks. Pihusti küünlaauku (või lihtsam lasta diisel läbi karburaatori) ja juba lendabki. Kokkuhoid missugune.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#12

(15-02-2012, 11:26 AM)Aspelund Kirjutas:  MB1 vajab turbot!!! Sellist, mis käib elektriga.
Teine variant: paigaldada MB1'le keevituse hapniku balloon ja sellest suunata suruhapnik sisselaskesse.
Tuleks ikka mõlemad panna. Lehepuhur turboks ja hapnik kurku! Kütuseks nitrometaan, mida mudelistid kasutavad.
Eks siis pärast kuuleb, kaugele keps mootorist lendas...


Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#13

Küünlad USB toitele ja akutoide läbi UPSi. Soovitan snitti võtta pommiroboti pealt, et oleks kaugjuhitav interneedi kaudu ja ise ei peaks tikripõõsaste vahel paljasääri neid okkaid taluma. Netikaamera ja GPS on loomulikud koostisosad. Et iga blondiin saaks selle juhtimisega joistikuga hakkama. Ainult esimene kord peab teda juhtima, igal järgneval korral saab ta mälust eelmise marsruudi võtta. Ainult uusi esemeid ei tohi tema teele unustada nagu täispuhutavad madratsid, koerakuudid, kumminaised või laste mänguasjad ja peenarde asetus tuleb ka iga aasta tema mäluga kooskõlastada.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#14

(15-02-2012, 13:03 PM)Basilio Kirjutas:  Tuleks ikka mõlemad panna. Lehepuhur turboks ja hapnik kurku! Kütuseks nitrometaan, mida mudelistid kasutavad.
Eks siis pärast kuuleb, kaugele keps mootorist lendas...

Kui juba jutt turbo peale läks, siis tuleb kohe üks hea lugu ühest teisest foorumist meelde e. "Kuidas me matuga turbot tegime" Big Grin

Valasime Matuga reedel õlli sisse, kuulasime tümmi ja vaatasime
youtubest pulle videosid. Ühes pildis näidati siis, kuidas lehepuhuri
vai mis ta sita nimi ongi, ühesõnaga lehepuhuriga turbotati hondast
viiskend heppa paugust juurde. Tra, pirn läks kohe põlema Matu
teadis, et Betsy vanamehel pidi selline riistapuu olemas olema. Betsy
on selline elukas, et kui kirevad hilbud ümbert ära koorida ja lasta
tal mudas püherdada, võiks vabalt metssea pähe maha lasta. Ausalt,
nägu on ka selline. Selge, emiselt blokk messengeris maha ja moosima,
et äkki saaks relva laenata, hoov lehti täis, vanamees möliseb ja et
tuleme Matuga vorste grillima ja tinti panema, kui tal vanemaid kodus
pole. Matu tõi siis siva relva ära ja tuli välja, et see
t*** töötas ainult voolu pealt. Mida vittu! Laupäeva hommikul võtsime
tööriista laenutusest Matu vanema venna passiga (ta on Matuga suht
sarnane) generaatori ja kütsime garaazi värki kokku laduma.
Kõigepealt võtsime õhupuhasti välja, et takistust ei oleks, siis
otsisin ma kuskilt keldrist välja miski plastist akordioni lõõtsa
meenutava toru, mille ühe otsa tõmbasime mägiaivari teibiga
õhupuhasti otsa ja teise otsa lõikasime pikuti lõhki, venitasime
lehepuhuri otsa ja siis poolteist rulli teipi ümber. Et puhur paigas
püsiks, otsustasime, et mina sõidan ja Matu istub katusel ning
opereerib puhurit. Tegime ilma puhurit tööle panemata proovisõidu,
millega selgus, et katusel kipub libisema, pole kuskilt kinni hoida
ja külm pidi ka olema. Ok naabrimeest polnud näha ja kruvisime ta
mosselt laenuks maha katuseraami. Naabrimees on mingi ilge jobu -
ostis kolm aastat tagasi mingi sitase mosse, ehitas selle kohale
varikatuse, remontis, lõi läikima ja nüüd suviti mõni nädalavahetus
sõidab sellega. Küsisin kunagi, et kas mosseliigas ka rallimas käib
ja see muhv hakkas rääkima, et kõik originaal, must number jne.
Lammas! Aretasime pakika askonni katusele, Matu istus prooviks peale
ja see vajus kõveraks - no pohh, peaasi, et saab istuda ja on kust
kinni hoida!
Geneka panime pagassi, Matule külma vastu tema vanaisa puhvaika selga
ja läkiläki pähe ning veeresime tänavale. Kõigepealt rallisime ühe
korra niisama tänava ühest otsast teise, et oleks võrdlusmoment,
kuidas turbotamine laksab. Võtsime positsiooni sisse, hakkasin
vaikselt teise käiguga liikuma, Matu pani puhuri tööle, mootor läks
pöördesse hakkas paukuma ja kurat, kus siis alles astus! Plaks! Lõid
kõrvad kukla taga kokku!
Lasin gaasi lahti ja munnigi! Masin kimab edasi! Ok hakkasin just
käiku välja võtma, kui ees käis ilge kolin võttis korra rattad
blokki, auto risti, müraki üle äärekivi ja läbi õuna muti aia totshna
puukuuri! Mingil hetkel käis taga veel mürts, kui generaator
pagasnikust koos tagaistmega ette sõitis aga kuna see täpselt juhtus,
ei tea. Ajasin end masinast välja ja nägin, kuidas Matu, käed jalad
laiali, koos eterniitplaatidega kuuri katuselt alla vajus nagu vedel
s**t. Õuna mutt koperdas maja ukse peal ja lõugas, lehepuhuril oli
juhe tagant ära tulnud ja see pikk toru pooleks, autol nina koos
radikaga sodi ja Matu roomas vigisedes kuuri juures.
Traumapunktis öeldi, et Matu pääses hullemast tänu paksule puhvaikale
ja läkiläkile, pidid mingid põrutused olema. Betsy blokkisin kohe
messengeris ära. Vaatab, kuidas selle kuradi puhuri talle tagasi saab
toimetada. Vähe sellest, et see katki on, on see õuna muti käes ja
too ei andvat seda enne tagasi, kui aed ja kuur parandatud on.
Genekal läks eest mingi voltmeeter vai asi katki aga selle viisime
niisama tagasi ja raiusime, et oli juba enne. Vanamees aitas
õhtupimedas auto ära tuua ja julges möliseda midagi
stiilis: ˇKui sa ükskord omaette elama kolid, siis joon nädal
aega järjest!ˇ - Ise kuradi muhv ei joo saunas ka rohkem, kui
ühe õlle!








`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#15

(15-02-2012, 11:26 AM)Aspelund Kirjutas:  Aga mulle tundub, et üks oluline lahendus on veel proovimata: mootori ümberehitamine diisliks. Pihusti küünlaauku (või lihtsam lasta diisel läbi karburaatori) ja juba lendabki. Kokkuhoid missugune.

Snitti saab siit võtta http://forum.moped.ee/t1032-projekt-ddiisel





PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#16

(15-02-2012, 16:13 PM)korvimees Kirjutas:  
(15-02-2012, 13:03 PM)Basilio Kirjutas:  Tuleks ikka mõlemad panna. Lehepuhur turboks ja hapnik kurku! Kütuseks nitrometaan, mida mudelistid kasutavad.
Eks siis pärast kuuleb, kaugele keps mootorist lendas...

Kui juba jutt turbo peale läks, siis tuleb kohe üks hea lugu ühest teisest foorumist meelde e. "Kuidas me matuga turbot tegime" Big Grin

Valasime Matuga reedel õlli sisse, kuulasime tümmi ja vaatasime
youtubest pulle videosid. Ühes pildis näidati siis, kuidas lehepuhuri
vai mis ta sita nimi ongi, ühesõnaga lehepuhuriga turbotati hondast
viiskend heppa paugust juurde. Tra, pirn läks kohe põlema Matu
teadis, et Betsy vanamehel pidi selline riistapuu olemas olema. Betsy
on selline elukas, et kui kirevad hilbud ümbert ära koorida ja lasta
tal mudas püherdada, võiks vabalt metssea pähe maha lasta. Ausalt,
nägu on ka selline. Selge, emiselt blokk messengeris maha ja moosima,
et äkki saaks relva laenata, hoov lehti täis, vanamees möliseb ja et
tuleme Matuga vorste grillima ja tinti panema, kui tal vanemaid kodus
pole. Matu tõi siis siva relva ära ja tuli välja, et see
t*** töötas ainult voolu pealt. Mida vittu! Laupäeva hommikul võtsime
tööriista laenutusest Matu vanema venna passiga (ta on Matuga suht
sarnane) generaatori ja kütsime garaazi värki kokku laduma.
Kõigepealt võtsime õhupuhasti välja, et takistust ei oleks, siis
otsisin ma kuskilt keldrist välja miski plastist akordioni lõõtsa
meenutava toru, mille ühe otsa tõmbasime mägiaivari teibiga
õhupuhasti otsa ja teise otsa lõikasime pikuti lõhki, venitasime
lehepuhuri otsa ja siis poolteist rulli teipi ümber. Et puhur paigas
püsiks, otsustasime, et mina sõidan ja Matu istub katusel ning
opereerib puhurit. Tegime ilma puhurit tööle panemata proovisõidu,
millega selgus, et katusel kipub libisema, pole kuskilt kinni hoida
ja külm pidi ka olema. Ok naabrimeest polnud näha ja kruvisime ta
mosselt laenuks maha katuseraami. Naabrimees on mingi ilge jobu -
ostis kolm aastat tagasi mingi sitase mosse, ehitas selle kohale
varikatuse, remontis, lõi läikima ja nüüd suviti mõni nädalavahetus
sõidab sellega. Küsisin kunagi, et kas mosseliigas ka rallimas käib
ja see muhv hakkas rääkima, et kõik originaal, must number jne.
Lammas! Aretasime pakika askonni katusele, Matu istus prooviks peale
ja see vajus kõveraks - no pohh, peaasi, et saab istuda ja on kust
kinni hoida!
Geneka panime pagassi, Matule külma vastu tema vanaisa puhvaika selga
ja läkiläki pähe ning veeresime tänavale. Kõigepealt rallisime ühe
korra niisama tänava ühest otsast teise, et oleks võrdlusmoment,
kuidas turbotamine laksab. Võtsime positsiooni sisse, hakkasin
vaikselt teise käiguga liikuma, Matu pani puhuri tööle, mootor läks
pöördesse hakkas paukuma ja kurat, kus siis alles astus! Plaks! Lõid
kõrvad kukla taga kokku!
Lasin gaasi lahti ja munnigi! Masin kimab edasi! Ok hakkasin just
käiku välja võtma, kui ees käis ilge kolin võttis korra rattad
blokki, auto risti, müraki üle äärekivi ja läbi õuna muti aia totshna
puukuuri! Mingil hetkel käis taga veel mürts, kui generaator
pagasnikust koos tagaistmega ette sõitis aga kuna see täpselt juhtus,
ei tea. Ajasin end masinast välja ja nägin, kuidas Matu, käed jalad
laiali, koos eterniitplaatidega kuuri katuselt alla vajus nagu vedel
s**t. Õuna mutt koperdas maja ukse peal ja lõugas, lehepuhuril oli
juhe tagant ära tulnud ja see pikk toru pooleks, autol nina koos
radikaga sodi ja Matu roomas vigisedes kuuri juures.
Traumapunktis öeldi, et Matu pääses hullemast tänu paksule puhvaikale
ja läkiläkile, pidid mingid põrutused olema. Betsy blokkisin kohe
messengeris ära. Vaatab, kuidas selle kuradi puhuri talle tagasi saab
toimetada. Vähe sellest, et see katki on, on see õuna muti käes ja
too ei andvat seda enne tagasi, kui aed ja kuur parandatud on.
Genekal läks eest mingi voltmeeter vai asi katki aga selle viisime
niisama tagasi ja raiusime, et oli juba enne. Vanamees aitas
õhtupimedas auto ära tuua ja julges möliseda midagi
stiilis: ˇKui sa ükskord omaette elama kolid, siis joon nädal
aega järjest!ˇ - Ise kuradi muhv ei joo saunas ka rohkem, kui
ühe õlle!

No p..e mehed, nii ei saa! Kuram naera pooleks ennast siin selliste juttude peale, munad juba märjadBig Grin
Vasta
#17

Ei tea kas lugupeetud ksf qwerty ise ka seda huumorit loeb?Big Grin Võiks küll!

Kus viga näed laita, seal tule ja laida!
Vasta
#18

Vaevalt- Qwerty`l see lugemine- kirjutamine- kokkuarvamine veel hädine, oleme küll ta arvel muiata saanud. Aga hea, et otsa lahti tegi.
Vasta
#19

(15-02-2012, 21:31 PM)pen.skar Kirjutas:  Vaevalt- Qwerty`l see lugemine- kirjutamine- kokkuarvamine veel hädine
No pole viga, käib veel mõne talve kihelkonnakoolis, õpib tarkadest raamatutest, kus kõik looduse saladused nagu pihu peal on, tarkust juurde. Vunkratastest ja tagasi kargamise wäest jne
Vähemalt tunneb õige asja vastu huvi ega joo selle asemel poe taga viina.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#20

(15-02-2012, 16:24 PM)ats97 Kirjutas:  
(15-02-2012, 16:13 PM)korvimees Kirjutas:  Kui juba jutt turbo peale läks, siis tuleb kohe üks hea lugu ühest teisest foorumist meelde e. "Kuidas me matuga turbot tegime" Big Grin
...

No p..e mehed, nii ei saa! Kuram naera pooleks ennast siin selliste juttude peale, munad juba märjadBig Grin

Aegumatu klassika, kümneid kordi igaltpoolt loetud, aga siiani ei suuda tõsiselt esimese korraga lõpuni lugeda.



Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne